GÃ¥ til innhold

Bella😘💋😘 sexy

Bikkuriv3

Anbefalte innlegg

Vanlig kinadameannonse, med det lille unntaket at det denne gangen ser ut til å være riktige bilder og alder iflg. @Bikkuriv3.

Til dere som ikke har vært hos kinadamer i Norge tidligere: Svært ofte er det feil bilder, samt at oppgitt alder er feil.  Og de bruker alle, uten unntak, operatør.  Få snakker engelsk.  Og selv om det ikke alltid står i annonsen så tilbyr så og si alle sex uten for et tillegg på 500 kroner.  Når du tar kontakt med mld. er det vanlig at du får en meny til svar, og ofte adressen hvor sexarbeideren jobber fra.  Sikkert kostnadsbesparende (i alle fall i tid) for medhjelperne bak.  En vanlig kinamelding kan se slik ut (denne er spesifikk for Bella-Sexy, som jeg IKKE har besøkt):

Hello dear.  My services: OWO, 69, DFK, GFE, B2B massage and sex in all positions.

Price: 1h - 2000/2cums   45min -1800/2cums   30min -1500/1cum    15min -1000/1cums

extra: sex no condom + 500                only CASH

Setter inn annonsebildet av Bella-sexy siden det er så mange falske kinadameannonser.

Bella😘💋😘 sexy

Lenke til kommentar
1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:

Det ansiktet der så veldig photoshopet ut...
Ser ut som hele ansiktet er laget i photoshop.

Tja, her får vi stole på @Bikkuriv3 inntil noen andre har besøkt henne og sier noe annet, tenker jeg.  Nå venter jeg på at @Dirty Harry skal overprøve PS-kunnskapene dine, @JoeRoganJosh 😂

Hun er nok sminket.  Oversminket.

Endret av Tototre
oversminket
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Tja, her får vi stole på @Bikkuriv3 inntil noen andre har besøkt henne og sier noe annet, tenker jeg.  Nå venter jeg på at @Dirty Harry skal overprøve PS-kunnskapene dine, @JoeRoganJosh 😂

Ansiktet er hvit, kroppen er lyse brun.
Hun har ingen former i ansiktet, noe som er veldig uvanlig blant mennesker.

Endret av JoeRoganJosh
  • Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Hun er nok sminket.  Oversminket.

Her er det brukt en mobil-app! Ikke PS.

Øynene er forstørret, for eksempel. Videre er det tegn som tyder på at utsidelinjen av kinnene og haka er modifisert, jeg vil tippe krympet.

Det kan være årsaken til at @Bikkuriv3 oppfatter bildet som representativt, bildet er nok av henne, så har hun kjørt en liten forbedringsrunde i en app på telefonen.

Den hvite farven er sannsynligvis sminke eller sånt, enkelte asiakulturer ønsker å være hvitere og vasker seg f ex med kvikksølvholdig såpe i ansiktet for å oppnå bleking.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
23 timer siden, Tototre skrev:

Det er ikke 100% at hun er 26 år heller😂

SÃ¥ passet hennes.

At folk ennå ikke har lært at mine anmeldelser alltid er topp😆

Selvfølgelig editerte dama bildene sine , Asiatere elsker både editerte og sminke seg hvite . I bunn så klarer vel de fleste se at dama er pen nok med tanke på prisen.

• Like 2
Lenke til kommentar

Hun har fjernet det photoshoppa bildet fra profilen, bildene som er der nå er ikke verst. Men tipper alder er 35-40? 
Jeg ser det på tennene.

image.jpeg.20763c4cac020cb110a80e4898a87910.jpeg

Endret av jegern
  • Like 1
Lenke til kommentar