Gå til innhold

Det ultimate ligg.

Pipelort

Anbefalte innlegg

Jeg står ved Dronninga. UANSETT hva noen skrøt av, så ville man toppet det med å si at man har besudlet dronninga av verdens største kolonimakt med sin egen sæd. Og for at dette ikke skulle komme ut, kunne man med gode forhandlingsegenskaper karret til seg for eksempel Australia. Follow me for more life hacks.

• Like 2
  • Thanks 1

erna solberg
drømmen kommer snart i oppfyllelse, har allerede bestilt ei ekstremt realistisk sexdukke fra nederland modellert etter henne. fitta 3d-scannet med ekkolodd, og har bedt dem om å lage den sånn at jura kan fylles med h-melk for patting når det er ønskelig.
kom på 95000 etter skatt. svir litt i pengeboka ja, men så skal den få kjørt seg

• Haha 3
1 time siden, slimyboy73 skrev:

erna solberg
drømmen kommer snart i oppfyllelse, har allerede bestilt ei ekstremt realistisk sexdukke fra nederland modellert etter henne. fitta 3d-scannet med ekkolodd, og har bedt dem om å lage den sånn at jura kan fylles med h-melk for patting når det er ønskelig.
kom på 95000 etter skatt. svir litt i pengeboka ja, men så skal den få kjørt seg

Så kommer den fram, og det viser seg de kun har lest etternavnet, og den er modellert etter Petter Solberg. Jaja, hull er hull.

• Haha 2
22 minutter siden, Xcon skrev:

Så kommer den fram, og det viser seg de kun har lest etternavnet, og den er modellert etter Petter Solberg. Jaja, hull er hull.

sparer jo litt på frakt også da mtp. vekta, ikke så dumt egentlig. tror faktisk jeg endrer mitt ultimate ligg til petter solberg 

• Haha 1