Gå til innhold

Sara Hot Hot

Gjest

Anbefalte innlegg

Ja jeg fant akkurat noen tråder på henne. Stod utenfor å vurderte henne opp imot Laura som jeg endte opp med å besøke isteden en gang jeg var inne i Norges storstue.

kan for øvrig anbefale henne også om hun tar turen tilbake. 

IMG_3542.jpeg

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
38 minutter siden, PH69 skrev:

Nå er hun i Oslo sammen med Tania. Tror de reiser hjem på mandag 16.12. Jeg kan hverfall anbefale. Men smak og behag..,

Javel hvordan vet du det da? Driver du kanskje å sender penger for dem via Ria og Moneygram kanskje? Hvor mye tar du for det da? 12 prosent?

Lenke til kommentar
17 timer siden, bps skrev:

Javel hvordan vet du det da? Driver du kanskje å sender penger for dem via Ria og Moneygram kanskje? Hvor mye tar du for det da? 12 prosent?

Nei, du kunne vel sjekket RE selv?)) Og hva har penger , Ria og Moneygram med denne saken og gjøre? Husk å ta medisinene i dag!

• Haha 3
Lenke til kommentar
9 timer siden, PH69 skrev:

Nei, du kunne vel sjekket RE selv?)) Og hva har penger , Ria og Moneygram med denne saken og gjøre? Husk å ta medisinene i dag!

Ser her at IQen din er like høy som PH verdiene… ikke rart det går ball i hatt

Lenke til kommentar