Gå til innhold

Leilighet vs Salong

Tolsen

Anbefalte innlegg

Første posten min her på forumet. Har to spørsmål.

1. Tenkte spørre hva folk her inne tenker om det å få utført eskorte-tjenester i privat leilighet(incall) vs salong. Det er vel sikkert mest vanlig at spesielt thai damer jobber via salong. I min erfaring så er det besøk i private leiligheter, som har vært de beste opplevelsene. Jeg har hatt flere veldig gode opplevelser i salong også, men personlig så er dette alltid mer stress, fordi disse stedene er veldig ofte mindre «skjulte» noe som gjør meg mer anspent under hele prosessen. Synligheten når man går inn og ut, tanken på at man er på et sted der andre kunder oppholder seg samtidig osv, gjør at opplevelsen ofte kan bli dårligere, uansett hvor fin og god dama er. Når jeg har gjort besøk i leiligheter fex(der dama er alene) så føler jeg derimot at ting er mye mer «privat» og at det ikke er åpenbart for sivile ute hva jeg er der for å gjøre. Det gjør hele prosessen mer avslappende og jeg får da ofte bedre opplevelser, selv om dama kanskje ikke er den beste. Skulle nesten ønske at flere thaidamer jobbet fra private leiligheter. Det er et par salonger i nærheten der jeg vet det finnes veldig gode utvalg, men ettersom det alltid er stress å dra dit pga det jeg allerede har nevnt så skal det ofte mye til for at jeg drar dit.

2. Jeg ser på RE at det er endel latina og mulig østeuropeiske damer i Østfold/Moss og omegn om dagen. Får kanskje inntrykk av at mange jobber fra samme leiligheter, da annonsene ofte dukker opp samtidig. Noen her inne som har nylige gode erfaringer fra disse damene, og kan si noe om de jobber alene eller ikke osv?

• Like 2

Føler det er tryggere i salong da jeg kan "blånekte" for annet enn massasje hvis onkel kommer. Det blir et problem i privat leilighet, som de nok også vet brukes til slikt. Føler naboene også "vet" hva som foregår for det blir en del besøk gjennom dagen. Har ønsket meg Thai i leilighet for det gir jo litt muligheter, men ofte så jobber de jo alene i salongen.

• Like 1
På 30.10.2024 den 7.21, Thermos skrev:

Føler det er tryggere i salong da jeg kan "blånekte" for annet enn massasje hvis onkel kommer. Det blir et problem i privat leilighet, som de nok også vet brukes til slikt. Føler naboene også "vet" hva som foregår for det blir en del besøk gjennom dagen. Har ønsket meg Thai i leilighet for det gir jo litt muligheter, men ofte så jobber de jo alene i salongen.

Jeg har blitt konfrontert av politi 2 ganger i salong, uten problemer.

Jeg har derimot hatt noen kjipe nabo sammenstøt. Sist i sommer.

Jeg hadde sprutet inni en MILF fra Øst i lunchen, i en varm leilighet i Christian Michelsens gate og stepper ut i gangen – 2 leiligheter per etasje – varm, våt nydusjet, skjorten litt våt, dressjakka i hånda, vill i blikket, dampet hår, svetten renner fortsatt og treffer på den sykt søte naboen som står med armene i kryss og skriker til "Fy faen, Fyyyy faen, ditt svin, fy faen, din drittsekk"

Hun var lei av hore kunder!