dunbar4me Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 Så på en bilde av en thai massasje en kamera hengende inne...er det lov til det? 2 Siter Lenke til kommentar
Optimum2 Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Vet ikke, men det er svært vanlig.....Salongene ønsker å beskytte seg mot ran.... 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Ganske strenge regler på det med kamera/video hos bedrifter. Link: Lovverket finner du hos datatilsynet. Skal stå tydelig skilt om kamera på stedet, skal stå kontaktperson som er ansvarlig osv. Dette syndes det med mye. Og kan aldri tenke meg at Thai massasjesteder har satt seg inn i lovverket. Men har full forståelse for at de ønsker å sikre seg mot enkelte kunder 1 Siter Lenke til kommentar
dunbar4me Skrevet September 27, 2024 Forfatter Share Skrevet September 27, 2024 Jo skjønner det at de vil sikre seg mot ran og/eller enkelte kunder (fk ved inngangen eller felles areal ) , men har de lov å ha en kamera i rommet selv hvor man få massasje? - det kan bli en enkelt overvåkning system for politi, eller at de kan kreve 'filmen' senere for å se hvem som var der og hva som ble gjort...eller er det en alt for paranoid tanke? 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Aldri sett kamera inne på samme rom hvor massasjen foregår 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Ikke jeg heller. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 (endret) De gjemmer kamerane mye bedre enn mann til krfnestlederen som ble tatt for filming på badet. De paranoide av oss må nok gjøre mottiltak: scanne for elektronisk overvåkningsutstyr. Se Spyshop i Oslo Endret September 27, 2024 av Tototre Produktinfo Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 27, 2024 Share Skrevet September 27, 2024 Jeg tenner på at de overvåker meg. Tanker på at en feit øst europeer går gjennom filmen å redigere finner jeg tilfredsstillende. 1 4 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg