Gå til innhold

Opptatt! Hun svarer ikke...

Gjest

Hun svarer deg ikke tidsnok  

23 stemmer

1. 1. Hvor ofte får du svar innen 10 min om mulighet for treff?

• Aldri
      0
    • Alltid
      1
    • 1-25% av de jeg kontakter
      7
    • 26-50% av kontaktene
      5
    • 51-75% av kontaktene
      9
    • 76-99%
      1
  2. 2. Hvor vanlig er det at det ikke blir treff på det tidspunkt du ønsket?

• Skjer aldri, får alltid treff når jeg vil og kan
      1
    • Uvanlig
      5
    • Skjer av og til
      11
    • Ganske vanlig
      6
    • Skjer omtrent hver gang
      0
  3. 3. Hvor ivrig kan du være på å få treff med en bestemt sexarbeider om hun ikke svarer?

• Gir opp etter 1x (forsøk)
      4
    • Prøver 2x
      9
    • 3x
      8
    • 4x
      1
    • 5x eller mer
      1

Anbefalte innlegg

Vanligvis kontakter jeg 3-8 eskorter når jeg er keen på sex.  Er jeg heldig får jeg svar fra halvparten i løpet av en halvtime. 

@Thermos og @Oslo_bukken skriver i thaitråden for Oslo om en thai som kan være vanskelig å få svar fra, til tider.  Noen av eskortene forteller at det kan være rolig hele dagen, og så renner forespørslene inn.  Enten det er rett etter arbeidstid fra kl 16, eller seint på kveldene i weekenden.

Når jeg vil treffe en spesiell kvinne prøver jeg å gjøre avtale dagen før.  Den lengste forhåndsavtalen har vært på tre uker!  Da ble jeg første kunde da hun kom tilbake til la det. 

Forståelig at sexarbeiderne dobbeltbooker i slike perioder, men vi liker det ikke.  Og de som ikke har operatør går glipp av kunder. 

47 minutter siden, Thermos skrev:

Hvis du kontakter opptil åtte damer så er det jo en del som ender opp med at du ikke møter, og får samme holdning til avtaler som vi kritiserer hvis de ikke har hatt dette tidligere.

Jeg gjør ikke avtaler med 8 damer.  Forespørsler.  Vanlig at halvparten svarer innen rimelig tid.  Så avtaler jeg med to i nærheten av hverandre til f. eks kl 19.00 og 19.30.  Om plan A ikke ser bra ut, eller kan bekrefte avtalen når vi møtes, så snur jeg i døra.  Går videre til plan B, altså sexarbeider to jeg har booket. 

Om plan A blir valgt sender jeg en mld til plan B om avlysning når jeg går i dusjen.  Noen ganger besøker jeg plan B dagen etter 😂😁

2 timer siden, Tototre skrev:

Jeg gjør ikke avtaler med 8 damer.  Forespørsler.  Vanlig at halvparten svarer innen rimelig tid.  Så avtaler jeg med to i nærheten av hverandre til f. eks kl 19.00 og 19.30.  Om plan A ikke ser bra ut, eller kan bekrefte avtalen når vi møtes, så snur jeg i døra.  Går videre til plan B, altså sexarbeider to jeg har booket. 

Om plan A blir valgt sender jeg en mld til plan B om avlysning når jeg går i dusjen.  Noen ganger besøker jeg plan B dagen etter 😂😁

This is the way

Ordbyttet var det en mening bak.

mange bruker denne taktikken, men i motsetning til hva @Tototre sier han gjør, så «glemmer» de å avbestille.. og dermed sitter vi der med en tom tid som ofte flere andre egentlig ville kommet.., for dere er som oftest kåte samtidig gutter 😉

• Like 1
  • Thanks 1
30 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

mange bruker denne taktikken, men i motsetning til hva @Tototre sier han gjør, så «glemmer» de å avbestille.. og dermed sitter vi der med en tom tid som ofte flere andre egentlig ville kommet.., for dere er som oftest kåte samtidig gutter 😉

Alle gutter/menn er spesielt kåte på fredager, særlig hvis sola skinner. :)  

• Thanks 1
  • Haha 2
2 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Kjenner til at enkelte ikke avbestiller fordi de vil være jævlige.... Opplever litt at de mener dette er noe som hun har valgt selv, så det får hun tåle.  Litt i samme gate som når noen horekunder ikke klarer å oppføre seg med vanlig hørlighet, men blir en annen personlighet straks en har betalt for sex, og tror at en kan tillate seg ting som ikke er avtalt på forhånd.  Det du har avtalt kan du gjøre, men det er ufint å presse henne til å godta mer underveis.  Kommunikasjon karer!  Snakk om hva du ønsker!

2 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Alle gutter/menn er spesielt kåte på fredager, særlig hvis sola skinner. :)  

Enig!  Og hver gang det er fullmåne.  Da er nemlig damene i høyspenn, og det er den aller beste tida for ménage à trois

Endret av Tototre