Gå til innhold

Når norske kvinner kjøper sex


gutt78

Anbefalte innlegg

Det som fremkommer er ikke noe nytt. Slike reiser har vært i mange år. Det som imidlertid er nytt er de mannlige eskortene som tilbyr sine tjenester på RE. Det har vært en stor økning siste år. Det må jo da sies at det er et marked under utvikling her i landet. Spørsmålet er vel egentlig om alle sexhungrige kvinner vet om RE? eller om de finner sine gigolor på chattesider.

Lenke til kommentar
Det som fremkommer er ikke noe nytt. Slike reiser har vært i mange år. Det som imidlertid er nytt er de mannlige eskortene som tilbyr sine tjenester på RE. Det har vært en stor økning siste år. Det må jo da sies at det er et marked under utvikling her i landet. Spørsmålet er vel egentlig om alle sexhungrige kvinner vet om RE? eller om de finner sine gigolor på chattesider.

Ja; disse sexturene har pågått til Afrika i mange år. Men er det slik at det selges mer sex blant mannlige eskorter?

Eller selges sex i det hele tatt?

Hvem vet?

Lenke til kommentar
Det som fremkommer er ikke noe nytt. Slike reiser har vært i mange år. Det som imidlertid er nytt er de mannlige eskortene som tilbyr sine tjenester på RE. Det har vært en stor økning siste år. Det må jo da sies at det er et marked under utvikling her i landet. Spørsmålet er vel egentlig om alle sexhungrige kvinner vet om RE? eller om de finner sine gigolor på chattesider.

Jeg fikk ingen kunder fra RE de to ukene jeg hadde min annonse i fjor. Nå ser jeg at det stadig er menn som har annonser der, og at de har det over tid, så jeg har tenkt å prøve igjen til høsten.

Selv prøver jeg å være på forsida til Google, for å nå ut til kundene. Jeg gidder ikke sitte på chattesider eller forum for å drive markedsføring, men det hadde nok helt klart vært den mest effektive måten å få kunder på.

Hadde vært interessant med andres erfaringer!

Lenke til kommentar

En av mine FB kontakter har fortalt. Traff ei sørlandspike med salmebok og vinflaske i fra Tvedestrand. Sammen med sine venninner, alle religiøse sådan, prydmønster og dydige, de pleide å ta en tur til de greske øyer der de pulte rundt alt de kunne få og få kjøpt. Ei av dem var ikke "spiselig" på det åpne ekteskapsmarkedet, hun ene hadde tatt det hun fikk. Har ikke fått beretning om de andre eller hvor mange de var som var på "husmorferie". Kan aldri tenke meg at de har sluttet med dette etter at loven kom.

Det betenkelige er jo at hun ene tilhørte et av partiene som har kjempet for å få en sex lov der menn ikke kan kjøpe sex. Hun har sittet i kommunestyre og var sentralt engasjert som en av toppene i Aust Agder i nevnte parti. Så det er som vedkommende kontakt påstår. Da norske kvinner dro i flokk og følge til Spania på 70 tallet og kom drassende med en spanjol, da var dette den store kjærligheten. Da han kom i fra Russland med sin Olga da var det kjøp av kjøtt - i fra de samme kvinnene.

Lenke til kommentar
Det som fremkommer er ikke noe nytt. Slike reiser har vært i mange år. Det som imidlertid er nytt er de mannlige eskortene som tilbyr sine tjenester på RE. Det har vært en stor økning siste år. Det må jo da sies at det er et marked under utvikling her i landet. Spørsmålet er vel egentlig om alle sexhungrige kvinner vet om RE? eller om de finner sine gigolor på chattesider.

Jeg fikk ingen kunder fra RE de to ukene jeg hadde min annonse i fjor. Nå ser jeg at det stadig er menn som har annonser der, og at de har det over tid, så jeg har tenkt å prøve igjen til høsten.

Selv prøver jeg å være på forsida til Google, for å nå ut til kundene. Jeg gidder ikke sitte på chattesider eller forum for å drive markedsføring, men det hadde nok helt klart vært den mest effektive måten å få kunder på.

Hadde vært interessant med andres erfaringer!

I følge amerikanske studier er det ca 0.8% av kvinnene som kjøper sex, men det er ca 7 % av mennene.

Jeg har desverre ingen referanse.

Lenke til kommentar

Undersøkelser i Norge sier at 13% av menn har erfaring med sexkjøp. At 7%i Amerika har det er nok i laveste laget, vil heller si 17 % Det er nok en stor underrapportering i begge land. Ser jeg på oss som stakk til sjøs på 60 tallet så fikk 100% erfaring for det var eneste alternativ og vi hadde muligheten. Men som en kollega av meg sa. Han mønstret på en tanker som 16 åring og var i land to ganger på 19 måneder. En gang på en pir nede i Gulfen og en gang i Spania. Han vaska den ikke på 3 måneder etterpå.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...