Gå til innhold

Melissa CZ

Olemartin123

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Dirty Harry skrev:

Det der er typisk noe som skjer dersom horene får vanskeligheter med leilighetene de leier.

Det er ikke alle utleiere som blir kjempebegeistret for å få prostituerte inn i kåken… 

Eller hun har booket i 24 - 48 timer med en kunde. Det er ett par av disse gutta som er aktive før jul for å simulere GFE i høytiden. 

• Like 2
På 18.12.2024 den 20.43, Dirty Harry skrev:

Det der er typisk noe som skjer dersom horene får vanskeligheter med leilighetene de leier.

Det er ikke alle utleiere som blir kjempebegeistret for å få prostituerte inn i kåken… 

Har ikke så mye med det du sier å gjøre. Pratet med flere annonsører som deaktiverer annonsene sine med jevne mellom rom. De deaktiverer annonsene sine fordi de ikke er aktive. Aktiverer annonsen igjen når de er tilgjengelig for treff. Behagelig for alle. Kundene slipper frustrasjon over jenter som ikke svarer og annonsørene slipper mange meldinger og telefoner når de er opptatt med andre ting

• Like 1

Mye likt som tidligere treff. Sprudlende dame med masse energi, suger fantastisk bra og er genuint glad i sperm💦😉 Denne gangen hadde vi avtalt litt golden showers begge veier, men hun fikk det ikke til. Derimot likte hun veldig godt å suge pikken min mens jeg pisset i munnen hennes. Litt kinky ja…

Kom to ganger, begge gangene i munnen/halsen hennes og hun svalgte alt.

Gikk en tur ut sammen etterpå med hunden hennes. Ingen stress😊

• Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 1
3 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Mye likt som tidligere treff. Sprudlende dame med masse energi, suger fantastisk bra og er genuint glad i sperm💦😉 Denne gangen hadde vi avtalt litt golden showers begge veier, men hun fikk det ikke til. Derimot likte hun veldig godt å suge pikken min mens jeg pisset i munnen hennes. Litt kinky ja…

Jeg tror faktisk du har ødelagt henne for meg.. 🤣🤣🤣 hvordan skal jeg kunne bli kåt på ei kjerring som nettopp har blitt pissa i munnen 🤣🤣🤣

• Like 2
3 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hun elsket virkelig at du urinerte i munnen hennes. Helt på ekte. Det er helt sant.

• Haha 4
2 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Jeg betalte ikke ekstra for det, og det var hun som bad meg om det etter sex. Hadde ikke trengt å gjøre det. Dette er en genuint kåt og kinky dame og jeg har en veldig god kjemi med henne.

Det er jo bonus for alle som liker sånt. Jeg antar også at hu liker at man er litt rough og har tøff sex?

18 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Vet ikke, jeg er egentlig ganske forsiktig av meg og liker lidenskapelig sex mere enn røff/hard sex. Men ja, litt kinky er jeg nok😉

Oslo_bukken er en særdeles forsiktig type, selv om han noen ganger drister seg til å urinere jentene i munnen, mens de henger opp ned fra taket i lastestropper, iført Luciadrakt. PS! Fenomenet forekommer kun rundt juletider.

Endret av Jeff Pezos
  • Haha 2

Som vanlig er forumet fullt av synsere. Besøk henne istedet for å komme med fordomsfulle uttalelser. Hvis du tror at en gledespike er ukysst når du møter henne så lykke til.

Melissa rimmer også btw, just saying😉 

Selv om en dame gjør en del grisete ting, så finnes det jo dusj/såpe etc. Melissa har tipp topp hygiene, og kondom er et must ved puling.

• Haha 1
1 time siden, Oslo_bukken skrev:

Som vanlig er forumet fullt av synsere. Besøk henne istedet for å komme med fordomsfulle uttalelser. Hvis du tror at en gledespike er ukysst når du møter henne så lykke til.

Melissa rimmer også btw, just saying😉 

Selv om en dame gjør en del grisete ting, så finnes det jo dusj/såpe etc. Melissa har tipp topp hygiene, og kondom er et must ved puling.

Det er noe annet når noen har fortalt deg at de har gjort det 🤣🤣🤣
og jeg synes ærlig talt at tiss-og-bæsjesex er ganske nasty greier.

Endret av Dirty Harry
  • Like 1
  • Thanks 1