Gå til innhold

Det ultimate ligg.

Pipelort

Anbefalte innlegg

Så i en annen tråd en som nevnte at Dronning Elisabeth måtte være det ultimate ligg, når hun levde vel og merke. Mitt ultimate ligg tror jeg måtte bli  Kim Wilde i sine glans dager. Hva er dere andres ultimate ligg. fyr løs her horebukker.

Pipelort.

Endret av Pipelort
  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg står ved Dronninga. UANSETT hva noen skrøt av, så ville man toppet det med å si at man har besudlet dronninga av verdens største kolonimakt med sin egen sæd. Og for at dette ikke skulle komme ut, kunne man med gode forhandlingsegenskaper karret til seg for eksempel Australia. Follow me for more life hacks.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

At det postes bilder av tidligere statsråder gjør at PST tar fokuset bort fra meg, noe som er utelukkende positivt. AI er nok hissigere på tracking av bilder enn tekst. Nå kan jeg bestille mer sprengstoff.

• Haha 2
Lenke til kommentar

Jeg må jo innrømme at Angelina Joly i prime alltid har vært en drøm🥵

Det finnes selvsagt andre som kunne gitt mer innflytelse. Jeg tror jeg hadde gått for Dronning Kleopatra i Egypt. 

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Exitmann skrev:

Det finnes selvsagt andre som kunne gitt mer innflytelse. Jeg tror jeg hadde gått for Dronning Kleopatra i Egypt. 

Nå? Eller mens hun levde?

Endret av Xcon
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Xcon skrev:

Nå? Eller mens hun levde?

I denne tråden er det vel utelukkende snakk om i prime time😁😁 Å for å ikke gi deg den muligheten du har lyst på nå… så får jeg presisere at det må ha vært når hun levde. Typ 23 år kanskje. 

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Exitmann skrev:

I denne tråden er det vel utelukkende snakk om i prime time😁😁 Å for å ikke gi deg den muligheten du har lyst på nå… så får jeg presisere at det må ha vært når hun levde. Typ 23 år kanskje. 

"Prime time" er jo in the eye of the beholder😅 

• Like 1
Lenke til kommentar

erna solberg
drømmen kommer snart i oppfyllelse, har allerede bestilt ei ekstremt realistisk sexdukke fra nederland modellert etter henne. fitta 3d-scannet med ekkolodd, og har bedt dem om å lage den sånn at jura kan fylles med h-melk for patting når det er ønskelig.
kom på 95000 etter skatt. svir litt i pengeboka ja, men så skal den få kjørt seg

• Haha 2
Lenke til kommentar
1 time siden, slimyboy73 skrev:

erna solberg
drømmen kommer snart i oppfyllelse, har allerede bestilt ei ekstremt realistisk sexdukke fra nederland modellert etter henne. fitta 3d-scannet med ekkolodd, og har bedt dem om å lage den sånn at jura kan fylles med h-melk for patting når det er ønskelig.
kom på 95000 etter skatt. svir litt i pengeboka ja, men så skal den få kjørt seg

Så kommer den fram, og det viser seg de kun har lest etternavnet, og den er modellert etter Petter Solberg. Jaja, hull er hull.

• Haha 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Xcon skrev:

Så kommer den fram, og det viser seg de kun har lest etternavnet, og den er modellert etter Petter Solberg. Jaja, hull er hull.

sparer jo litt på frakt også da mtp. vekta, ikke så dumt egentlig. tror faktisk jeg endrer mitt ultimate ligg til petter solberg 

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, slimyboy73 skrev:

sparer jo litt på frakt også da mtp. vekta, ikke så dumt egentlig. tror faktisk jeg endrer mitt ultimate ligg til petter solberg 

Morsomt om han er en av personene bak et av nickene her inne

• Haha 1
Lenke til kommentar