skinstaad Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 (endret) Hadde et halvtimes besøk hos Zlata (tidligere zlata-777) Bildene er fortsatt av samme dama, og alder tipper jeg er 35-40, snakket ikke veldig mye engelsk (noe som fremkommer i annonsen) men verdt å merke seg. Leiligheten var nok en Airbnb siden navnet på de som bodde der sto på utsiden (: Naturlig og deilig kropp, åpnet døra i sexy undertøy. Skal sies at jeg var noe nervøs siden jeg er relativt ny i det her gamet, men det var ikke noe problem og hun begynte å ta styringen. Hun spurte om kyssing var greit, noe det var før hun lekte med tunga. Så var det hopp i dusjen, når den var ferdig så kom hun med rent håndkle og tørket kroppen før det ble ledet til gangen. Her fikk pungen oppmerksomhet med tunge og hele munnen, før til slutt hode fikk seg et vått kyss. Det bar deretter inn på soverommet der jeg skøvet ned på senga, og stakan fikk full oppmerksomhet, hun brukte ikke glidemiddel så følelsen var topp og hun brukte også en vibrator på den noe som økte stimuleringen. Etter litt tredde hun en kondom over fingrene som hun ville bli fingret med, og nøt dette mens hun fortsatte å gi OWO. Siden vi kun hadde en halvtime tok hun kondom på stakan og satte seg oppå. Her gikk det i varierende tempo, og hun fikk spesielt fart på seg etter noen smekk på rumpa, virka som det var en favoritt. Hos andre så har ridingen kun vart i ett minutt eller to før de ga seg, her holdt hun på gode 10-12 minutter. Når hun hoppet av så tok hun hånda og førte oss til gangen, der hun ville ha doggy opp mot inngangsdøra, forran et speil som hang der. Litt risky mtp lyd ut mot gangen men satan det var digg. Her ble det knaing på bryst samtidig, smekk på rumpa og en hånd på halsen, alt ga god respons og virket som hun tente på. Etter en stund så klarte jeg rett og slett ikke å holde ut lenger. Da tok hun av gummien, koste med pungen og satte i gang med stakan systematisk til avgang. Etter en kjapp dusj fikk jeg hodebunnsmassasje før det plutselig ringte på døråpneren, da ble det jo litt spent stemning siden hun var like forvirra siden hun ikke ventet noen. Heldigvis var det en nabo som ikke hadde nøkkel så vi pustet begge lettet ut når de fikk hjelp av noen andre. Zlata var veldig serviceinnstilt, og forlenget massasjen for tapt tid. Kommer definitivt til å ta turen igjen om det passer seg. 9/10 Endret Oktober 25, 2024 av skinstaad Oppdatert tittel - Feltrapport 3 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg