Billyboy Skrevet September 12 Share Skrevet September 12 Ville bare opplyse om en ting jeg har blitt oppmerksom på. Jeg hadde som tidligere nevnt en ubehagelig opplevelse etter å ha vært på besøk i tigerstaden. Etter dette byttet jeg telefon nr på WA slik at jeg kunne gå under radaren igjen. Jeg sendte så noen meldinger med noen colombianske jenter i en annen by som jeg planla å besøke. Fikk svar og alt var greit. I mellomtiden byttet jeg tilbake til det gamle nummeret og da jeg skulle kontakte de samme jentene var det ingen svar å få. Da jeg kom hjem igjen sendte jeg til flere har i hjemtraktene, her var det heller ikke noe svar. Fikk så byttet tilbake, og tror du jammen ikke svarene rant inn igjen? Her må jo mitt gamle nummer ha havnet på en nasjonal svartliste. Jeg forstår at de er organiserte mange av disse, men ble litt satt ut av dette. 4 4 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 Nr. ditt har muligens en/flere av damene reg hos Numbuster 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 Wow, Hva gjorde du for å fortjene dette? 2 1 Siter Lenke til kommentar
Bonus Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 (endret) . Endret September 14 av Bonus 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Akkurat nå, Bonus skrev: Jeg har en mnd abo med NumBuster nå dersom noen er nysgjerrige på sine notater. Forventer du at brukere her kommer til å sende sitt privat nummer til deg? Tvilen kommer deg ikke til gode her. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Bonus Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 (endret) . Endret September 14 av Bonus Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 (endret) 40 minutter siden, Bonus skrev: Endret September 14 av Tototre 1 Siter Lenke til kommentar
Billyboy Skrevet September 14 Forfatter Share Skrevet September 14 Vet i 22 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Wow, Hva gjorde du for å fortjene dette? Jeg har ikke funnet meg i noe tull. F.eks snudd i døra om jeg ikke møter den jeg forventer, stukket av dersom tjenester avtalt ikke blir utført allikavel. I tillegg sendt mld til et utall latinas for å høre hva de kan tilby, eller om de i det hele tatt er den de utgir seg for å være på RE. Mange av disse samtalene ender opp med at jeg ikke er interessert i treff. Kan ikke komme på noe annet. 3 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 På 13.9.2024 den 22.58, JoeRoganJosh skrev: Wow, Hva gjorde du for å fortjene dette? Flere damer har lagt inn mitt nr der. Fordi de blir sure når jeg snur i døra selv om de er advart i forkant at har de falsk profil så snur jeg etc... Fikk printscreen av ei jeg kjenner godt på mitt nr 1 1 Siter Lenke til kommentar
Bigpimping Skrevet September 19 Share Skrevet September 19 (endret) Var med om en hakket mer ubehaglig situation men också den knyttet til tel nr. Snudde i døren første gang på mange år en gang i juni i år. Hade blivit forsikret om at det var jenta på bildene av det jeg misstenkte var en operatør. Hun som åpnet døren var i samme alder og noenlunde samme kroppstype og hårfarve som hun i annonsen men dessverre så hade hun haft minst sagt uflaks med ansiktet hun blivit utstyrt med. Det var liksom en helt random kombo av tenner, øyne hår, ører, näsa og lepper som spretet i alla mulige retninger. Jeg skvatt når hun åpnet døren og visste at jeg aldrig hade kunnat gjennomføre selv med lyset av og gardinene trukket før, så takket pent nei. Hun var bara hyggelig og beklaget. Syntes synd på henne for det kan ikke vara første gangen som hun skremt bort en potentiell kunde. Skrev en helt udramatisk melding till det jeg nå hade forstått ver en operatør og spurte henne om hvorfor hun hade garantert at jeg skulle få møte jenta på bildene når det ikke var tillfälle. Hun svarte att beklagligtvis hade xxx blitt opptatt lenger en forventet og at hun derför hade sendt med til det hun menade var en tilsvarande type jente. Jeg gikk ikke in på noe av det jeg nevnt oven men konstaterta bara till svar att det ikke var hun jeg hade etterspurt og at hun som åpnet døren ikke var helt min type. Etter et par minutter begynner det rasa in mld med bilder og navn på jenter, samt dato og klokkeslett når jeg har varit der, noen helt bak til 2010-2011. Var hvert fall 5-6 st hun sendte over info på, husker 2 av dem men det er fullt muligt att jeg har varit hos dem alle. Var relativt glad i en fest på den tiden og det blev fort 2-3 turer i uken i flere års tid, ofta sent på natten, så helt umuligt at huske alle. Det som jeg oppfattet som førmålet med alla dessa mld var at vise till flere eksempel på jenter/kvinnor som jeg besøkt og som operatøren mente var stygge, feite, ganla utslitte horer og lo rått av at jeg hade betalt for at møte dem. Hun prøvde at fremstille meg som helt diott, kravstor og ikke i position til at takke nei til en ung, slank jente når jeg tidligare hade pult "stygge, feite gamle kjerringer" Vi snakker 10 min nonstop mobbemeldinger. Om hensikten var at få meg tillbaks opp i leiligheten eller om hun bara ville drite meg ut vet jeg ikke. Jeg unnlot at konfrontere henne men opplyste om at jeg opplevde det som ubehagligt at så omfattande og systematiserad information fra langt bak i tid var registerført på mitt navn. Jeg beklaget et par ganger for at det ikke blev noe av besøket og til slut virket det som at hun følte seg fornøyd med egen insats og at mobbingen varit vellykket og veid op før at jeg snudde i døren. Mina tanker var naturligtvis et helt annet sted än at angre på noen gamle bomskudd i sus og rus 15 år tillbaks. Vitskapen om at det finnes et register med så mycket og detaljerad information som loggførts om denna typen av aktiviteter under mitt navn var skrämmande at bli informert om og det opplyste jeg henne om i en melding. Som svar spurte hun om jeg ville få listen på når, hvor og hur lang tid jeg brukt hos samtlige 86 jenter som hun fikk opp i søket Opplevde det som et førsøk på maktdemonstrasjon men det er langt ifra umuligt at hun snakket sanning om mengden data hun hade tillgang på. Det skulle i så fall tillsvare grovt regnet under 10% av totalen fra slutten av 90 og frem till nå, med en peak mellan 2010-2015 som produserte et stabiltt snitt på ca 100 hullbesøk i året. Har ikke varit aktiv her på mange år og opplyste tallet 500 i en post nyligen. Det tallet går ikke ihop med regnestykket ovan. Måtte regne litt mer på det idag pga denne posten og justere 500 till minst 1000 men antagligen ikke så mange fler enn 1500. Og dette er antagligen ikke det eneste registret av den här typen. Om en aktør driver med detta så utgår jeg från at de ikke er alene om det. Dst var tydligt at det var "deres jenter" hun refererte till og detta var alltfor detaljert for att komma från en blacklist eller liknande. Vad dette skulle kunna brukes till av dem som sitter på informasjonen og hvilke konsekvenser det hade fått för det jeg antar är ett stort antall personer om dette hade läckts ut offentligt som ett resultat av en hackingoperasjon är det bara fantasin som kan sätte en stopper för. Jeg er såpass "heldig" at jeg ikke har hverken kone eller barn, og jobber for meg selv med inntekt som er helt immun mot et eventuellt svertet navn og rykte. Jeg vill uansett ikke gå nærmare inn på vem eller ens vilket segment i markedet som vedkommande opererer i. Varfør skriver jeg dette? Det får vara opp til var og en at bedømme om det finns noe av verdi her, kanske det er gammalt nytt också og derfor helt uintressant. Kan tillegge at mitt nummer aldrig har varit møjligt at knytte till mitt navn gjennom søk på nett eller genom metoder som er offentligt tillgängliga, men jeg har brukt samma telefon og nummer som jeg har till allt annet. Så till alle dere, selvom det ikke er så mange av er, som fra dag 1 har haft dedikert horofon med ip-nummer/telefoni som betales med ikke sporbare metoder og aldrig gått in på RE från noe annat än den airgappade laptopen med trippel vpn og selvsagt onion browser og aldrig brukt samme åpne nettverk 2 ggr på straken for at gå online, men heller drar dit open access point scannern, som ni kodet in en RNG i, gir beskjed om. Selvom det siste var var vrient at få till så var det kanske vert det. Ni som kjenner igjen er i dette og som alltid tagit digital ntegritet på blodigt allvar, og som ibland irritert og kjedet livet av alle oss vanliga slurvere som brukt samme passord overallt sen 1998 med att alltid vara så opptatt av den jäkla datasikkerheten. Det er bara at ta av seg hatten og gratulere, selvom det sikkert finns en tykk mappe på mange av dere också så er den med stor sannsynlighet registrert på John Doe. Endret September 19 av Bigpimping Kompromitterande info slettet 2 5 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg