Gå til innhold

Face Dos i Medellin, Colombia


Gjest

Anbefalte innlegg

Bästa huset av alla de säkert 10-15 st större bordeller jag besökt i sydamerika.

Gillar man latinos, så är detta himlen, av de 70-80 som brukar vara på jobb i dem här kombinerade strippklubben/loungen/bordellen så har jag under mina fem besök där aldrig sett något sämre en 7 på 10 skalan, de flesta runt 8-9 med några stycken äkta 10 poängare, känns som att gå runt i en slags depraverad version av en colombiansk missekonkurranse.

Alla bord är av speilglas om man har behov för det ;)

Tjejerna är precis lagomt flörtiga utan att bli pågående, management är extremt hjälpsamma, snackar bra engelska och har stålkontroll på vilka jenter som gör vad om man har lite mer speciella önskemål.

Sista turen för ett år sedan tror jag det var ca 700 spänn för en och en halv timme på stort fint rum i med dusch, ac, roomservice osv...

Medellin mitt i natten är väl kanske inte känd för att vara världens tryggaste by, snarare tvärtom, så klubben har sina egna chaufförer som tryggt kör dig hem.

Skulle någon som läser detta och bestämmer sig för att besöka stället så ta för allt i världen inte en promenad i ströket runt klubben eller en drosje från någon av gatorna i närheten.

Sist men inte minst, herregud så dessa damerna leverte...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...