Gå til innhold

Feltrapport – Yulia ❤️🌸❤️

Gjest

Anbefalte innlegg

Nye spennende eventyr dere!

Da er det Yulia sin tur å få sin feltrapport, og jeg kan si det med en gang. Den blir kort.

Som noen vet spurte jeg om gode råd av forumet for hvem jeg skulle treffe nå som penga rant inn (🫠), og det lente seg mot IsabellaLove og April. Dessverre så trakk Isabella profilen sin i dag, og siden jeg har siklet på Yulia en stund, og vært i kontakt med henne så gikk jeg for det. 

Veldig kjapp og god på WA, og fikk inntrykk av at hun var ganske oppegående. Bildene er veldig forførende, og ei petit, uskyldig, jente på 1.60, som kunne være en liten «girl next door», men som leverte varene var jeg veldig klar for.

Også åpner døra og der står ...

... hun ja ... men langt i fra det som er på bildene. 😔

Jeg er innforstått med at bildene sjeldent (les så godt som aldri) viser damene sånn som de faktisk er, men la oss begynne med det mest åpenbare. Jeg er sånn ca. 1.75, og når jeg står i gangen og hun er noen cm høyere enn meg så er det ikke snakk om ei petit lita jente på 1.60, som var det jeg kom for!
Og! Hun ser jo slank og fin ut på bildene, og for all del, hun var ikke stor eller tjukk, men det pløsete ansiktet var ikke det jeg så for meg. Igjen, jada, det er ikke sånn at bildene som oftest stemmer (utenom Aria, som faen meg faktisk er akkurat sånn som hun er på bildene), men når du ser ut som den furtne storesøstra til hun i annonsen så blir jeg irritert.

Heldigvis ble vi enige om å ikke gjennomføre treffet fordi det første hun gjør er å få et hosteanfall, og unnskylde seg surt. Jeg spør om det går bra med henne, og i det hun sier «ja», så får hun en hosterunde til, med harking i halsen. Jeg ser skeivt på henne, og hun sier, ok, du kan gå.
Takk! Det hadde jeg tenkt til å foreslå selv også.

Så joda. Det er nok henne, men bildene er ikke det du får, og leter du etter ei lita petit søt jente for GFE, så får du ikke det bak den døra her.

Penger spart, litt irritert, og er spent på hvor jævlig langt unna bildene denne gudinnen April, som alle snakker om, er fra virkeligheten. Er det rart Aria regjerer på tronen?

😑

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Exitmann skrev:

Aria blir man jo forelsket i Ila den første timen man ser henne🔥

Synd med Yulia, jeg hadde litt forhåpninger til henne. 

Jeg tenker at mange godtar litt for stor forskjell i bilder og real life. Vi betaler jo ikke bare for tjenesten, men også «varen» som blir presentert.
Aria er litt dyr, men når det er henne, hun deep throater som ei gudinne, OG svelger ... da er nivået satt for alle andre. Det er skyhøyt!

Yulia er uaktuell for meg fra nå av.

Lenke til kommentar
7 timer siden, LoveOWO skrev:

April sine bilder stemmer rimelig greit i forhold til terrenget. Selvfølgelig litt polerte de også. Men kroppen er identisk med bilder. 

Ja, vi får se. Jeg holder ikke noe tilbake i feltrapporter. 😉

Lenke til kommentar