Gå til innhold

Det ultimate ligg.

Pipelort

Anbefalte innlegg

Jeg mener det er vanskelig å tangere hun som fikk seg betalt Frankrike-ferie i en snau uke for noen år siden. Har hatt et par sånne opplegg, som tidligere beskrevet på forumet. Smal, blond studine, blid og lysten, kontinuerlig velpleid og glatt mellom bena, og - viste det seg - med anlegg for vaginalorgasmer. Altså, når hun kommer ved inntrengning, og deretter nokså jevnlig, og tidvis kraftig, under vanlig vaginal puling, uten behov for noe annet enn helt basic anstrengelser, da er det ganske gøy. Har aldri opplevd maken senere. Hun er vel oppunder 30 nå, bosatt i Innlandet med mann og barn, ser jeg på Facebook. Heldig fyr. 

Lenke til kommentar
  • 8 months later...

Litt død her, på tide med nye bilder av flotte jenter....

Skulle gjerne ha truffet denne vakre tyske kvinnen som het Pink Paris. 🤩

Paris Pink.jpg

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg fantaserte en stund om Vanessa Paradis husker jeg (legger ikke inn bilder pga copyrights etc etc. Det burde flere tenke på her). Ut over det hadde jeg mer enn nok med "The girl next door" og andre det faktisk gikk an å stikke pikken i.

• Like 2
Lenke til kommentar