Gå til innhold

Norske Mia


Gjest

Anbefalte innlegg

Det ligger flere tråder her inne om henne.

Hun har holdt på i mange år. Jobber noen mnd i Norge og oppholdet seg ellers i utlandet.

Jeg har besøkt henne flere ganger. Men etter at hun satte opp prisen fant jeg noen andre.

Hun er pen, veldig hyggelig og har et utrolig behagelig lynne. Det er aldri noe stress.

Hun gjør jobben sin og overdriver aldri.

Hadde det ikke vært for prisen ville jeg som sagt besøkt henne igjen.

Lenke til kommentar

Hvilke priser opererte hun med før? 2000 for en halvtime er ikke så gale, det er bare 500 mer enn mange av de utenlandske tar dersom hun ikke krever ekstra betalt for noe da? Tjenestelisten hennes er også bra i forhold til de fleste andre norske damer som ofte har en dritkjip meny.

Lenke til kommentar

En ting jeg oppdaget som jeg ikke liker og det er at på stjerneportalen er det noen som skriver at de har knullet henne uten kondom. Usikker på om det er reelt eller en svertekampanje mot henne.

Lenke til kommentar

Har også møtt henne endel ganger,

og hun kan enkelt omtales som 10 av 10.

Strøken kropp, tjenester og behagelig/hyggelig jente.

Vær obs, kan være vanskelig å få tak i.

Som hun også skriver i annonsen sin.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...