Gjest Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 Zoe 31 år Fra Georgia Dette var et tilfelle av bait and switch som viste seg å bli helt fortreffelig. Jenta jeg skulle møte var syk og jeg ble møtt av denne lille berta i stedet. Hun er helt ny i yrket sier hun og blir i Oslo i noen få dager før hun reiser videre. Hun er veldig lav med en smal midje og en skikkelig fast og bred rumpe. Det er helt utvilsomt at denne jenta trener knebøy, noe hun bekreftet og hun bøyer 60kg noe som er imponerende for hennes størrelse. Puppene var av den myke silikon sorten. Hun har også et arr på magen og har gjort noen forbedringer her og der. Engelsken hennes er godt over snittet blant eskortene jeg har møtt som førte til et mye mer naturlig møte. Høydepunktet her for min del var blowjoben. Bruk av tunge rundt i sirkel opp og ned skaftet. Så tok hun den plutselig dypt, nesten helt ned. Veldig variert og laaaang blowjob noe jeg setter pris på. Holdt på i en 20 minutter uten å klage og var klar for mer, men jeg var klar for kondom. Prøvde litt forskjellige stillinger, men her er det doggy som gjelder. Så fort hun snudde den stussen mot meg så var det over. Gir henne 5.5/6 stjerner og kan trygt anbefale denne flotte damen. Trikset med disse operatørene er vel å si at man har vært hos damen før. For nå har det vært mye lureri for min del i det siste. Det blir etter hvert meningsløst å skrive anmeldelser hvis man ikke møter samme dame. Noen som har noen triks dere bruker i kommunikasjonen for å sikre at man møter damen på bildene? Siter Lenke til kommentar
Jons Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 (endret) Takk for at du deler. Jeg stoppet selv opp da jeg så annonsen, men uverifiserte bilder uten noen omtale på RE er no-go. Nå er lysten til et besøk virkelig til stede, da jeg tar din anmeldelse som et uttrykk for at det er ekte bilder også. Var det slik at du egentlig hadde avtale med en annen, men at du ved oppmøte 'fikk' Zoe i stedet? Var det i tilfelle leilighet med mange andre jenter, og hvor i Oslo holder hun til? Jeg stusser på at det i annonse står 22 år, mens du skriver 31 - og annonse sier ikke silikon, mens du slik jeg forstår deg konstaterte noe annet. Annonsen sier også 170 cm, mens du skrev veldig lav. Her er det sikkert delte meninger, men hva var ca. høyde? Endret Desember 6, 2024 av Jons 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 8 minutter siden, Jons skrev: Takk for at du deler. Jeg stoppet selv opp da jeg så annonsen, men uverifiserte bilder uten noen omtale på RE er no-go. Nå er lysten til et besøk virkelig til stede, da jeg tar din anmeldelse som et uttrykk for at det er ekte bilder også. Var det slik at du egentlig hadde avtale med en annen, men at du ved oppmøte 'fikk' Zoe i stedet? Var det i tilfelle leilighet med mange andre jenter, og hvor i Oslo holder hun til? Jeg stusser på at det i annonse står 22 år, mens du skriver 31 - og annonse sier ikke silikon, mens du slik jeg forstår deg konstaterte noe annet. Annonsen sier også 170 cm, mens du skrev veldig lav. Her er det sikkert delte meninger, men hva var ca. høyde? Bildene er utvilsomt av henne. Det stemmer at jeg kom for en annen jente. Det var to jenter tilstede i leiligheten som er rundt grønlandsområdet. Hun ser mye yngre ut enn 31 men hun sa det ja. Tror hun har gått ned mye i vekt og begynt med trening for hun har et ganske stort arr nederst på magen som indikerer at hun har strammet opp huden litt. Så ingen indikasjoner på silikon men de var som puppene på en 20 åring så jeg må anta at det vært utført noe arbeid der. Hun er nok rundt 160cm tenker jeg. Kanskje noe lavere. Siter Lenke til kommentar
Jons Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 Takk, da rykket hun opp enda et par plasser på lista mi 😃 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg