Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Herresalongen for Grand Masters

Oppgavene til en Grand Master 9 stemmer

1. 1. GM har stor frihet til å utvikle og leve etter sitt eget forgodtbefinnende, men hvilken av disse vil du prioritere som GM?

• Arbeide for større aksept og forståelse for horekundenes situasjon
      22%
      2
    • Arbeide for å bli kjent med flest mulig eskorter og massøser slik at det alltid fins en tilgjengelig
      66%
      6
    • Arbeide for å holde prisene for kjøp av seksuelle tjenester på et akseptabelt nivå
      11%
      1
  2. 2. Har du vært i kontakt med andre GM etter at du ble GM? (du må holde kontakten for å være i den innerste kretsen)

• ja
      88%
      8
    • nei
      0%
      0
    • ikke interessert
      11%
      1

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet
7 timer siden, Kalen-71 skrev:

Gratulerer med GM-tittelen. Har du fått tilgang nå?

Takk takk 😊

Nei, jeg har ikke fått noe som helst. Ingen gratulasjonsmelding fra verken NorEsk eller RE. Kongen og slottet er også helt tyst, men de er kanskje litt opptatt med egne ting om dagen. Sett i postkassa hver time etter jakkepin, men nada.

Jeg begynner å tro at denne GrandMaster tittelen ikke er noe spesielt, ikke noe å hige etter i livet. 😭

Dere andre Grand Mastere, spankulerer dere rundt med jakkepinen deres? 😂

Endret av Chen

Skrevet
24 minutter siden, Chen skrev:

Takk takk 😊

Nei, jeg har ikke fått noe som helst. Ingen gratulasjonsmelding fra verken NorEsk eller RE. Kongen og slottet er også helt tyst, men de er kanskje litt opptatt med egne ting om dagen. Sett i postkassa hver time etter jakkepin, men nada.

Jeg begynner å tro at denne GrandMaster tittelen ikke er noe spesielt, ikke noe å hige etter i livet. 😭

Du får nok denne jakkepinnen snart - ikke bekymre deg. Og da vil du merke fordelene med GM-tittelen. Når du besøker gledespikene med pinnen på vil du automatisk få OWO og CIM inkludert i standardpris. Bare å glede seg.

Skrevet
Akkurat nå, Kalen-71 skrev:

Du får nok denne jakkepinnen snart - ikke bekymre deg. Og da vil du merke fordelene med GM-tittelen. Når du besøker gledespikene med pinnen på vil du automatisk få OWO og CIM inkludert i standardpris. Bare å glede seg.

Begynner å tro at dette har vært fake news hele veien 😂

Skrevet
  • Moderatorer
44 minutter siden, Chen skrev:

Takk takk 😊

Gratulerer så mye med GrandMaster tittelen, Chen! Vel fortjent! 😀

Skrevet

Det følger ingen reelle fordeler med tittelen, jeg sa den fra meg 🙂

Skrevet
  • Moderatorer

Det følger ikke noe jordisk gods med GM tittelen. Men det er likevel en stor ære å få lov til å være GM. Det viser at du har oppført deg pent og fått til noe her på Noresk. Og en vakker dag blir du kanskje spurt om du har lyst til å bli moderator. Det er en stor ære 🙂

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Chen skrev:

Takk takk 😊

Ja ja, ulempen med å være anonym er at de med fordelene ikke finner deg :-)

Hvor skal vi sende limousinen for å plukke deg opp til invielsesfesten din?

Og jakkepinnen ble sendt med PostNord så det kan jo ta sin tid :-)

Skrevet
3 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Og jakkepinnen ble sendt med PostNord

Helt Hjem fungerer bedre, de sendte sms sist kl 06:07 om at pakken var levert (ikke fra Noresk).

Skrevet

Gratulerer med GM tittelen, den har du fortjent!! @Chen

Vi burde definitvt hatt pins, disse kunne vi brukt på Noresk treff på Østbanehallen, eller ute hos damene ☺️