Pipelort Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 (endret) Så i en annen tråd en som nevnte at Dronning Elisabeth måtte være det ultimate ligg, når hun levde vel og merke. Mitt ultimate ligg tror jeg måtte bli Kim Wilde i sine glans dager. Hva er dere andres ultimate ligg. fyr løs her horebukker. Pipelort. Endret Oktober 25, 2024 av Pipelort 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 (endret) En kvinne jeg tidlig fikk sansen for var Neve Campbell https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neve_Campbell derfor velger jeg henne: Endret Oktober 25, 2024 av Tototre Bilde Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Jeg står ved Dronninga. UANSETT hva noen skrøt av, så ville man toppet det med å si at man har besudlet dronninga av verdens største kolonimakt med sin egen sæd. Og for at dette ikke skulle komme ut, kunne man med gode forhandlingsegenskaper karret til seg for eksempel Australia. Follow me for more life hacks. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 12 minutter siden, shawty lo skrev: Hvilke av disse to ville du pult mener du? 1 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 (endret) @Xcon Hadia med mamma kroppen selvfølgelig. også midt 2000-tallet Christina Hendricks, the holy trifecta: blek, store mugger og pen Endret Oktober 25, 2024 av shawty lo 1 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 At det postes bilder av tidligere statsråder gjør at PST tar fokuset bort fra meg, noe som er utelukkende positivt. AI er nok hissigere på tracking av bilder enn tekst. Nå kan jeg bestille mer sprengstoff. 2 Siter Lenke til kommentar
Mr.E Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Monica Bellucci må være noe av det vakreste som har vært på lerretet. 6 1 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Akkurat nå, Mr.E skrev: Monica Bellucci må være noe av det vakreste som har vært på lerretet. Denne støttes. Noe sinnsykt erotisk med den dama! 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Carola Alicia Silverstone Christina Applegate Susanna Hoffs Dronning Elisabeth som 25-åring er ok 1 Siter Lenke til kommentar
Raul1968 Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 Skulle gjerne fått besøk av Makenna Blue. 🤩 1 Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 Jeg må jo innrømme at Angelina Joly i prime alltid har vært en drøm🥵 Det finnes selvsagt andre som kunne gitt mer innflytelse. Jeg tror jeg hadde gått for Dronning Kleopatra i Egypt. 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 (endret) 2 timer siden, Exitmann skrev: Det finnes selvsagt andre som kunne gitt mer innflytelse. Jeg tror jeg hadde gått for Dronning Kleopatra i Egypt. Nå? Eller mens hun levde? Endret Oktober 27, 2024 av Xcon 1 Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 1 minutt siden, Xcon skrev: Nå? Eller mens hun levde? I denne tråden er det vel utelukkende snakk om i prime time😁😁 Å for å ikke gi deg den muligheten du har lyst på nå… så får jeg presisere at det må ha vært når hun levde. Typ 23 år kanskje. 1 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 Akkurat nå, Exitmann skrev: I denne tråden er det vel utelukkende snakk om i prime time😁😁 Å for å ikke gi deg den muligheten du har lyst på nå… så får jeg presisere at det må ha vært når hun levde. Typ 23 år kanskje. "Prime time" er jo in the eye of the beholder😅 1 Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 1 minutt siden, Xcon skrev: "Prime time" er jo in the eye of the beholder😅 Derfor jeg presiserte hva som hadde vært prime for meg😘😎 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 Juliette Binoche Debbie Harry Whitney Houston Dakota Skye Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 Emilia Clarke har den for meg sjeldne komboen av søt og sexy. 2 Siter Lenke til kommentar
johannes Skrevet Oktober 28, 2024 Share Skrevet Oktober 28, 2024 Kate Beckinsale. 2 1 Siter Lenke til kommentar
HankyPanky Skrevet Oktober 28, 2024 Share Skrevet Oktober 28, 2024 Grace Park et den ultimate dama for meg. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 28, 2024 Share Skrevet Oktober 28, 2024 (endret) Isabella Rosselini Juliette Binoche Andie Macdowell Endret Oktober 28, 2024 av Kayzer Siter Lenke til kommentar
slimyboy73 Skrevet Oktober 28, 2024 Share Skrevet Oktober 28, 2024 erna solberg drømmen kommer snart i oppfyllelse, har allerede bestilt ei ekstremt realistisk sexdukke fra nederland modellert etter henne. fitta 3d-scannet med ekkolodd, og har bedt dem om å lage den sånn at jura kan fylles med h-melk for patting når det er ønskelig. kom på 95000 etter skatt. svir litt i pengeboka ja, men så skal den få kjørt seg 2 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 28, 2024 Share Skrevet Oktober 28, 2024 1 time siden, slimyboy73 skrev: erna solberg drømmen kommer snart i oppfyllelse, har allerede bestilt ei ekstremt realistisk sexdukke fra nederland modellert etter henne. fitta 3d-scannet med ekkolodd, og har bedt dem om å lage den sånn at jura kan fylles med h-melk for patting når det er ønskelig. kom på 95000 etter skatt. svir litt i pengeboka ja, men så skal den få kjørt seg Så kommer den fram, og det viser seg de kun har lest etternavnet, og den er modellert etter Petter Solberg. Jaja, hull er hull. 1 Siter Lenke til kommentar
slimyboy73 Skrevet Oktober 28, 2024 Share Skrevet Oktober 28, 2024 22 minutter siden, Xcon skrev: Så kommer den fram, og det viser seg de kun har lest etternavnet, og den er modellert etter Petter Solberg. Jaja, hull er hull. sparer jo litt på frakt også da mtp. vekta, ikke så dumt egentlig. tror faktisk jeg endrer mitt ultimate ligg til petter solberg 1 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet Oktober 28, 2024 Share Skrevet Oktober 28, 2024 1 time siden, slimyboy73 skrev: sparer jo litt på frakt også da mtp. vekta, ikke så dumt egentlig. tror faktisk jeg endrer mitt ultimate ligg til petter solberg Morsomt om han er en av personene bak et av nickene her inne 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg