SvenskaSara Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 dra til Florida eller gi blaffen? Annars har jag inget emot att dra till Florida om du söker sällskap där alltså hihi Jeg drar til Hellas en måned på tirsdag Fy vad härligt! Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Dere er på de feil sidene. Ingen av de sidene som er lenket opp i denne tråden er gode. Kompisen min har møtt flere SBs både i Norge og i utlandet, og han treffer kun SBs lengre. Mye bedre og billigere enn RE og eskorter. Ja det stemmer at en del av dem er eskorter (kompisen har sett flere eskorter fra RE på SD / SB sidene), men det er også en god del studinner og vanlige jenter. Det var visstnok hvor skremmende enkelt det var; de var åpne for alt mulig for å si det mildt (anal, bareback, champagne, spanking, rough sex etc) på første treff. Og dette er vanlige studinner fra BI / universitetet. Mange av dem skriver at de ser etter noe langsiktig, seriøst, resier osv, men det gjelder å spille kortene riktig visstnok. I følge kompisen tar det kanskje litt lengre tid å møte dem (kanskje en uke med meldinger / snakk), men det var visstnok verdt det. Han møtte feks en som bodde 3 timer utenfor Oslo som tok toget inn og overnattet for 5000 og gjorde ting som den mest hardcore eskorten på RE ikke gjør. Han hadde også visstnok hadde hatt trekant med en studinne og venninnen hennes en helt natt for 10000. Han har også møtt flere for drinker / middag som det har utviklet seg til å bli noe mer. Så ja, finn de riktige sidene. Ikke start første melding med "You fuck? 500kr?". Bruk hodet, vær en gentlemann og enjoy! Velkommen til the Sugarbowl! Siter Lenke til kommentar
Nadheim Skrevet Juli 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2016 Dere er på de feil sidene. Ingen av de sidene som er lenket opp i denne tråden er gode. Link gjerne til de "gode" sidene! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Dere er på de feil esidene. Ingen av de sidene som er lenket opp i denne tråden er gode. Link gjerne til de "gode" sidene! Victoria Milan er en slik side. Noen med erfaring sa at dette var en ren sex side, men jeg opplevde kanskje noe annet, men det kan ha vært et unntak. Du må bruke litt tid på meldinger. Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Dere er på de feil esidene. Ingen av de sidene som er lenket opp i denne tråden er gode. Link gjerne til de "gode" sidene! Victoria Milan er en slik side. Noen med erfaring sa at dette var en ren sex side, men jeg opplevde kanskje noe annet, men det kan ha vært et unntak. Du må bruke litt tid på meldinger. Hvordan er Victoria Milan med tanke på å finne noen i Norge? Eller er det i hovedsak for utlandet. Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Hvordan er Victoria Milan med tanke på å finne noen i Norge? Eller er det i hovedsak for utlandet. Victoria Milan er så vidt jeg vet nedlagt for en god stund siden etter å ha blitt hacket. Ble det sagt. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Hvordan er Victoria Milan med tanke på å finne noen i Norge? Eller er det i hovedsak for utlandet. Victoria Milan er så vidt jeg vet nedlagt for en god stund siden etter å ha blitt hacket. Ble det sagt. VM fungerte utmerket i Norge, men jeg hadde en del kontakter med russere, som faktisk praktiserte norsk. For meg var dette et eksperiment og mente ikke noe som helst. Hadde eg lagt ut bilde eller skrevet at eg vil bare ha sex osv.. Så hadde historien blitt en annen. Det var forøvrig en eskorte som fortalte meg om stedet og hvordan det funket. Eg vil tro at Nadheim er opptatt av at disse stedene på mange måter kan være utgangspunktet for salg av sex, som det hadde vært for den jenten jeg traff. Jeg har gitt opp disse dating sidene fordi det blir for komplisert og preget av systematisk svindel. Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Jeg har gitt opp disse dating sidene fordi det blir for komplisert og preget av systematisk svindel. Det er en god del svindel, men alle er uskyldig til det motsatte er bevist. En annen sak er at det ikke nødvendigvis siden selv som driver svindel. Det finnes også brudne kar blant brukerne. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Jeg har gitt opp disse dating sidene fordi det blir for komplisert og preget av systematisk svindel. Det er en god del svindel, men alle er uskyldig til det motsatte er bevist. En annen sak er at det ikke nødvendigvis siden selv som driver svindel. Det finnes også brudne kar blant brukerne. Nei ; her er alle skyldige:) "Alle" har ansatte som produserer jenter og meldinger. I tillegg belaster de kredittkortet ditt i vilden sky, noen er så kreative at du må sende en fax(!!!!) til et telefonnummer i Belize C-date er en av dem. Det er en haug med andre. Jeg hadde en disputt med C-date i nesten ett år før de innså at slaget var tapt Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Victoria Milan er så vidt jeg vet nedlagt for en god stund siden etter å ha blitt hacket. Ble det sagt. Victoria Milan er fremdeles oppe og går. Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Det gjelder bare å bruke sunn fornuft. Ikke overfør penger før dere møtes. Ikke send penger for bilder / videoer. Avklar forventninger før dere møtes. Et tips her er å gjøre dette på en ordentlig måte, og ikke "We eat and fuck, ok?". Men heller "I was thinking of dinner and some drinks to get to know eachother better. Are you by any chance able to stay the night?". Da kan kompisen min garantere at 90% vil si ja. Som han fortalte meg, så har noen av de morsomste møtene han har hatt med SBs vært når de har tatt noen drinker, og hun forteller om alle de sære meldingene som hun får fra menn. Det var visstnok menn der som skriver 2000 ord om hvilke fetisher de har og hva de ønsker at hun skulle gjøre, og ikke for å snakke om alle de som sender "Sug? 200?" meldinger. Han lo godt inni seg da han tok med den samme SBen på rommet og gjorde alle de tingene som mennene beskrev, uten en gang å nevne de. Hun samme SBen som beskrev seg selv som en sofistikert / dannet dame, og som gjorde narr av fyren som skrev 2000 ord om anal / golden shower / facefucking og sa at hun aldri gjorde "sånne ekle ting" - vel hun gjorde akkurat de samme tingene med kompisen senere den samme kvelden. Fra det han har fortalt tok hun også en slurk under seansen. Så ja, det lønner seg å bruke tid, og oppføre seg ordentlig. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Det gjelder bare å bruke sunn fornuft. Ikke overfør penger før dere møtes. Ikke send penger for bilder / videoer. Avklar forventninger før dere møtes. Et tips her er å gjøre dette på en ordentlig måte, og ikke "We eat and fuck, ok?". Men heller "I was thinking of dinner and some drinks to get to know eachother better. Are you by any chance able to stay the night?". Da kan kompisen min garantere at 90% vil si ja. Som han fortalte meg, så har noen av de morsomste møtene han har hatt med SBs vært når de har tatt noen drinker, og hun forteller om alle de sære meldingene som hun får fra menn. Det var visstnok menn der som skriver 2000 ord om hvilke fetisher de har og hva de ønsker at hun skulle gjøre, og ikke for å snakke om alle de som sender "Sug? 200?" meldinger. Han lo godt inni seg da han tok med den samme SBen på rommet og gjorde alle de tingene som mennene beskrev, uten en gang å nevne de. Hun samme SBen som beskrev seg selv som en sofistikert / dannet dame, og som gjorde narr av fyren som skrev 2000 ord om anal / golden shower / facefucking og sa at hun aldri gjorde "sånne ekle ting" - vel hun gjorde akkurat de samme tingene med kompisen senere den samme kvelden. Fra det han har fortalt tok hun også en slurk under seansen. Så ja, det lønner seg å bruke tid, og oppføre seg ordentlig. Jeg har akkurat spist middag med en studine, og vi kom inn på dette temaet. Hun kunne bekrefte det du sier; het er det mer mellom himmel og jord enn det Nadheim noen gang vil forstå Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Jeg har akkurat spist middag med en studine, og vi kom inn på dette temaet.Hun kunne bekrefte det du sier; het er det mer mellom himmel og jord enn det Nadheim noen gang vil forstå Haha, så sant så sant.. Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Victoria Milan er så vidt jeg vet nedlagt for en god stund siden etter å ha blitt hacket. Ble det sagt. Victoria Milan er fremdeles oppe og går. Jammen er den ikke det. Fortsatt samme som før, at du må betale dyrt for å kunne lese/svare på meldinger? Gratis medlemskap - helt til du vil etablere kontakt, da koster det en liten formue? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Jammen er den ikke det. Fortsatt samme som før, at du må betale dyrt for å kunne lese/svare på meldinger? Gratis medlemskap - helt til du vil etablere kontakt, da koster det en liten formue?Hadde du forventa noe annet? Som alt anna i denne businessen - det er ingenting som er gratis... Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Jammen er den ikke det. Fortsatt samme som før, at du må betale dyrt for å kunne lese/svare på meldinger? Gratis medlemskap - helt til du vil etablere kontakt, da koster det en liten formue?Hadde du forventa noe annet? Neida. Dette forumet er gratis, men her er ikke annonsering tillatt. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 I følge kompisen tar det kanskje litt lengre tid å møte dem (kanskje en uke med meldinger / snakk), men det var visstnok verdt det. Han møtte feks en som bodde 3 timer utenfor Oslo som tok toget inn og overnattet for 5000 og gjorde ting som den mest hardcore eskorten på RE ikke gjør. Han hadde også visstnok hadde hatt trekant med en studinne og venninnen hennes en helt natt for 10000. Han har også møtt flere for drinker / middag som det har utviklet seg til å bli noe mer. Dette er mitt inntrykk også. Det krever mer innsats å etablere et forhold med en SB, men når det først er på plass så har man tilgang på god og masse sex til en relativt lav pris. Er man bare ute etter å tømme rognposen så er nok ikke en SB den beste løsningen, men hvis man vil ha ei ung og lekker jente hjemme hos seg ei helg så kan det fikses for rundt 10k, overnatting for 6 og vanlige besøk for 4 sånn ca. Så hvis man er ute etter lange møter for å kose seg så er det definitivt en vei å gå. Men det er litt annen atmosfære enn direkte eskorte, og det er definitivt ikke alle SBer som ser på seg selv som luksusprostituerte, så trå varsomt med å antyde noe slikt. Det er også flere SBer som bruker Tinder etter det jeg har erfart. Siter Lenke til kommentar
Tuvamor Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Jeg kjenner noen som har brukt disse sidene, og begge har hatt veldig dårlige erfaringer - både med farlige menn, og lyvende menn. Jeg var innom der for en god del måneder siden og oppfattet de fleste som useriøse personer. Jeg tror sugardating er en ganske utrygg ting å holde på med. Her skapes jo en relasjon, hvor den betalende parten fort kan begynne å føle at han eier den andre parten. Jeg ser for meg at man kan skaffe seg noen gode stalkere på denne måten. Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Jeg kjenner noen som har brukt disse sidene, og begge har hatt veldig dårlige erfaringer - både med farlige menn, og lyvende menn. Jeg var innom der for en god del måneder siden og oppfattet de fleste som useriøse personer. Tror dette også avhenger av damene og. Kompisen har brukt disse sidene ganske flittig de siste par årene, og har møtt en del. Noen har vært mer langvarige forhold, mens andre har vært PPM. Kompisen har sett at det er noen eskorter fra RE som også er der (med de samme bildene), og erfaringen er at de er trolig de som kommer dårligst ut. Veldig frem og tilbake, og plutselig ingen svar å få når man har avtalt å møtes. Jeg tror sugardating er en ganske utrygg ting å holde på med. Her skapes jo en relasjon, hvor den betalende parten fort kan begynne å føle at han eier den andre parten. Jeg ser for meg at man kan skaffe seg noen gode stalkere på denne måten. Sant nok, men som alt annet her i livet, så gjelder det å bruke hodet. Ikke bruk personlig telefon / epost etc. Inntrykket kompisen har er at noen av SBs har helt urealistiske forvetninger til hva en SR egentlig er. Det er noen som krever 10k for å kun å møtes helt platonisk. Siter Lenke til kommentar
hunr87 Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Jeg har tidligere brukt sugardaters.no for å komme i kontakt med jenter i Sverige og Danmark og det har fungert ypperlig. Som tidligere nevnt må det settes av litt mer tid til teksting, men det er verdt det når den som banker på hotelldøren er deiligere enn noen eskorte og til en tredjedel av prisen. En veldig hyggelig 20-åring jeg hadde truffet to netter ble med på en ukes ferie hvor jeg dekket alt av reise osv, men ikke betalte noe ekstra for selve selskapet. Er selvfølgelig de som ikke møter til avtaler osv, så det kan lønne seg å ha flere baller i luften. Siter Lenke til kommentar
Gjest kanon Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 En av mine bekjente nede i Grenland fortalte at han ønsket seg ei dame som han kunne komme fast til. Nå er ikke dette noen riking men han påstår at det ryker 2500 i måneden i snitt i året. Når en leser hva en slik sukkerpappa må ut med da holder ikke 2500. Det er rett og slett for folk som kan skjule et 5 sifret beløp i måneden for kona eller regnskapsføreren. Men har du ei i skjorteermen som er rusfri og som trenger bidrag til strøm så har jeg fb kontakten som trenges. Siter Lenke til kommentar
Morgan78 Skrevet Juli 31, 2023 Share Skrevet Juli 31, 2023 Samtlige som jeg har vært i kontakt med på VM var tydeligvis ansatt der kun for å melke coins for nettstedet. Det var ingen som ville ta chatten over på en annen plattform. Siter Lenke til kommentar
nikon Skrevet August 20, 2023 Share Skrevet August 20, 2023 På 31.7.2023 den 20.55, Morgan78 skrev: Samtlige som jeg har vært i kontakt med på VM var tydeligvis ansatt der kun for å melke coins for nettstedet. Det var ingen som ville ta chatten over på en annen plattform. Jeg har truffet flere på VM. Mindst 80% av "damene" er fiktive men er noen ekte der også. Er nok en mann som sitter å svarer på mange av profilene som er fake da svar kommer ofte fra flere annonser samtidig og de bruker mer eller mindre samme formuleringer i setninger. Tenker de gjør dette for å få siden til å fremstå mer aktive og at det er flere damer der en det faktisk er der. Mange annonser har ikke vært pålogget på årevis. Største problemet jeg hadde var egentlig å få stoppet autotrekk av betalling... Har funnet et par faste som jeg treffer regelmessig men det tok faktisk veldig lang tid å få bygd opp noe form for tillit da de fleste var redd for å bli avslørt. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg