Gjest Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 Hei, forumet. Nå trenger jeg noen gode erfaringer. Hjernen har blitt koblet ut, og bare nedentil fungerer. Derfor har jeg avtalt et møte på Radisson Blu Airport på Gardermoen i kveld. Er det noen som har erfaring med å møte noen der? Hun påstår at man ikke trenger kort for heisen, og at det bare er å gå forbi resepsjonen. Akkurat det skal jeg klare, men det er noe risky her med å ta toget fra Oslo bare for et treff på et hotell. Huff! Her blir alle gode råd godt mottatt! Siter Lenke til kommentar
willu Ding Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 Ser ikke noe mer risky i det enn noe annet 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 Nå ble det ikke av, fordi det hun hadde «gjort en feil» i hva hun tilbød på RE, og hva hun faktisk tilbydde. Fair at hun sa i fra i forveien, det skal hun ha, men da ble det ikke aktuelt for meg. 😉 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 5 timer siden, PeerGynt skrev: Nå ble det ikke av, fordi det hun hadde «gjort en feil» i hva hun tilbød på RE, og hva hun faktisk tilbydde. Fair at hun sa i fra i forveien, det skal hun ha, men da ble det ikke aktuelt for meg. 😉 Et tips til neste gang. Vær mer selvsikker om du skal møte en på hotell. Lat som om du vet hvor du skal. Gjerne snakk i telefon og virk opptatt. Det er lett for ansatte og folk rundt seg å se en forvirret mann. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 39 minutter siden, Savitar skrev: Et tips til neste gang. Vær mer selvsikker om du skal møte en på hotell. Lat som om du vet hvor du skal. Gjerne snakk i telefon og virk opptatt. Det er lett for ansatte og folk rundt seg å se en forvirret mann. Ja, den telefongreia har jeg inne, men jeg er veldig skeptisk til at noen hotell ikke har kort i heisen. Gidder ikke å finne ut av det der nede, og så må jeg stå der og vente på å bli henta. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 10, 2024 Share Skrevet September 10, 2024 38 minutter siden, Savitar skrev: Et tips til neste gang. Vær mer selvsikker om du skal møte en på hotell. Lat som om du vet hvor du skal. Gjerne snakk i telefon og virk opptatt. Det er lett for ansatte og folk rundt seg å se en forvirret mann. Godt tips som alltid funker! En gang gikk jeg inn på feil hotell i Tønsberg. Fant det jeg trodde var riktig rom, men der var det verken dør på gløtt eller noen som svarte da jeg banket på. På vei ut av hotellet stanset jeg i resepsjonen og spurte om veien til det andre hotellet som jeg egentlig skulle vært på 😂 Treffet ble 20 minutter forsinket, og jeg betalte i kroner, britiske pund og euro (rester fra ferier). Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg