Gå til innhold

Oh førjul med din glede 🫦

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Den 18 desember lurer jeg på om det er en mann som kunne tenke seg å være med på trekant 😉 har en annen kunde som ønsker seg det, så send meg pm, blir det kanskje deg 🫦

19-22, kanskje 23 vurderer jeg å bli å treffe i Oslo igjen IMG_4659.thumb.jpeg.fc7b7c1e2b7a82955d4b322f3ab3a441.jpeg🔥

Jeg kan bli med sammen med annen kunde så slipper du:-)

• Haha 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Dette er vell en jobb for @Tototre og @SolanGundersen.

Et av målene med å bli Grand Master er at vi, som @ShamanDureX var inne på en dag, får bedre sex.  Og ofte til en rimeligere pris, fordi så mange av eskortene gjerne vil kjenne hvordan det er å være med en GM fra horekundenes forum i Norge.  Der har vi ennå ikke inngått en intensjonsavtale med @Tid for Nytelse, men jeg ser at det her kan komme til å bli harde forhandlinger siden det er snakk om to GM på samme tid.  Frykter vel at arbeidsminister Tonje Brenna griper inn i tolvte time og bryter opp forhandlingene?

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Karsten skrev:

Vær ikke for sikker på det... Den ene posten (foran eller bak...) er jo allerede besatt. Men...

Nåja, @thorm har vært ute en vinternatt før.  @Tid for Nytelse sier nok ikke nei takk om hun lander en god avtale og får møte tre herremenn i stedet for to?  Samt, om hun ikke har møtt noen av oss før så kan vi holde det hemmelig for henne og så kan vi ha det som en gjettekonkurranse etterpå her på forumet:

• Hvem var han med lengst pikk?
  • Hvem var han med best utholdenhet?
  • osv.....

Bildene i konkurransen må selvsagt ha ansiktene våre sladdet.  Skal be @ZezeeRealBack ordne med det.  Og så får jo @Tid for Nytelse noe nytt på menyen: 4some med Nytelse

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...