Gå til innhold

Squirty på Sugerdate - samme dama på https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/squirt-miranda-30860.html

Tommeliten

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd henne. Hadde en kompis som hadde henne og han sa hun var et skinn til å ri og spruta, muligens pissestråle som han sa. Kompissen ov erdriver noe derfor lurte jeg på om det er n Oen her som har hatt henne.

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 6 months later...
På 29.9.2024 den 22.52, elmann43 skrev:

Har møtt squirty på SD og det frister ikke til gjentagelse. 

Kan du si litt om hvorfor?

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tommeliten skrev:

Har møtt henne selv. Sliten eldre dame suger med tenner og lukter antibac.

Lenke til kommentar

Har snakket med henne på SD og avtalte et møte med henne. Hun hadde hotellrom. Fikk en time uten kondom for 3000.  Syntes jeg måtte ta sjansen. Vel.... Hun var litt sosial. Ville parte litt så  begynte hun å krafse meg i skrittet. Hun kledde av seg og hoppa i senga.  Hun er vel nærmere 50 en 40. Store fortenner som gnagde på pikken. Ikke den store bj.  Fikk ikke komme i munnen hennes. Kyssa med lukket munn.  Hun krafsa hele tiden meg på pungen og pikken.-   Jeg fikk fingret henne og hadde bare så vidt rørt klitten så spruta/pisssa hun. Flere ganger mens jeg fingra Ja ja tenkte jeg her er deg bare å kjøre på. Fikk pølsa inni Henne. Hun begynte å jukke noe jævlig. Helt greit   tenkte jeg lot henne holde på.  Hun jukka uavbrutt i 10 min og så over i dogg hvor jeg leverte varene inne i henne.  Hadde så vidt trukket meg ut da hun reiste seg opp og tørka seg, kledde på seg. Her ble det ikke mer, så jeg takket for meg og gikk. 

Da har jeg prøvd, egentlig en artig opplevelse for å styre kåthet og nysgjerrighet.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Tommeliten skrev:

Har snakket med henne på SD og avtalte et møte med henne. Hun hadde hotellrom. Fikk en time uten kondom for 3000.  Syntes jeg måtte ta sjansen. Vel.... Hun var litt sosial. Ville parte litt så  begynte hun å krafse meg i skrittet. Hun kledde av seg og hoppa i senga.  Hun er vel nærmere 50 en 40. Store fortenner som gnagde på pikken. Ikke den store bj.  Fikk ikke komme i munnen hennes. Kyssa med lukket munn.  Hun krafsa hele tiden meg på pungen og pikken.-   Jeg fikk fingret henne og hadde bare så vidt rørt klitten så spruta/pisssa hun. Flere ganger mens jeg fingra Ja ja tenkte jeg her er deg bare å kjøre på. Fikk pølsa inni Henne. Hun begynte å jukke noe jævlig. Helt greit   tenkte jeg lot henne holde på.  Hun jukka uavbrutt i 10 min og så over i dogg hvor jeg leverte varene inne i henne.  Hadde så vidt trukket meg ut da hun reiste seg opp og tørka seg, kledde på seg. Her ble det ikke mer, så jeg takket for meg og gikk. 

Da har jeg prøvd, egentlig en artig opplevelse for å styre kåthet og nysgjerrighet.

Der ble du lurt, jeg betalte 1500 for samme greie. Bare å prute. Hun er gammal og desperat etter penger pga gjeld.

• Like 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tommeliten skrev:

Det sprutet bare altfor mye. Mistenker henne for å pisse og ikke squirts. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Tror vi kan konkludere med det.  Når hun pulte så spruta hun ikke. Var temmelig våt. Sikkert flere her som har prøvd henne.

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Var hjemme hos henne for et par tre år siden - oppriktig kåt. Helt greit treff. 
Vil ikke ha treff hjemme lenger og virker som hun er blitt mer proff nå enn da jeg møtte henne. Hun kysset og var veldig kosete og jeg tror jeg tømte meg tre ganger i henne i løpet av treffet

• Like 3
Lenke til kommentar