HerrSerr Skrevet Desember 7, 2024 Share Skrevet Desember 7, 2024 3 timer siden, SolanGundersen skrev: Enig, har jo akkurat begynt. Har over tjue år med kjærestetid, samboerskap og ekteskap å ta igjen for. For min del begynte den rekka der i andre enden. Ekteskapet gikk i dass først, og det var ikke mitt valg. Så får vi se om det går hele veien i motsatt retningen. At det ender med å plukke flasker for få råd til neste møte. Når jeg kommer dit er det jo greit at @Rhek84 har lagt igjen gode tips her på forumet. Jeg setter pris på ditt bidrag, @Rhek84! God informasjon til de som trenger det! Hvis han er helt avhengig og harver over eskorter hver gang det kribler litt i pungen, så synes jeg godt han kunne skrevet et par anmeldelser fremfor dette rælet om avhengigheten sin. 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 7, 2024 Share Skrevet Desember 7, 2024 7 timer siden, Rhek84 skrev: Jeg kan anbefale å ta kontakt med Reform i Oslo. Men nå ble jeg bare mistenkelig, sorry. Dette er BS 3 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Gratis sex dating I Norge - https://norges-eskort.no Tilgjengelig etter registrering via e-post på siden Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg