Gå til innhold

Noen gode b2b i Oslo nå?

Helios

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Helios skrev:

Skeptisk da det er uten pris 

Send henne en melding og du får svar kjapt. Mye mer rasjonelt enn det thai-greiene du har holdt på med. 
Vil anta, men er ikke helt oppdatert på hennes priser, at du får en halv time for 1500 og en time for 2000. 

Lenke til kommentar
16 timer siden, SolanGundersen skrev:

Send henne en melding og du får svar kjapt. Mye mer rasjonelt enn det thai-greiene du har holdt på med. 
Vil anta, men er ikke helt oppdatert på hennes priser, at du får en halv time for 1500 og en time for 2000. 

Tjaaa, rasjonelt?

Halvgamle sør-amerikanere i sliten leilighet på Frogner? Samtlige har dårlig plastikk-kirurg og ser ut som de nærmer seg femti med stormskritt?

eller

Velge og vrake i Thai damer? La gå, de eldste kan ha samme aldersgruppe som de der brasil kjerringene, men de finnes da yngre.. 

Jeg foretrekker i alle fall thaidamene

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Dirty Harry skrev:

Tjaaa, rasjonelt?

Halvgamle sør-amerikanere i sliten leilighet på Frogner? Samtlige har dårlig plastikk-kirurg og ser ut som de nærmer seg femti med stormskritt?

eller

Velge og vrake i Thai damer? La gå, de eldste kan ha samme aldersgruppe som de der brasil kjerringene, men de finnes da yngre.. 

Jeg foretrekker i alle fall thaidamene

Premisset her var jo at han var lei thai-damer

og han fikk foreslått Candy Dulce

men var skeptisk når det ikke var oppgitt pris i annonsen

og takk for mer utfyllende info om den aktuelle som ble foreslått for ham

nå veit vi litt mer om henne

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Premisset her var jo at han var lei thai-damer

og han fikk foreslått Candy Dulce

men var skeptisk når det ikke var oppgitt pris i annonsen

og takk for mer utfyllende info om den aktuelle som ble foreslått for ham

nå veit vi litt mer om henne

Det å dra på thai-salong krever både research og smartness, man må finne de som er verdt å besøke, og så må man velge bort de som er uinteressante - altså ikke ta hva som helst.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Dirty Harry skrev:

Det å dra på thai-salong krever både research og smartness, man må finne de som er verdt å besøke, og så må man velge bort de som er uinteressante - altså ikke ta hva som helst.

Godt poeng!

Mener leser masse her inne om at det er mye gråstein mellom hver gullklump du finner.

Men det er vel bare å legge opp et lite utforskningsbudsjett og begynne å leite :-) Da er det påregnelig å gå på noen smeller før man treffer blink.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

unfortunately i think its now at the point where the good hit is the exception ... i dont remember it being like this before, bit of a shame really. My exploration budget has grown to never before seen proportions 😅 and still have trouble finding those gems

• Like 3
Lenke til kommentar

Oppdatering .

Ble litt oppgitt så bestemte meg for å teste tantra  ( første gangen)  kan bare si at enten så jeg traff blinken første gang..men om det var tantra så kommer jeg aldri at gå til thai massasje igjen .

Ja er dyrt men slå alt sammen så det prat om noen hundrings

• Like 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Helios skrev:

Ble litt oppgitt så bestemte meg for å teste tantra  ( første gangen)  kan bare si at enten så jeg traff blinken første gang..men om det var tantra så kommer jeg aldri at gå til thai massasje igjen .

Hvor gikk du?

• Like 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, jegern skrev:

Hvor gikk du?

Tror nok kanskje at tantra traff meg litt mer ( da nærhet ) virker være en stor del av det.

Det blandet med en god massasje er det som gjorde det bedre for meg.

Men som sagt kan bare hatt tur 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Was it Kim or Stella? I had a so so experience with Kim before… maybe it was just me?

I have previously found some good ones at that studio before. Probably depends on chemistry as well though, because as advertised these Czech tantra places I find it quite “restrictive”, but to each their own. However when you find the one you click with, man it can open a whole new world …

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar