Gå til innhold

Hva og hvor...

Gjest

Anbefalte innlegg

Muligens i overkant varsom - og kanskje urettferdig mot noen - men...:

Det er flere brukere som har registrert seg de siste månedene, og som har bare noen få innlegg. Felles for innleggene er at de etterspør adressen til klinikker som annonserer på RE og hva som tilbys. Ingen annen dialog, ingen egen erfaringsdeling. Noen ganger gis det støtte til hverandres spørsmål om info.

Kan være samme person bak profilene? Kartlegging? Vel, jeg er ingen paranoid konspirasjonstype og er uansett en som velger massasje fremfor sex. Men dette blir litt påfallende når man først legger merke til det. Bare nevner det...

Politiet har begrenset med ressurser. 
For tiden er det helt andre ting enn thaier som selger «massasje» som opptar dem. 

Disse massasjestedene er det ingen som blir plaget av. De fører ikke til mere kriminalitet i områdene de ligger i. 
Stort sett går dette stille og rolig for seg. Og derfor lar politet dem være i fred. 

Når NRK sendte dokumentaren sin var samtlige steder lett gjenkjennbare. 
Politet aksjonerte ikke mot noen av dem. 

Hvis politet vil ha adresser så sender de en sms å utgir seg for å være kunde. Det kalles spaning. 

Ja, dere er paranoid. 

Men, hvis jeg skal være litt konspiratorisk, og samtidig skremme dere litt, så tror jeg kanskje at det OTTAR som spør etter adresser. 
Så kan de ligge på lur å ta bilder av alle som kommer å går for så å publisere bildene på nett. Usensurert. 

Ble dere bekymret nå? 😉