Gå til innhold

Feltrapport – Amiranda

Gjest

Anbefalte innlegg

Da kommer det rykende ferskt feltrapport på Amiranda!

Jeg etterlyste gode tips på hvem som kunne være verdt å ta turen til, og når IsabelleLove fjernet annonsen samme dag som penga rant inn, og April booket noen andre på tidspunktet vi ble enige om (som vel skjer fordi faste går foran de hun ikke har møtt før), så ble jeg litt rådvill. 
Men så kjente jeg igjen noen av bildene til Amiranda fra en tantra-annonse, og da fremstod hun saklig, uten at det ble et treff.

Hun tilbyr også deep throat uten ekstra tillegg, som jeg synes er veldig hyggelig gjort, siden det er et must for meg. Så jeg tok kontakt og det var veldig enkelt å avtale med henne på WA. Jeg er alltid litt ekstra nysgjerrig på tjenester og diverse med nye, men hun tålte den lille utspørrelsen min, og sendte til og med et bilde, som det står hun gjør på etterspørsel.

Bildene av henne er sånn som jeg faller for. Langt mørkt hår, og med et tilsynelatende veldig pent ansikt bak all sladden. I en annen feltrapport ble det påpekt at hun ikke er så slank som på noen av bildene, men jeg tenkte at det kan da ikke være så ille.

Trasker ned, sliter med å åpne døra, og da lener hun seg ut av vinduet med et kjapt «hey baby» og slenger meg nøklene. Det går kjapt så jeg får ikke helt sett ansiktet, men nok til at jeg ser det er henne på bildene.
Så vidt.

Eller ja. Det er henne 100%. Og hun er faktisk dritpen! Men hun er i mine øyne ganske mye større en bildene tilsier, og det hun sendte på WA som verifisering. Det man ser det best på er at de sexy modelltrekkene i ansiktet nå er mer fylt ut. Kinnbeina og sånne trekk er ikke like «sexy», og kroppen, kanskje spesielt magen, er nok litt større enn det jeg foretrekker. 

Men hun er utrolig sprudlende, og hun er såpass pen at jeg tenker at dette gjennomfører jeg. Og hun er virkelig veldig pratsom og energisk, og her er et lite varsko: Hun snakker altså så høyt og ler så høyt at jeg ble litt stresset over naboene og «levenet» fra leiligheten. God, men fortsatt gebrokkent engelsk, i øvre toneleie, og prating om sex var litt i overkant. Så jeg tok henne med til senga og fikk henne til å holde kjeft. 😉

Og igjen. Hun er nok litt for stor for meg. Jeg har ikke noe i mot hofter og rumpe, men her det både hofter, rumper, mage og lår. Så for dere som digger det, kjør på, hun er perfekt. Hun er ikke feit, men stor.

For å stoppe kjeften på a så stapper jeg den ikke full nei. 🤪 Jeg suger på brystvortene, og går sakte ned og slikker henne. Og for å si det med en gang. Hun liker sex.
Hun var klissvåt før jeg rakk å komme til klitten, og det var noen helvettes sexy hoftebevegelser og stønnelyder mens jeg slikket henne. Men jeg stopper før hun kommer for det skal hun ikke få enda. Nå er det hennes tur, og her kommer skuffelsen. OWO ja, men veldig langt unna deep throat, selv etter jeg hadde fått det bekreftet. Det var faktisk mer håndarbeid med spytt, og joda hun sugde en del, men det var ikke det jeg så for meg. 

Det som redda situasjonen var at hun er såpass pen at det var veldig sexy å se ei som er så kåt sitte med pikken min i hendene, og som runker meg sakte og deilig. Så deilig var runkingen at jeg plutselig kjente at nå har hun bikket meg over dit at jeg kanskje er hard nok for kondom. Siden hun er slow og sexy og behagelig så var det ikke noe stress, og jeg fikk runke meg selv stor og hard før hun elegant dro kondomet på.

Og her kommer høydepunktet folkens.
Hun eeeeelsker pikk inni seg. Hun elsker å bli knullet. Hardt og dypt.

Noen runder først i misjonær bare for å sikre at pikken ble stor nok og holdt seg hard, og hun var ned med fingrene med en gang og kom rundt pikken. Det var rett og slett jævlig sexy å se på. Men ikke noe crazy greier her. For det kom nemlig når hun ba om det bakfra ...

Igjen. Jeg sliter litt når rumpa blir så stor at man ikke ser så mye der nede. Noe av det aller aller mest sexy som finnes er fittelepper som desperat prøver å ta i mot pikken, og holde den igjen når man glir ut. For å få ordentlig tilgang til det her måtte jeg få henne ned i «bite the pillow, ass up»-posisjon. Jeg presset henne ned, og det var som Pavlovs eksperiment. Hun adlyd som en hund, og skrævde rumpa opp og ga meg fitta hennes. 

For et jævla kjør! Som flere vet så sliter jeg med kondom og å holde meg hard, men her folkens. Her var det grab the hips, and hit it!
Hun kom to-tre ganger på de 30 minuttene hun lå med hodet i puta og jeg absolutt brukte fitta hennes som jeg ville. Sakte, dypt, hardt, ytterst, ertende, dominerende. Det er lenge siden jeg har knullet ei så deilig, og det er lenge siden jeg har møtt ei som klarer å ta en real nedknulling som henne. Og det aller beste er at hun så jævlig tydelig, og på en så vilt sexy måte, viser og nyter det. Er det noe mer sexy enn ei dame som hvisker til seg selv «oh my god», fordi hun får det hun trenger?

Jeg elsker å avslutte sånne runder med å bare trekke meg bestemt ut og dytte henne frem så hun ligger der, brukt, svett, og kåt.
Stelte meg over henne, runke, og dekke brystene hennes i varm sæd, mens hun lå og bet seg i leppa.

Dritdeilig!

Da var tiden gått og vi var så svette (det er også ganske varmt der), at vi bare måtte le. Fikk et glass vann, også begynte high pitche-stemmen igjen. Så da gikk jeg kjapt, men selvfølgelig med tydelig beskjed om at hun var jævlig bra.

Veldig pen, men for stor for meg. Veldig sprudlende, om litt i overkant. 
Jævlig sexy, jævlig kåt, og jævlig god på å vise det uten at det ble dumt eller litt patetisk. Hun tar ikke mange hver dag og det er tydelig at hun gjør dette fordi hun nyter sex.
Overraskende skuffende BJ og deep throat, men til gjengjeld et helt sinnsykt deilig knull. Det var to terninger på 6. Si hva man vil, men vi menn trenger en gang i blant ei som bare kan ta i mot, og nyter å bli brukt.

For de av dere som elsker «voluptuous ladies» og som ikke bryr seg så om BJ, men trenger å knulle. Dette er dama for dere. 

Så konklusjon?

Ja ...
Svak 4 av seks.
Kan hende jeg kommer tilbake, men jeg kommer nok til å øve på kondomknulling med Aria før jeg svir av mer penger på Amiranda.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å besøke henne, men etter denne tilbakemeldingen har jeg bestemt meg for ikke å gjøre det.

Jeg skal prøve å ta kontakt med April , men står ikke priser i annonsen hennes .

Har du noen idé om hva prisene er der?

• Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, LoveOWO skrev:

April har hatt 2000,- & 4000,- for en og to timer.

Har du vært fast hos henne?

Jeg fikk en noe høyere pris presentert, men så er jeg også førstereis. Virker som hun behandler nye og faste ganske forskjellig. Må vel få prøvd henne en dag ...

Lenke til kommentar
3 timer siden, PeerGynt skrev:

Har du vært fast hos henne?

Jeg fikk en noe høyere pris presentert, men så er jeg også førstereis. Virker som hun behandler nye og faste ganske forskjellig. Må vel få prøvd henne en dag ...

Kun besøkt 2 ganger. Første gang 1 time. Andre gang 2 timer. 

• Like 1
Lenke til kommentar