Gå til innhold

Kati super masage


teddy1961

Anbefalte innlegg

Enkel å omtale : TRAGISK fra A til Å . S

Legger også til viewtopic-link, der var her spørsmålet om denne jenta startet tidligere i dag i Oslo-forumet, og undertegnede var trådstarter viewtopic.php?f=19&t=5502

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kommentere "teddy 1961"s omtale, men jeg vil iallfall ikke la den stå ukommentert!

Det er mulig at forumbruker "teddy 1961" hadde en dårlig opplevelse med denne Kati, men det er måten han beskriver henne på som får meg til å reagere, det er nesten "nett-troll"-aktig. Ville nok forventet en noe mer spesifisert beskrivelse av opplevelsen og møtet med henne! Kati får såpass mange rimelig hyggelige omtaler på Stjerneportalen at jeg tillater meg å stille noen spørsmål!

Det er så lett i vår internett-verden at vi beskriver andre mennesler som :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: eller :evil::twisted::roll: og "tommelen ned" uten noen annen begrunnelse, vi sitter jo der bak vår skjerm og kan si akkurat det man vil? Helt beskyttet!?

Det er selvsagt, med all respekt å melde, mulig at "teddy 1961" har hatt en dårlig opplevelse med Kati, men da synes jeg nok at han, i den grad han vil si noe som helst om møtet med henne ut over det som står innledningsvis, faktisk kan/bør gi en noenlunde saklig og respektfull beskrivelse av hvordan han opplevde henne. Til det trengs det bare litt folkeskikk, litt sunn vurderingsevne, litt selvinnsikt og litt minimums kunnskap i norsk skriftlig! Hvilket de som skriver her inne på forumet bør ha, ellers bør de, etter min mening la tastaturet ligge (et annet ord for å holde kjeft!!)

Kanskje det også var andre grunner til at opplevelsen med Kati var dårlig? Det er åpenbart kunder der ute som ikke helt forstår hvordan man skal behandle kvinner og, i en eskortekjøpssammenheng, ta det beste ut av dem man møter for å få en gjensidig god opplevelse. Etter hva kammeraten forteller fra det som jentene forteller, en del norske menn som skriver dårlige omtaler om treff absolutt ikke er noe "fruktfat" - hvor eksempelvis møtet blir ødelagt av respektløs oppførsel og dårlig hygiene

Og så blir jentene hengt ut!!

Vi får utfordre "teddy 61" til å si noe mer om treffet med Kati!

Lenke til kommentar

Når trådstarter beskriver det hele som tragisk i fra A til Å så må han ha gått på en smell av ett eller annet slag. En annen hankatt som kun kjører BB har spurt på mail en del damer om slikt. De som svarer sier som regel nei takk til BB eller de gir en ubetalelig pris. Som hun Sabrina sweet i Oslo som ville ha 20000 og oppga adresse Bergen. Så en liten smell i dette geamet må en regne med og litt dårlig behandling kan en jo bare ha godt av. Da setter en større pris på hun som gir god behandling. Da jeg sliter med en del helseutfordringer har jeg samme erfaring med det offentlige tilbudet innen fysioterapi og slikt. En kan få en "tragisk" fysioterapeut eller ei som virkelig kan og som gjør jobben sin, så det er ikke sikkert hun er tragisk ovenfor alle. Ei som jobbet her i Skien ble betegnet som både tragisk og et Helvetes Rivjern, men ville du hjelpe deg selv så var hun verdens beste fysioterapeut. Så det kan også skylles personlig oppførsel og holdning om en får dårlig behandling av ei massasjedame. Nå forventer jeg ikke massasje av første klasse når jeg besøker fru/frøken thai. Jo dårligere massasjen er jo fortere kommer fem fingre opp. Er massasjen over gjennomsnitt så kommer ikke disse fem fingrene opp. Så det spørs jo hva vi forventer av dem som annonserer på RE.

Lenke til kommentar

He he, her var det mange som hadde kommentarer.

Skrev min korte linje i full fart slik at andre ikke skulle gå på samme smellen.

Forklaring som følger:

Leilighet med flere i.

Ikke damen på bilde.

Massasje hadde hun overhode ikke greie på, en dash med olje og småklyping i ryggen er ikke massasje.

Hadde forventet en bra massasje med denne annonsen:

SUPERMASSAGE !!!

MAGIC HANDS !!!!

EXCELLENT, FABULOUS PROFESSIONAL THERAPÉUTIC, EROTIC AND RELAXING MASSAGE...

MY NAME IS Katy. I AM HIGHLY QUALIFIED PROFESSIONAL MASSEURS AND QUIROPRACTOR.

I AM HAPPY TO INVITE YOU FOR THE BEST MASSAGE OF YOUR LIFE !!!

FEEL RELAX AND DESCONNECTED... ENJOY MY SKILLFUL STRONG AND SOFT SILKY HANDS...AND BODY....

THERAPÉUTIC, RELAXING, TANTRA AND BODY-BODY MASSAGE.

(en sak for forbrukerrådet?) :D

Ikke fingre, ikke ditt og ikke datt.

Muligens hadde hun en svært dårlig dag, eller noe i den rettningen.

Eller mislikte meg til de grader.

Beklager at jeg skrev så kort og uten begrunnelse.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...