Gå til innhold

Sirena

Featured Replies

Skrevet

Med de prisene, så er hun ikke særlig glad i sex. For det kan ikke være mye butikk med de prisene. (Håper jeg). 

Skrevet

Dette er jo miss @ZezeeRealBack 

Endret av Savitar

Skrevet

Tidligere Ariel og div andre annonser!

Skrevet

5000kr for en time med hu der... Annonser åpent med creampie oppå det hele.

Skrevet

Nå har Totto tømt hele tanken sin i hu, så nå er annonsen borte🤣

Skrevet

Noen som snakker om meg i tråden om Sirena?  Hvorfor det?  Holder på med siste utgave av Ukas Sexy.  Nå blir det lagt inn i regneark som gir mange morsomme muligheter framover.  Kan med det samme røpe at rekkefølgen denne gangen er blitt avgjort av stemmene til dere forumbrukere :-)   BIG SURPRISE!

Skrevet
3 minutter siden, Tototre skrev:

Noen som snakker om meg i tråden om Sirena?  Hvorfor det?  Holder på med siste utgave av Ukas Sexy.  Nå blir det lagt inn i regneark som gir mange morsomme muligheter framover.  Kan med det samme røpe at rekkefølgen denne gangen er blitt avgjort av stemmene til dere forumbrukere :-)   BIG SURPRISE!

Fordi du har vært der!

Vi forum brukere forventer rapport med detaljer.

Skrevet

Hehehe

Fæn..dokka har funnet meg

😂

Forklaring om pris.

Pris sto 5000 og jo,det er absurd,men det er bare en taktikk for å unngå noen irriterende tidssløsere og utlendinger med noen absurde tilbud,ikke minst tlf bli helt stille om kveld og du kan faktisk sove..

Også for å avvise den rumensk halliker som ringer som forsker og spør hvem du jobber med/for.

Jeg har ikke flere annonsen,bli utstengt fra RE.

Jeg bare spor pent av Ikke gjør noe stort oppstyr om annonsen min, jeg vil være under RE-radaren og komme tilbake i kontakt med gammel kundene mine.

Jeg kom tilbake til RE fordi jeg mangler rutinen, jeg har ikke engang tid til å jobbe eskorte på heltid.Kan ta tre elker 4 kunder per uka,jeg har undervising 3 ganger i uka.

Universitetet er en annen verden, det kommer med nye ansvarsområder, og jeg har bare innsett at i løpet av de neste 6 månedene må jeg være prosjektleder og jeg må ansette folk.Det er helt skummelt og livet var for bra da jeg bare måtte bekymre meg for å suge pikk 😂

Nå setter jeg meg selv i samme posisjon som en horekunde, som ønsker å møte en eskorte bare for å slappe av og koble fra den Real World.

Jeg har ikke tid og har heller ingen interesse i å delta i denne diskusjonen med annonsen min, enten det er positivt eller negativt, men jeg setter pris på innsatsen.

Men jeg er ganske fleksibel med pris,jeg ta 1500 uten problema 😊Bare i RE jeg må gjør det,det er ingen en lukket side som SD eller enten så alternativ som en eskortejenter.Det er Hell’s gate.

Skal prøve bli aktiv til desember i RE.Vis de kommer med noen nye dritt,jeg stenger annonsen.

Min terapeut koster 2000 per time,dyrt,men verdi 👍🏻😂😂

Skrevet

Takk for oppklaringen @ZezeeRealBack 👍 

Skrevet

Du burde arrangere gangbang torsdag/ knulle torsdag.
Ikke noe depositum.
Åpent for alle.
Så får du truffet alle kundene på en dag, og alle er klar over at det er torsdag som gjelder.

Skrevet
3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Du burde arrangere gangbang torsdag/ knulle torsdag.
Ikke noe depositum.
Åpent for alle.
Så får du truffet alle kundene på en dag, og alle er klar over at det er torsdag som gjelder.

Det er ulovlig har noen som stå i dora og møtatt penger/gjest,derfor depositum er nød,plus kan ikke har penger i sted pga Onkel/noen ukjent kan prøve a stjele..

HMS først..

jeg har em mål og det er en x penger jeg må tjenne til desember.Vis jeg klare det,gangbang er om meg!

Deal? @JoeRoganJosh?

😂

Skrevet
24 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Det er ulovlig har noen som stå i dora og møtatt penger/gjest,derfor depositum er nød,plus kan ikke har penger i sted pga Onkel/noen ukjent kan prøve a stjele..

HMS først..

jeg har em mål og det er en x penger jeg må tjenne til desember.Vis jeg klare det,gangbang er om meg!

Deal? @JoeRoganJosh?

😂

Du har fått deg en deal!
@Tototre får stå for invitasjon, han har heller ikke noe imot å være i grenseland av hva som er lovlig.

Personlig tror jeg at toto har kontroll på hvem som er hyggelige her på forumet.
Tror alle er enige at de pengene dere tjener er vell fortjent.

Skrevet

Skal vi se:

- knulletorsdag

- pubtreff

- thaispotting på Oslo s

- Ukas Sexy

- Horekundefestival i Hamburg april 2025

- GB, etter pub eller vanlig knulletorsdag

Det begynner å bli mye interessant å holde styr på.  Ja, og så er det noen som skal på kursene for nye horekunder oxo! 

@SolanGundersen tror jeg trenger et regneark til...! 

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Tototre skrev:

Skal vi se:

- knulletorsdag

- pubtreff

- thaispotting på Oslo s

- Ukas Sexy

- Horekundefestival i Hamburg april 2025

- GB, etter pub eller vanlig knulletorsdag

Det begynner å bli mye interessant å holde styr på.  Ja, og så er det noen som skal på kursene for nye horekunder oxo! 

@SolanGundersen tror jeg trenger et regneark til...! 

Trenger du en personlig assistent, @Tototre?

Til å holde styr på alt

Skrevet

Hvorfor torsdag, @Tototre?

😂

Abort mission.

Annonsen har utløp og jeg skulle fornye det i dag,men …noen STOR skjede.🤪(noen godt,btw)

Jeg vil gjerne dele, men som en god sør-amerikaner er jeg ekstremt overtroisk og vil ikke jinx hele greie.

Så instedfor ,ma la Sirena the hore i skap.No sex,drugs og rock’n’roll for meg den helg 🫤

Ps:Nå RE har økte annonsen pris..

Hell no..

IMG_4736.thumb.png.8872bfea5079b863a2da67d7610c9875.png

Skrevet

For meg er det ikke viktig med torsdag.  Kan alle dager, jeg😁

@JoeRoganJosh har et godt poeng i forhold til markedsføring 

Skrevet
4 timer siden, SolanGundersen skrev:

Trenger du en personlig assistent, @Tototre?

Til å holde styr på alt

Ja.  Brianna hadde jobben ei uke i vår, men hun sa opp siden jeg betalte for dårlig i forhold til det hun vanligvis tjener 😂

Skrevet

Jeg rakk ikke å kaste meg rundt på henne, men syntes bildene var veldig sexy! Digger en kvinne som med glede tar seden i munn og tør å vise det. Stort pluss at hun også tilbyr sex uten kondom. Det blir en ekte GFE date av dette. Kjenne varm våt høne som du presser inn i uten problemer, glir bare rett inn til mål.

5K er stivt, men ekte GFE koster.

• 4 weeks later...
Skrevet

🙃

Skrevet

[Indhold fjernet]