Ox1 Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 Så er jeg på'an igjen 🙄 Noen som har noe å melde om Mickey69 ? Hvis bildene stemmer er dette absolutt verdt å vurdere 🤩 Om ikke noen her på noresk kommer trekkende med totalt elendige erfaringer med damen. Tar imot all relevant informasjon med stooor takk og entusiasme 🤪 2 Siter Lenke til kommentar
Larsen1960b Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Har besøkt henne og kan bekrefte at det er en lekker dame. Vrient å si om det er ekte bilder, muligens. Gir deilig massasje, men nokså avkortet på tid. Ingen vits å betale for en time der, du må snu før 10 min er gått uansett. Men hun vet selv at hun ser forlokkende ut.. og priset seg deretter. Ble intet på meg da det jeg ville ha nok ville blitt langt over budsjettet mitt. Selv HJ hvor jeg kunne ta «litt utenpå» 800,-. Naken HJ 2K. Enten likte hun ikke meg eller så har hun valgt å ta drøye priser siden hun ser bra ut 1 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg