Tid for Nytelse Skrevet Oktober 18, 2024 Share Skrevet Oktober 18, 2024 Hehe, i dag fikk jeg en melding fra en som ikke har møtt meg enda, om at min annonse blir diskutert i offentligheten 😜 så moro, så jeg ba han sende meg en link. Måtte jo lage meg en bruker der inne selv og kommentere. flere som har lyst å debattere på kvinne guiden? her er diskusjonstråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1802244-når-man-velger-å-selge/ 3 Siter Lenke til kommentar
Enjoy_86 Skrevet Oktober 18, 2024 Share Skrevet Oktober 18, 2024 Dette viser at du skiller deg ut i mengden. Antagelig noe sjalusi der ute at du kan gjøre akkurat som du ønsker i hverdagen, samtidig som de er låst i en kjedelig hverdag. Du vil nok få mange positive reaksjoner, samt flere kunder😁 Gratis reklame! Om jeg ikke trengte å hente sykt barn på skolen i dag, kunne jeg antagelig endelig besøkt deg da du er i Oslo😄 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Oktober 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2024 Per nå er har diskusjonen vært minnelig. og ja 😂 jeg syns det var huggelig at de trakk ut nettopp min 😘 3 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Oktober 18, 2024 Share Skrevet Oktober 18, 2024 Slettet allerede? 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Oktober 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2024 Ser slik ut, ble sikkert for positivt 🤷♀️😅 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Oktober 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2024 Rakk å ta noen bilder før den gikk ned. telefonen lyste opp som et juletre en stund 😂😂 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Oktober 18, 2024 Share Skrevet Oktober 18, 2024 Kvinneguiden er morsom lesning til tider. 4 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 Kvinneguiden..uuhhh.. Det er bare ren ondskap..diskusjonene våre her inne ser ut som himmelen.Det var en kjendis som tilfeldigvis var kurskollegaen min, og jeg kjente ham før han fikk .Hans berømthetssultne ekskjæreste spredde noen rykter om ham som ikke var sanne. Det hele var et stunt for å promotere morens spa-virksomhet.Me Too shit,og han kun ikke skade en fly,men han er flirty og var mye på snapchat..men hei,han er e sexy symbol med stor utlandisk fan base..😊 En gjeng gale feminazier tror på henne, og de gikk ned på ryktet til “min bekjent “Kvinneguiden var en av den place.. Han er litt ut av rampelys nå,han miste begge mor og hans bro i kort tid mellom hverandre,og har flytte tilbake til hans hjemmebyen. Folk i kvinneguiden er helt evil..👿 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg