Gå til innhold

Norske Anne – Feltrapport

Gjest

Anbefalte innlegg

Da har jeg, etter det som må ha vært noen års titting, sikling og venting, endelig vært hos Norske Anne.

Og bare for å ta det jævligste først. Det har vært et sant heeeeeelvette å avtale tid med henne. Hun har ikke reklamert nå på nesten et halvt år, og selv om hun sier man kan kontakte henne selv uten annonse, så har jeg valgt å kontakte når hun er tilgjengelig. Men altså fy faen. Hun har vært på, så av, sagt ja, halt ut, og i det hele tatt virket helt tullete på det her.
På dagen for treffet så gikk det en faen i meg hvor jeg bestemte meg for å pinadø meg holde ut alt tullet, så kort fortalt: Etter helt ufattelig mye att og frem og piss, så traff jeg henne kl. 01.00. Til hennes syyyyyltynne forsvar så sa hun at hun sist gang hadde en skikkelig dårlig opplevelse som har satt en støkk i henne, og derfor var hun veldig usikker på om hun faktisk ville treffe nå. Men ja ... vær forberedt på et lite helvette med å få avtalt treff. Nå har hun lovet meg, siden hun vet at jeg er saklig, at neste gang skal gå lettere. Vi får se ...

Treffet da dere?
Veldig bra! Hun er en den første eskorten som faktisk har fått meg så hard at jeg har klart å knulle henne med kondom lenge og sånn som jeg vil. Så bare på det får hun stående applaus. Men hva med favoritten min Sophie? Hvorfor klarer jeg ikke å knulle henne med kondom, spør dere sikkert? Sophie er for meg så sexy og gjør meg å dyrisk mongo både med hva hun gjør og hele attituden hennes. Det gjør at jeg ikke klarer å være tålmodig. Når hun suger meg vil jeg bare komme med en gang ..

Hos Anne, ei søt lita snakkesalig jente, så er det liksom litt mer koselig stemning. Mer som ei venninne som har lyst å leke litt. Hun er ei typisk blond norsk jente, veldig pen, om enn litt mye sminke for min del, men det er virkelig ikke mange som ser så bra ut. Hun beklaget at hun ikke var like tynn som på bildene, men altså ... det var nok mer i hodet hennes enn at jeg tenkte at dette ikke var som på bildene. Store øyne, og deilige lepper som forsiktig startet med å suge meg. Etter hvert merket jeg at hun ble kåtere og da gikk også pikken dypere ned. Langt i fra deep throat, men fortsatt utrolig deilig, og det var noe med det uskyldige over henne som gjorde at jeg ble veldig hard. Hun nevnte ofte at jeg måtte gi beskjed om det var noe som ikke var bra nok, eller om jeg ønsket noe mer, men jeg kjente at munnen og hendene var akkurat det jeg trengte. Jeg nevnte at jeg som oftest ikke klarer å bli hard for kondom, noe hun sa var greit, men etterhvert kjente jeg at her må jeg prøve, for noe i meg fikk veldig lyst til å knulle denne uskyldige lille jenta. 

Til min overraskelse holdt jeg meg hard nok til å få den på, og hun satte seg på kne halvveis sittende så jeg kunne ta henne bakfra og styre dybde og fart. Da kjente jeg fort at her kommer det til å funke fordi hun, men også stillingen, gjorde henne ufattelig trang. Jeg ble bare hardere og hardere. Før dette hadde jeg slikket henne ganske lenge og merket meg at hun ikke nødvendigvis ble så veldig mye våtere. Bakfra med en pikk langt inni seg klarte hun ikke å skjule nytelsen. På spørsmålet om hun heller ville knulles enn å bli slikket var det liten tvil om hva hun ønsket, og det var noe ekstremt opphissende med den litt uskyldige jenta som tydeligvis ikke klarte å skjule at dette likte hun veldig. Jeg er også en grower og ikke en shower, så jo lengre, dypere og hardere, jo større blir jeg, og det nevnte hun ofte at var så deilig. Å kjenne en pikk vokse inni henne er noe hun elsker.

Siden hun også var så yndig og uskyldig så gikk jeg ikke helt i banans-mode og klarte å nyte og knulle henne lenge. Det var rett og slett veldig sexy, og når jeg satte opp tempoet og bunnet mer, så tok hun tak i armen og ba meg om å ikke stoppe. Hun klemte fitta trangere og gjorde det så utrolig deilig å komme. Hun var helt svart i øynene, og var veldig tydelig på at neste gang kommer hun selv til å komme av den knullinga. Uskyldig kanskje, men lur nok til å plante ett frø om «neste gang» ... 😏

Etterpå lå vi der og flørtepratet litt, og hun virket lettet for at dette treffet ikke var som det siste. Jeg sa da at her kan det nok hende at vi får til noe fast, noe hun nok helst er ute etter.

Så terningkast 5 for service, 1 time, for alt i alt var det dritsexy, og det å endelig få ei som jeg kan knulle uten problemer var deilig. Selv om jeg gleder meg veldig til jeg klarer å roe ned nok til å knulle Sophie en dag også. Prisen til Anne er litt stiv, men det er for å luke bort rasket. Hun sa også at nå som hun kjente meg så kunne vi diskutere pris. Det skal jeg absolutt gjøre, for jeg vil tilbake til henne ganske fast håper jeg. Det er også alltid undervurdert hvor behagelig det er å snakke norsk under treff.

Norske Anne får absolutt mine anbefalinger, også vet dere da at kontakt og avtale av møte kan være utfordrende. 

Lenke til kommentar

Flott at du ikke gav opp.  Hadde kontakt med henne rundt årsskiftet, men hun avlyste samme dag vi skulle møtes.  Så gadd jeg ikke prøve igjen.  Kanskje nå? 

Sannsynligvis får hun nok kunder ved å holde på slik, ellers forstår jeg ikke at hun gjør det.  Ut fra anmeldelsen over ville hun kunne blitt rik!  Om hun var lettere tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Flott at du ikke gav opp.  Hadde kontakt med henne rundt årsskiftet, men hun avlyste samme dag vi skulle møtes.  Så gadd jeg ikke prøve igjen.  Kanskje nå? 

Sannsynligvis får hun nok kunder ved å holde på slik, ellers forstår jeg ikke at hun gjør det.  Ut fra anmeldelsen over ville hun kunne blitt rik!  Om hun var lettere tilgjengelig. 

Ja, det sa jeg også, men det er nok ikke poenget for henne (selv om pengene alltid er med i beregningene, ellers kunne de jo bare gått på byen og plukket seg hvem som helst). Hun sa hun tente på spenningen.

Lenke til kommentar
På 20.9.2024 den 22.48, le123 skrev:

Bra review! Har siklet litt på henne selv, men skeptisk når de skrur av anmeldelser og kontakt skal foregå via tlf.. Er du ikke redd for å bli sjekket på vipps eller noe- eller har du separat tlf?

Har ikke vipps.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Bra oppsummert av Herr Gynt.

Dette stemmer ganske godt med mine erfaringer med Anne, hun er ikke lett å avtale med, men det er glemt når du først er der. Hun er veldig pen og har en fantastisk ungpikekropp som man skal være bra kresen for å ikke digge. Hun leverer så det synger og er veldig allright å snakke med. En av de bedre norske jentene jeg har møtt på lenge. Kan egentlig ikke fatte at hun er single, gutta i slutten av 20 årene burde definitivt skjerpe seg, som lar denne godbiten gå fri.

• Thanks 1
Lenke til kommentar