Johan 74 Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 Noen fler enn meg som savner Mary Love og Amanda Sunrise ? Lenge siden de har vært i Oslo . Noen som vet om de snart er tilbake ? 2 Siter Lenke til kommentar
Sandor Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 Kontakt Amanda direkte og spør? Hun pleide å være tilgjengelig for lengre treff også med venninner. Hun har ofte vært litt av og på gamet, som regel av om hun er i et fast forhold. 2 Siter Lenke til kommentar
Johan 74 Skrevet September 30, 2024 Forfatter Share Skrevet September 30, 2024 (endret) Ok. Endret September 30, 2024 av Johan 74 Dobbelt svar 2 Siter Lenke til kommentar
Johan 74 Skrevet September 30, 2024 Forfatter Share Skrevet September 30, 2024 27 minutter siden, Sandor skrev: Kontakt Amanda direkte og spør? Hun pleide å være tilgjengelig for lengre treff også med venninner. Hun har ofte vært litt av og på gamet, som regel av om hun er i et fast forhold. Ok. Men da må man jo ha tilgang på tlf eller annen kontakt info på sos medier… Hvor finner jeg det ? RE annonsen er jo ikke tilgjengelig nå . 2 Siter Lenke til kommentar
Diindiin Skrevet Oktober 1, 2024 Share Skrevet Oktober 1, 2024 Amanda er i et forhold og bor faktisk i Norge. Savner selv henne, vet dere om noen som er i nærheten av henne? 2 1 Siter Lenke til kommentar
Sandor Skrevet Oktober 1, 2024 Share Skrevet Oktober 1, 2024 9 timer siden, Diindiin skrev: Amanda er i et forhold og bor faktisk i Norge. Savner selv henne, vet dere om noen som er i nærheten av henne? Mener du andre damer med lignende look og tjenestenivå? Som tilbyr lengre treff og trekanter? Ja, har en liste over diverse fra rundt om Europa. I Latinamerika og Asia vet jeg også om et par. 1 Siter Lenke til kommentar
Diindiin Skrevet Oktober 2, 2024 Share Skrevet Oktober 2, 2024 Jeg sikter mer til tjenestene, hun var med på alt og med et smil. Var ikke snakk om penger, men var bare med på det som skjedde. 1 Siter Lenke til kommentar
Johan 74 Skrevet Oktober 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2024 11 minutter siden, Diindiin skrev: Jeg sikter mer til tjenestene, hun var med på alt og med et smil. Var ikke snakk om penger, men var bare med på det som skjedde. Enig . 👍👍. Eneste var vel at hun ikke tilbød anal og uten kondom ? Når traff du henne i Oslo sist ? 1 Siter Lenke til kommentar
Johan 74 Skrevet Oktober 15, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2024 På 1.10.2024 den 3.14, Diindiin skrev: Amanda er i et forhold og bor faktisk i Norge. Savner selv henne, vet dere om noen som er i nærheten av henne? Vet du om hun allerede har flyttet hit eller om hun har planer om å flytte til Norge ? Kjenner ingen som er på nivå med henne da hun alltid leverte varene og med stor innlevelse ……. Blir et savn om hun er ute av markedet for godt .. ? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg