Gå til innhold

Positive artikler på Aftenposten.no


NorskeMarkus

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/norge/politikk/Kravet-om-a-fjerne-forbudet-mot-sexkjop-far-stotte-pa-Stortinget-593361b.html

Noen politikere ønsker å begynne jobben med å fjerne sexkjøpsloven denne stortingsperioden. Det etterlyses engasjement fra selgerne, så her må vi få ut fingeren!

http://www.aftenposten.no/norge/politik ... id=1&pid=1

Ungdomspolitikere for og i mot.

Du kan jo sende en beretning om politiets metoder ovenfor både kunder og potensielle kunder hvordan de behandles, presses og trakasseres når de blir del av en sexkjøpsak. Enten de har kjøpt eller ikke kjøpt. Mest for å vise at frem i media og for politikere at de, politiet har gjort noe. Har skrevet utførlig om dette tidligere. På dette forumet er det 1 som til tider poster innlegg. Han fikk ordnet seg med advokat da han fikk et hint før onkelgutta sto i døra med bil på utsia og taua han inn. Da ble tonen en helt annen men politiet forsøkte seg siden med andre knep for å få tatt han.

Har også skrevet om hvordan de hevnet seg da de ikke kunne ta et par menn for sexkjøp, med å sende sakspapirene hjem til kona til dem slik at det ble et helvete i heimen. Begge ble skilt.

Kan nevne at en som mener seg helt uberettiget til forelegg for sexkjøp men la seg flat og betalte for alternativet var så mye verre både sosialt og økonomisk. Han har nå "rømt" ut av Norge for han regner med at politiet på langt nær er ferdig med han.

Dette er kun noen få utslag av sleivspark i fra myndighetenes side, regner med at jeg vet kun toppen av isfjellet.

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/norge/politikk/Kravet-om-a-fjerne-forbudet-mot-sexkjop-far-stotte-pa-Stortinget-593361b.html

Noen politikere ønsker å begynne jobben med å fjerne sexkjøpsloven denne stortingsperioden. Det etterlyses engasjement fra selgerne, så her må vi få ut fingeren!

http://www.aftenposten.no/norge/politik ... id=1&pid=1

Ungdomspolitikere for og i mot.

Du kan jo sende en beretning om politiets metoder ovenfor både kunder og potensielle kunder hvordan de behandles, presses og trakasseres når de blir del av en sexkjøpsak. Enten de har kjøpt eller ikke kjøpt. Mest for å vise at frem i media og for politikere at de, politiet har gjort noe. Har skrevet utførlig om dette tidligere. På dette forumet er det 1 som til tider poster innlegg. Han fikk ordnet seg med advokat da han fikk et hint før onkelgutta sto i døra med bil på utsia og taua han inn. Da ble tonen en helt annen men politiet forsøkte seg siden med andre knep for å få tatt han.

Har også skrevet om hvordan de hevnet seg da de ikke kunne ta et par menn for sexkjøp, med å sende sakspapirene hjem til kona til dem slik at det ble et helvete i heimen. Begge ble skilt.

Kan nevne at en som mener seg helt uberettiget til forelegg for sexkjøp men la seg flat og betalte for alternativet var så mye verre både sosialt og økonomisk. Han har nå "rømt" ut av Norge for han regner med at politiet på langt nær er ferdig med han.

Dette er kun noen få utslag av sleivspark i fra myndighetenes side, regner med at jeg vet kun toppen av isfjellet.

Kommer oppfølger i Aftenposten , tror i morgen. Det er vist en omfattende sak..

VGTV kommer på dagen i morgen med oppfølger

Lenke til kommentar

Journalister tør neppe skrive slike fortellinger. Den ene av disse mener bestemt at han ble dradd inn i en sexkjøpssak for han hadde rapportert til en politiker han kjenner om politiets oppførsel ovenfor to drapstruede personer. Hans arbeidsgiver og han selv. Politiet henla den ene sakene som intet straffbart bevist og han selv ble kontant avvist av politiet på spørsmål om hjelp. Politiet fikk derpå at spørsmål å besvare ovenfor Departementet da han klaget til sin politikervenn. Da tok det 3 uker før de sto i døra og taua han inn. Som han sier så har en ikke helt reint mel i posen ovenfor sin ektefelle når en henvender seg til ei dame enten hun selger sex eller ikke. Hun her hadde en annen sak på gang pluss at hun småsolgte sex av og til og hans telefon nr var på hennes telefon. Så ikke fortell at politiet ikke kan utnytte slikt når det passer.

Kjenner også en person innen thaimassasjemiljøet i Oslo. Han sier via en venn i politiet. Vi vet mer enn du aner og vi bruker de opplysningene når det passer. Han har da også advart oss som har noen lukkede sider på FB om å ikke si eller skriv for mye for vi vet aldri hvem som leser eller har greid å få tilgang og når dette kan bli brukt. Paranoid, ja, og det er grunn til slikt.

Bare se på Baneheiasaken, les deg opp og du skjønner at det passet ikke at teknikere utalte at den ene som er dømt høyst sannsynlig befant seg hjemme og hadde en lengre samtale på telefon da ugjerningen ble begått. Det beviset ble sett vekk i fra for den ene som ble tatt først fikk lagt den andres medvirkning i munnen av politiet selv, i en såkalt fortrolig samtale. Så enten skriver journalister og advokater løgn og fanteri eller så er det politiet selv som gjør det. Du får tro hva du vil men jeg er ikke i tvil.

Lenke til kommentar

Hadde vært veldig fint om du sparte kaloriene du bruker på å skrive dine rablende, paranoide og dessverre totalt verdiløse innlegg, Kanon.... Nå også konspirasjonsteorier om Baneheiasaken, og bare fordi du mangler skjønnsomhet og tilstrekkelig evne til logisk-rasjonell deduksjon.

(For ordens skyld: Ingen teknisk bevis i Baneheia-saken garanterer at Viggo Gjestsen ikke var der - langt i fra. Så ta deg sammen, mann - og nyt sommeren heller!)

Lenke til kommentar

...."Jeg takker ofte nei til kunder, flere enn de jeg sier ja til, sier «Celin» som er tydelig på at hun vil beholde sexkjøpsloven, i motsetning til flere av kollegene hennes."

"Til høsten vil sex-selgeren «Celin» sende sine forslag til Stortingspolitikerne om å gjøre sexarbeid til et lovregulert yrke med egne id-kort som kan bevise at man jobber frivillig og lovlig."

http://www.aftenposten.no/norge/politikk/Fagmiljoene-pa-gaten-er-enige---Farre-gateprostituerte_-men-det-skyldes-ikke-sexkjopsloven-599988b.html

Vil Celin beholde sexkjøpsloven? Må være feil, ellers så har jeg totalt tatt feil om henne. Det ville være norgesrekord i kynisme :evil:

Lenke til kommentar
...."Jeg takker ofte nei til kunder, flere enn de jeg sier ja til, sier «Celin» som er tydelig på at hun vil beholde sexkjøpsloven, i motsetning til flere av kollegene hennes."

"Til høsten vil sex-selgeren «Celin» sende sine forslag til Stortingspolitikerne om å gjøre sexarbeid til et lovregulert yrke med egne id-kort som kan bevise at man jobber frivillig og lovlig."

http://www.aftenposten.no/norge/politikk/Fagmiljoene-pa-gaten-er-enige---Farre-gateprostituerte_-men-det-skyldes-ikke-sexkjopsloven-599988b.html

Vil Celin beholde sexkjøpsloven? Må være feil, ellers så har jeg totalt tatt feil om henne. Det ville være norgesrekord i kynisme :evil:

Det er noe jeg ikke forstår; når noen har et ID kort som viser at de har autorisasjon, rett til å utføre ett eller annet, så vil dette være regulert av et organ, som holder greie på den virkelige identiteten til dem med ID kortet.

I praksis vil Celin og andre måtte bære et kort som viser hvem de er etc.

Diskresjonen er blåst bort med andre ord :shock:

Lenke til kommentar
...."Jeg takker ofte nei til kunder, flere enn de jeg sier ja til, sier «Celin» som er tydelig på at hun vil beholde sexkjøpsloven, i motsetning til flere av kollegene hennes."

"Til høsten vil sex-selgeren «Celin» sende sine forslag til Stortingspolitikerne om å gjøre sexarbeid til et lovregulert yrke med egne id-kort som kan bevise at man jobber frivillig og lovlig."

http://www.aftenposten.no/norge/politikk/Fagmiljoene-pa-gaten-er-enige---Farre-gateprostituerte_-men-det-skyldes-ikke-sexkjopsloven-599988b.html

Vil Celin beholde sexkjøpsloven? Må være feil, ellers så har jeg totalt tatt feil om henne. Det ville være norgesrekord i kynisme :evil:

Det er noe jeg ikke forstår; når noen har et ID kort som viser at de har autorisasjon, rett til å utføre ett eller annet, så vil dette være regulert av et organ, som holder greie på den virkelige identiteten til dem med ID kortet.

I praksis vil Celin og andre måtte bære et kort som viser hvem de er etc.

Diskresjonen er blåst bort med andre ord :shock:

'

Politiet og andre bærer ID som er kun ID nr pga sikkerhet, dette er noe jeg mener jentene skal ha også. Håper dette svarte på spørsmålet ..

Jeg er ikke for fjerning for og gå tilbake til gammel lov, jeg ønsker endring til noe som beskytter de frivillige og de frivillige.

Det vil komme et forslag om endring på loven som skal overleveres politikerne til høsten, til da får dere bare vente.

Jeg ønsker ikke å kriminaliserer fornuftige menn. Men menn som blir tatt bokstavlig med buksen nede nede med jenter som er trafficing offer skal straffes.

Og ja jeg har en plan for hvordan dette skal gjøres, men håper dere kan vente med og dra konklusjoner før dere kjenner til alt. Jeg har kun lekket litt av en stor plan som skal ut til høsten .

OBS OBS media har ikke fått hele min ide, de sitter kun på noen få ...vent til dere leser alt før dere "skyter" meg ..

Lenke til kommentar
...."Jeg takker ofte nei til kunder, flere enn de jeg sier ja til, sier «Celin» som er tydelig på at hun vil beholde sexkjøpsloven, i motsetning til flere av kollegene hennes."

"Til høsten vil sex-selgeren «Celin» sende sine forslag til Stortingspolitikerne om å gjøre sexarbeid til et lovregulert yrke med egne id-kort som kan bevise at man jobber frivillig og lovlig."

http://www.aftenposten.no/norge/politikk/Fagmiljoene-pa-gaten-er-enige---Farre-gateprostituerte_-men-det-skyldes-ikke-sexkjopsloven-599988b.html

Vil Celin beholde sexkjøpsloven? Må være feil, ellers så har jeg totalt tatt feil om henne. Det ville være norgesrekord i kynisme :evil:

Det er noe jeg ikke forstår; når noen har et ID kort som viser at de har autorisasjon, rett til å utføre ett eller annet, så vil dette være regulert av et organ, som holder greie på den virkelige identiteten til dem med ID kortet.

I praksis vil Celin og andre måtte bære et kort som viser hvem de er etc.

Diskresjonen er blåst bort med andre ord :shock:

'

Politiet og andre bærer ID som er kun ID nr pga sikkerhet, dette er noe jeg mener jentene skal ha også. Håper dette svarte på spørsmålet ..

Jeg er ikke for fjerning for og gå tilbake til gammel lov, jeg ønsker endring til noe som beskytter de frivillige og de frivillige.

Det vil komme et forslag om endring på loven som skal overleveres politikerne til høsten, til da får dere bare vente.

Jeg ønsker ikke å kriminaliserer fornuftige menn. Men menn som blir tatt bokstavlig med buksen nede nede med jenter som er trafficing offer skal straffes.

Og ja jeg har en plan for hvordan dette skal gjøres, men håper dere kan vente med og dra konklusjoner før dere kjenner til alt. Jeg har kun lekket litt av en stor plan som skal ut til høsten .

OBS OBS media har ikke fått hele min ide, de sitter kun på noen få ...vent til dere leser alt før dere "skyter" meg ..

Nesten alle arbeidstakere bære ID kort idag, med bilde, navn etc, for å bevise at de har adgang, eller er den de utgir for å være.

Lenke til kommentar

Det er noe jeg ikke forstår; når noen har et ID kort som viser at de har autorisasjon, rett til å utføre ett eller annet, så vil dette være regulert av et organ, som holder greie på den virkelige identiteten til dem med ID kortet.

I praksis vil Celin og andre måtte bære et kort som viser hvem de er etc.

Diskresjonen er blåst bort med andre ord :shock:

'

Politiet og andre bærer ID som er kun ID nr pga sikkerhet, dette er noe jeg mener jentene skal ha også. Håper dette svarte på spørsmålet ..

Jeg er ikke for fjerning for og gå tilbake til gammel lov, jeg ønsker endring til noe som beskytter de frivillige og de frivillige.

Det vil komme et forslag om endring på loven som skal overleveres politikerne til høsten, til da får dere bare vente.

Jeg ønsker ikke å kriminaliserer fornuftige menn. Men menn som blir tatt bokstavlig med buksen nede nede med jenter som er trafficing offer skal straffes.

Og ja jeg har en plan for hvordan dette skal gjøres, men håper dere kan vente med og dra konklusjoner før dere kjenner til alt. Jeg har kun lekket litt av en stor plan som skal ut til høsten .

OBS OBS media har ikke fått hele min ide, de sitter kun på noen få ...vent til dere leser alt før dere "skyter" meg ..

Nesten alle arbeidstakere bære ID kort idag, med bilde, navn etc, for å bevise at de har adgang, eller er den de utgir for å være.

ja, det er rett, men noen yrkesgrupper har ikke privat opplysninger på sitt kort, pga sikkerhet, som eks politiet.

Poenget mitt er at ID for sex arbeidere skal være uten personlig info, men ID nr og kanskje jobb navn.

Eks : På mitt kort hadde vært bilde av meg og Id nummer og Celin .

Det er fult mulig og ha ikke åpne opplysninger om de som eks jobber på bordell, juridisk .

Lenke til kommentar

'

Politiet og andre bærer ID som er kun ID nr pga sikkerhet, dette er noe jeg mener jentene skal ha også. Håper dette svarte på spørsmålet ..

Jeg er ikke for fjerning for og gå tilbake til gammel lov, jeg ønsker endring til noe som beskytter de frivillige og de frivillige.

Det vil komme et forslag om endring på loven som skal overleveres politikerne til høsten, til da får dere bare vente.

Jeg ønsker ikke å kriminaliserer fornuftige menn. Men menn som blir tatt bokstavlig med buksen nede nede med jenter som er trafficing offer skal straffes.

Og ja jeg har en plan for hvordan dette skal gjøres, men håper dere kan vente med og dra konklusjoner før dere kjenner til alt. Jeg har kun lekket litt av en stor plan som skal ut til høsten .

OBS OBS media har ikke fått hele min ide, de sitter kun på noen få ...vent til dere leser alt før dere "skyter" meg ..

Nesten alle arbeidstakere bære ID kort idag, med bilde, navn etc, for å bevise at de har adgang, eller er den de utgir for å være.

ja, det er rett, men noen yrkesgrupper har ikke privat opplysninger på sitt kort, pga sikkerhet, som eks politiet.

Poenget mitt er at ID for sex arbeidere skal være uten personlig info, men ID nr og kanskje jobb navn.

Eks : På mitt kort hadde vært bilde av meg og Id nummer og Celin .

Det er fult mulig og ha ikke åpne opplysninger om de som eks jobber på bordell, juridisk .

Jeg vet ikke hva politiet har, men om ikke de er i stand til å identifiserer hvem de er så hadde jeg blåst dem en lang marsj.

Hva er det du ønsker å fortelle med dette ID kortet?

Og hvem skal forvalte disse kortene?

Som kunde kan jeg kunne kreve å se kortet ditt med organisasjonsnummer for å sikre meg at du betaler MVA og skatt; for eksempel.

Lenke til kommentar

Nesten alle arbeidstakere bære ID kort idag, med bilde, navn etc, for å bevise at de har adgang, eller er den de utgir for å være.

ja, det er rett, men noen yrkesgrupper har ikke privat opplysninger på sitt kort, pga sikkerhet, som eks politiet.

Poenget mitt er at ID for sex arbeidere skal være uten personlig info, men ID nr og kanskje jobb navn.

Eks : På mitt kort hadde vært bilde av meg og Id nummer og Celin .

Det er fult mulig og ha ikke åpne opplysninger om de som eks jobber på bordell, juridisk .

Jeg vet ikke hva politiet har, men om ikke de er i stand til å identifiserer hvem de er så hadde jeg blåst dem en lang marsj.

Hva er det du ønsker å fortelle med dette ID kortet?

Og hvem skal forvalte disse kortene?

Som kunde kan jeg kunne kreve å se kortet ditt med organisasjonsnummer for å sikre meg at du betaler MVA og skatt; for eksempel.

som kunde forplikter du deg til å se dette kortet, for det betyr at personen jobber lovlig også uten bakmenn, og at du forplikter deg til å melde ifra om ei jente ikke har dette og at det er ulovlig å kjøpe til noen uten ID.

Forsatt kommer kun små ting ut, jeg forventer vell at folk venter i spenning og ikke tar en slutning før det er ferdig

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Norske Celine jobber målbevisst etter det jeg skjønner. Mange av de ideer og tanker hun har, de har hun kunnet lese seg til blant annet på disse sider. Personlig så ønsker jeg ikke de tilstander vi hadde etter at Sovjet raknet og vi fikk en flom av jenter i fra tidligere østblokkland. Selv om det var Gyldne Tider for oss som kjøpte. Har vel selv skrevet om en form for sertifisering av jenter som selger proft men hva vi gjør med henne som mangler penger etter ferien? Det er et spørsmål. Det samme med et vi bør få dette i hus og ikke langs fortauskantene. Turistmessig er dett flaut, enda verre enn tigerskene. Å registrere seg må da kunne gjøres enkelt og en slik kortmaskin spytter ut det du laster inn i den på ca 2 minutter med skriving og det hele. Her kan mye gjøres, det er bare å finne rett måte å gjøre det på. Så stå på Celine.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...