Gå til innhold

Horebukkene her....

Gjest

Anbefalte innlegg

Mann 55, 191 cm, 85 kg, 20 cm, kort hår ingen piercinger. MBA, interessert i dette og hint. Skilt med barn.

Ingen av min familie, venner eller kollegaer mistenker meg dette livet her...

Har pult horer i Palma, Tyskland under Oktoberfest og ellers, Danmark og Oslo. Har testet masser av Sugarbabes, horer og gratisdamer. Før elsket jeg strippeklubber - men det ble det ikke orgasmer av... men - vent litt. I 2019 ble jeg sugd gratis av en stripper bak forhenget på den beste klubben i Oslo. Yummy.

Who are you?

Endret av Karsten
Lenke til kommentar

@Karsten dette er altfor nært og personlig til at jeg kan gjøre det her.  Fikk jo t.o.m. en egen tråd en gang hvor det faktisk var noen ting som folk gjettet på som stemte.  Du er modig om det du skriver er sant!  Har vurdert om jeg skal finne på noe, men det kan jo oxo bli veldig feil.  Det er mye enklere å gi en presentasjon av et annet forummedlem.

@SolanGundersen

Fyren som har valgt et nick fra Flåklypas store skjørtejeger har mørkt hår, flere barn under 20 år, er interessert i fotball (engelsk) og bor antakelig på Øvre Romerike.  Alder er 52 år.  Har ikke oppsøkt han på jobben ennå, men han er ansatt, ikke selvstendig næringsdrivende, og tjener greit.  Kanskje en leder- eller direktørstilling i offentlig forvaltning?  Det er garantert ingen i hans krets som vet at han kjøper sex for å piffe opp livet med litt spenning.  Ah, han er nok revisor!  (han overtalte meg til å bruke excel for å sette opp  Ukas Sexy)

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ah, han er nok revisor!  (han overtalte meg til å bruke excel for å sette opp  Ukas Sexy)

Excel kan brukes til ALT. Absolutt ALT. Ingen ting er vel mer sexy enn å ha et helt regneark fullt av fine damer :-) De ufine blir fort sortert bort i "ikke aktive". Ute av syne ute av sinn. Når det bare blir mange nok innom ukas sexy ser du nytten av å kunne holde oversikt, raskt kunne sortere etter alle dine ønsker (som ikke er få, du vet det bare ikke selv ennå). For dere som holder på med det thai-kjøret kommer det jo helt an på dagsform og månefase hva dere får. Full og halvfull pakke. Med og uten. Så må jo ha noen kolonner for dette også etter hvert. Spørsmålene dine om dette kommer, @Tototre. Vær du sikker.

Så må vi ikke glemme å risikovurdere, da dere. Vurdere risiko opp mot nytte og nytelse :-) Hva kan gå galt? Hvor galt kan det gå? Hva oppnår jeg ved å ta akkurat denne risken her? Ja, det å besøke damene er jo et lite prosjekt i seg selv. Kanskje derfor man gjør gjenbesøk i kjente omgivelser. Krise er det når de også bytter adresse, da må nesten alt opp igjen til vurdering. En gang vurderte jeg sterkt å avbryte et besøk når jeg oppdaget at leilighetsjhotellet som ble brukt var "Mayas Apartmens" på Skjetten. Populært kalt Kasjotten. Trodde helt seriøst at dette var et omen om hva som kom til å hende der :-) Men heldigvis ble besøket gjennomført. Uten håndjern til slutt da. Aha, det kunne jo vært en nisje. Politiuniform og håndjern. Incall på Mayas. Ideen er til fri bruk, damer.  

Men det er jo mye kos med forberedelsen til besøk også :-)

Man setter opp en prioritert liste over hvem man kontakter. Får man ikke napp innen rimelig tid hos nummer 1 for helgen så går turen videre til nummer 2. Deretter til nummer 3.

Krisehåndtering blir det når den man har fått ja av avlyser i siste liten. Må da sende random meldinger til noen man kort har vurdert på RE og se hva som napper. Det er faen meg nesten som basehopping. Men det gir jo en egen spenning det også.

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

@JoeRoganJosh Jeg takker, og kan opplyse om at 8/11 er rett👍

Killer whale kommer av at jeg er en whale customer, jfr. @ZezeeRealBack, som kjøper mye sex.  Killer har jeg blitt av to grunner: instinktet som gjør at jeg alltid får gode treff og aldri blir tatt av onkel 😂

@SolanGundersen Kasjotten er et kjent sted for mange.  Har hatt noen gode latinatreff i det bygget som er lengst fra hovedinngangen.  Takk forklaringen om excels fortreffeligheter.  Forstår at vi kan vente mer slikt i 2025.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Ifølge halliken min er jeg 21 og fra Storbritannia

Kjent som ‘King Dingaling’ blant mine venner, dvs Chuck Berry og gutta

Misliker: gamle, feite horer med hengende roastbeef, sylteagurk på burgeren

Liker: unge, stramme horer med trange fitter, burger uten sylteagurk

Endret av Dirty Harry
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar