Gå til innhold

Dogging i Oslo

Satyr

Anbefalte innlegg

• 6 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
3 timer siden, Chen skrev:

Ja, noe du lurer på? 🙂

Ja, nå er vi kjempespent på hva han lurer på 😀 

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar

Akkurat når det gjelder Blue Bell så liker jeg henne på ryggen -og ikke bakfra i en gruppe dogging. Hun har veldig fine former, men det "stjeler" litt av lengde på penis og jeg kommer ikke helt inn,dypt! Hun er derfor mye bedre i misjonær for de som liker å presse dypt inni. 

Tid for nytelse har derimot en perfekt kropp for å presse inn bakfra, opp etter kjøkken benken. Ukjent hun hun tilbyr dogging.  

• Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 21.7.2025 den 9.05, LonasGahr6tøre skrev:

Akkurat når det gjelder Blue Bell så liker jeg henne på ryggen -og ikke bakfra i en gruppe dogging. Hun har veldig fine former, men det "stjeler" litt av lengde på penis og jeg kommer ikke helt inn,dypt! Hun er derfor mye bedre i misjonær for de som liker å presse dypt inni. 

Tid for nytelse har derimot en perfekt kropp for å presse inn bakfra, opp etter kjøkken benken. Ukjent hun hun tilbyr dogging.  

Har vi møttes? 🫦

dogging er gratis sex.., nei takk, den tiden er jeg ferdig med. Meeeen, jeg gjerne treff ute i det fri 🥰

• Like 2
Lenke til kommentar