Gå til innhold

Ukas Sexy 171024

Sexvalg 23 stemmer

1. 1. Hvilke av de 19 eskortene i hovedlisten kan du tenke deg å ha sex med? (alle er mulig samtidig)

• Søt Michelle
      12%
    • Brianna
      13%
    • Katty Hot
      2%
    • Sexy Latina
      5%
    • April
      9%
    • Mini Sabrina
      7%
    • Tid For Nytelse
      9%
    • Beticy
      5%
    • Jana GFE
      3%
    • Peach
      7%
    • Vanessa Hot
      4%
    • Mindy Norsk
      3%
    • Elizabeth
      2%
    • Sophy
      3%
    • The Lynx
      1%
    • Line S
      1%
    • Alexis Milf
      1%
    • Karen Latina
      2%
    • Norske Anne-Lise
      5%

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

Meningsmålingen stengt 10/23/24, 18:37

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet
15 timer siden, Tototre skrev:

Vi har en utmerkelse for slike som deg.  @jegern og undertegnede forsøkte i tre uker i april 2024 å få litt orden her på forumet.  Du forstår det at det ikke er noen admin?  Ingen kan kastes ut.  Ingen innlegg kan slettes.

Du kan ta på deg en sheriffstjerne/marshallstjerne og føre kontroll.  Good luck!

Vel, ikke bare feilet dere, men bidrar til å gjøre det verre. Så tenker du kan ta å stappe en sherrifstjerne oppi brunstjerna istedenfor.

Skrevet
15 timer siden, Xcon skrev:

Det er det alle gode ledere med respekt for seg selv gjør. Til og med regjeringen gjør dette konstant. @Tototre for president😅 I'll let myself out...

Stay out😉

Skrevet
2 minutter siden, 223 skrev:

Stay out😉

Hvorfor det? 

Skrevet
20 minutter siden, Xcon skrev:

Hvorfor det? 

Enhver venn av fienden er en fiende. Neida, bare kjør på du😉

Skrevet
1 time siden, 223 skrev:

Enhver venn av fienden er en fiende. Neida, bare kjør på du😉

Er dette Game of Thrones? Hvis du får FIENDER på et horeforum, er du sannsynligvis på feil forum😅👌

Skrevet
19 minutter siden, Xcon skrev:

Er dette Game of Thrones? Hvis du får FIENDER på et horeforum, er du sannsynligvis på feil forum😅👌

Sjalusi drama mellom kunder...
Alle vil ha Briana for seg selv.
Jeg syntes også det er kvalmt hvordan @Tototre skriver om dama mi.
Men jeg tar det i pm.

Skrevet

PEACE AND LOVE

Skrevet
2 timer siden, Xcon skrev:

Dette er et horekundeforum og blir ikke noen konge av noen trone på noen av oss som betaler for å ha sex. Så dette er langt fra Game of Thrones. At det er et referansepunkt sier det meste om hvor nerdete sånne som oss horekunder er.

Skrevet

aByWgrz_460s.jpg

Skrevet

Når en ser hva testosteronet gjør når en tilfeldig gruppe menn samles i et forum som dette, ser dere også grunnen til at jeg, hver eneste gang jeg har vurdert Gangbang, har slått det fra meg..

En kan aldri være sikker på hvile typer menn som kommer for å knulle den samme damen.. Plutselig utvikler det seg til knuffing, kanskje slåsskamp.., eller enda verre en massevoldtekt, fremfor å være en deilig kåt dag/ kveld..🤷‍♀️

Ære være de som tør og får erfart dette på en ordnet måte, men det nærmeste jeg kommer dette blir nok ved de fullbookede dagene jeg leier meg inn på Airbnb. Faen så deilig det å 🔥 Og vesentlig tryggere 😉

Skrevet
18 timer siden, 223 skrev:

Dette er et horekundeforum og blir ikke noen konge av noen trone på noen av oss som betaler for å ha sex. Så dette er langt fra Game of Thrones. At det er et referansepunkt sier det meste om hvor nerdete sånne som oss horekunder er.

Trenger ikke være nerdete for å være horekunde. Trenger heller ikke være horekunde for å være nerdete. Men kjekt når hobbyer kan kombineres sømløst😊