Perryhansen Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 Er det noen som har tips om muligheter på Skøyen og Lysaker? Hadde vært veldig artig med noen muligheter i lunsjpausen uten å måtte dra inn til sentrum 1 Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 På 7.10.2024 den 10.22, Perryhansen skrev: Er det noen som har tips om muligheter på Skøyen og Lysaker? Hadde vært veldig artig med noen muligheter i lunsjpausen uten å måtte dra inn til sentrum Det er vel faktisk heller dårlig. Hvis du jobber på Skøyen, så er det jo kort vei til Frogner, der bugner det jo. Et litt finurlig sted du kan teste om du liker thaimassasje er Hoffveien 92. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 Er også en mulighet på Høvik. Men det er skrevet litt forskjellige tilbakemeldinger på nivå og tjenester. Tar du toget til Sandvika er det flere muligheter, rett ved stasjonen i den berømte 5 etg. 1 Siter Lenke til kommentar
MRNorway Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 16 timer siden, briljant skrev: Det er vel faktisk heller dårlig. Hvis du jobber på Skøyen, så er det jo kort vei til Frogner, der bugner det jo. Et litt finurlig sted du kan teste om du liker thaimassasje er Hoffveien 92. Er hoffsveien 92 ok ? Siter Lenke til kommentar
Perryhansen Skrevet Oktober 17, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2024 Jeg har faktisk vært innom Hoffsveien. Det er helt ok. Jeg synes ikke det var bra nok til et besøk nr 2. Kjenner også til muligheter i Sandvika men da tar jeg nok heller turen inn mot sentrum. En gang i tiden var det en dame som holdt til i en leilighet helt ut mot brygga på Lysaker (litt BDSM-dame) men det er en del år siden nå. Husker ikke navnet hennes. 1 Siter Lenke til kommentar
guardian100 Skrevet Oktober 17, 2024 Share Skrevet Oktober 17, 2024 Kun massage i Hoffsveien, eller någet attåt? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 18, 2024 Share Skrevet Oktober 18, 2024 21 minutter siden, guardian100 skrev: Kun massage i Hoffsveien, eller någet attåt? Jeg var fast kunde der da jeg bodde i Oslo. Var to unge svært pene damer som jobbet der, hatt det mye moro med de. Er litt over et år siden jeg var der sist så har dessverre ikke noe oppdatert info. Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 (endret) På 8.10.2024 den 17.22, LoveOWO skrev: Er også en mulighet på Høvik. Men det er skrevet litt forskjellige tilbakemeldinger på nivå og tjenester. Tar du toget til Sandvika er det flere muligheter, rett ved stasjonen i den berømte 5 etg. Hvem er det som holder til der...så jeg får søkt på forumet her? Var der en gang i fjor, men til min overraskelse så ble jeg kun tilbudt ordinær massasje av en godt voksen dame. Endret Oktober 20, 2024 av Thermos 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 6 timer siden, Thermos skrev: Hvem er det som holder til der...så jeg får søkt på forumet her? Var der en gang i fjor, men til min overraskelse så ble jeg kun tilbudt ordinær massasje av en godt voksen dame. Hvor tenker du på. Høvik og Sandvika er nevnt i mitt innlegg. 1 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 Tenkte egentlig på Sandvika hvor det var massasje i femte etasje utført av det jeg så var godt voksne damer, men det er også er rom lenger inn hvor det må forhåndsbestilles. Jeg var egentlig ute etter et møte med Supansa den gangen. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 Lenge siden jeg har vært der. Og jeg har ikke tenkt meg dit med det første. Det er 3 eller 4 forskjellige i 5 etg. Jeg har hatt bra og dårlige opplevelser. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg