Gå til innhold

Switch Eliza?


N1rvana

Anbefalte innlegg

Sorry kan ikke legge ut lenke her. Men har noen møtt Switch Eliza fra RE? Kompisen ser at hun har fått flere anmeldelser, men lurte på om noen her hadde hørt noe? Er det like bra som det høres ut som?

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Hun er absolutt verdt et besøk. Bare ikke forvent en råflott babe, men det tar hun igjen på service og utførelse. Har man noe kinky shit man ønsker å prøve ut, får man garantert prøvd det ut her. 

Lenke til kommentar
23 timer siden, hanshansen skrev:

Hun er absolutt verdt et besøk. Bare ikke forvent en råflott babe, men det tar hun igjen på service og utførelse. Har man noe kinky shit man ønsker å prøve ut, får man garantert prøvd det ut her. 

Kinky sier du? ;) kan hun sammenlignes med asiatiske Perla?

Lenke til kommentar

Vil nok si at Perla er mer dominant og Eliza er submissiv. Men de samme type tjenester. Perla har finere kropp, men Eliza tar igjen på service. Liker du deepthroating er Eliza et sikkert valg. 

Lenke til kommentar
  • 11 months later...

Jeg har også møtt både Eliza og asiatiske Perla.

I mine øyne er Perla MYE bedre, Eliza når henne ikke til anklene en gang.

Jeg syns Eliza virka uinspirert og lite interessert i den jobben hun har valgt. Jeg følte meg litt snytt etter alle de positive anmeldelsene på RE.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Jeg er redd Perla er borte for godt. Hun var her jevnlig i årevis, nå har jeg ikke sett henne på over et år. Kjipt, hun er ikke lett å erstatte.

Som Alocispep er jeg også interessert i tips om noen som utfører de litt mer kinky tjenestene. Gjerne litt voksne damer, de i 20-åra har som regel ikke nok erfaring etter min mening. Tips mottas!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...