Gå til innhold

Vanskelig valg


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal til Bergen denne uka. Tenkte å innvilge meg litt kvalitetstid selv om jeg i utgangspunktet har sluttet med å møte andre enn min faste tjenestetilbyder... Men akkurat nå er fristelsen stor.. Tar jeg feil når jeg opplever at det er mange kvalitetsdamer samlet der akkurat nå? I alle fall har jeg kjempeproblemer med å bestemme meg. Jeg tenkte litt på Suzanne 4you... eller kanskje Aurora... Hmmm Nei.. forresten ser Nora interessant ut! Eller hva med Laura fitness? Eller kanskje Norske Linni? Huff huff.... Å velge er jo vanskeligere enn å kjøpe ny bil. Når man kjøper ny bil så får man jo tross alt prøvekjøre uten at det koster noe :lol:

Lenke til kommentar

Suzzanne4u kan anbefales; veldig lett å snakke med. Bildene er noen år gamle.

Har tenkt på akkurat Suzzanne4u, eller Laura fitness dama... Så det blir nok en av dem i kveld... Men jeg ser at førstnevnte har langt flere positive anmeldelser på RE :roll:

Lenke til kommentar

Suzzanne4u kan anbefales; veldig lett å snakke med. Bildene er noen år gamle.

Har tenkt på akkurat Suzzanne4u, eller Laura fitness dama... Så det blir nok en av dem i kveld... Men jeg ser at førstnevnte har langt flere positive anmeldelser på RE :roll:

Suzanne har holdt på en stund, med samme annonse hele tiden. Hun er et lystig bekjentskap:).

Lenke til kommentar

Beklager sen tilbakemelding på denne. Hadde jo tenkt å besøke Suzanne4u eller fitnessdama på min jobbreise i Bergen, og hadde tenkt å gi tilbakemelding her inne etterpå. Men hele greie kokte bort til ingenting faktisk... Var ute med kolleger, og så ble det plutselig litt for sent.... Forsåvidt greit for jeg har egentlig trappet ned denne aktiviteten, og har bestemt meg for å møte kun min faste eskorte. Og dette har holdt i snart et år... Men fristelsen var stor i Bergen... Men tydeligvis ikke stor nok :)

Ville bare nevne dette så ingen skulle tro at jeg har gjennomført et besøk etter tips her inne fra, og uten å gi tilbakemelding på opplevelsen :)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...