Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Hei, er det stemning for å bidra til å opprettholde en «go-to» liste for Stavanger/Sandnes? Det blir veldig spredt og tilfelig slik som det er nå. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 @Kayzer det er bare å kjøre på med ei lokal liste. Det er flere som har sendt PM til meg og @SolanGundersen om vi kunne lage det, men det er mye bedre at det gjøres lokalt. Og så kan de jo oxo bli ført opp i den nasjonale lista i tillegg https://www.noresk.com/forum/emne/12027-ukas-sexy-171024/ Stavanger, eller Rogaland, har jo mange nok eskorter til enhver tid slik at det bør kunne bli en god samling. Siter Lenke til kommentar
B James Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Jeg bidrar gjerne med forslag 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 (endret) Takk @Tototre og @B James 😍 Jeg har inntrykk av at Stavanger p.t. er #2 destinasjon i Norge. Siden dette blir en kollektiv innsats bør vi vel ha en viss konsensus om hvordan dette skal se ut? Jeg ser for meg en «live» liste med >5 tilbydere som oppdateres en gang i uka eller etter behov. Innspill? Endret Oktober 19, 2024 av Kayzer Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 6 timer siden, Kayzer skrev: Takk @Tototre og @B James 😍 Jeg har inntrykk av at Stavanger p.t. er #2 destinasjon i Norge. Siden dette blir en kollektiv innsats bør vi vel ha en viss konsensus om hvordan dette skal se ut? Jeg ser for meg en «live» liste med >5 tilbydere som oppdateres en gang i uka eller etter behov. Innspill? Siden vi må gjøre alt selv, og du faktisk får bestemme: - ukentlig er et overkommelig intervall. Publiser på samme dag, og annonser dagen - start med de eskortene du vet om de første ukene for å komme igang. Det tar tid før andre bidrar. Regn med å kjøre løpet selv noen uker. - reklamer og be om forslag på eskorter. @B James - Sett opp noen kriterier for å komme med på lista. Kan være andre enn vi har i Ukas Sexy. - Ta med bilder og kommentarer på jentene. D er pop. Så kan du kanskje prøve en annen publisering enn Ulas Sexy. Der har vi ny post hver uke. Du kan lage en enkelt post som eks. HVEM VAR DIN SISTE HORE og så kommer den ferskeste lista sist i tråden, men øverst i forumets side for Rogaland. Bare noen tanker fra en gammel GM Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Dette med hvilken by eskorten er i har vi kanskje undervurdert. Jeg er sant å si ikke interessert i andre enn oslo/akershus eskorter og reisende da men.. De som kun befinner seg i Bergen/Stavanger/Tromsø vil nok ikke få så mange stemmer som Oslo… 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg