Gå til innhold

Hva er din bodycount?

Pipelort

Anbefalte innlegg

1 time siden, shawty lo skrev:

47 eskorter siden 24.06.2022. hadde ikke besøkt 95% av de igjen. 

Det høres ut som dårlig uttelling.  Du kan kanskje trøste deg med at det blir bedre når du passerer 100 og blir enten: 

- mindre kravstor

eller

- flinkere til å velge. 

De fleste av oss som har mer enn 100 prantiserer en kombinasjon av begge disse. 

1 time siden, Tototre skrev:

Det høres ut som dårlig uttelling.  Du kan kanskje trøste deg med at det blir bedre når du passerer 100 og blir enten: 

- mindre kravstor

eller

- flinkere til å velge. 

De fleste av oss som har mer enn 100 prantiserer en kombinasjon av begge disse. 

jeg liker ikke at de peneste er late/har lite innlevelse, de eldre 35+ år gamle  som bruker gamle bilder leverer mer enn nok. STOR DILEMMA. jeg har vært mest fornøyd når pen, østeuropiske jente i 20-årene leverte bra.

water is wet når en 35+ år gammel proff eskorte leverer, for eksempel polske.

• Like 3
2 timer siden, Ox1 skrev:

"Vanlige" ??? Gratis på byen, eller noe sånt?

For min del begynte denne moroa for altfor lenge siden med kjøp. Siden den gang har jeg sikkert vært innom et par hundre både hjemme og ute. Med andre ord kunne jeg hatt nærmere 1 million i banken. Hadde sikkert vært moro det også 🙄

Likskjorta har ingen lommer.

Så får vi ta en vurdering; Få seg en god del opplevelser eller å dø med millioner på konto... Hva velger du? :-)

• Like 2
12 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Likskjorta har ingen lommer.

Så får vi ta en vurdering; Få seg en god del opplevelser eller å dø med millioner på konto... Hva velger du? :-)

Eventuelle barn undrer om de kommer til å få noen arv? 

Ellers er det jo oxo interessant dette med faste gledespiker/kunder. 

@ZezeeRealBack hvor mange treff har du hatt med den mest "trofaste" horekunden?  Jeg har 62 treff med en av eskortene over en periode på fire år. 

16 minutter siden, Tototre skrev:

Eventuelle barn undrer om de kommer til å få noen arv? 

Det får vel holde at den/dem arver hus/leilighet...

Antagelig så har den/dem godt betalte jobber allerede når jeg flytter inn i permanent ettroms.

Så kan den/dem også arve opplevelsene mine også :-) De er jo ganske detaljert beskrevet her :-) 

På dødsleie skal jeg røpe hvem jeg var på noresk til den/dem :-) og fortelle om hva den siste millionen gikk med til :-) 

Endret av SolanGundersen
  • Thanks 1
  • Haha 5
3 timer siden, Tototre skrev:

hvor mange treff har du hatt med den mest "trofaste" horekunden?  Jeg har 62 treff med en av eskortene over en periode på fire år. 

Jeg hadde bare en trofast siden 2017.Vi har treff mer av 10 gang, men vanlig jeg kjeder meg og vil har fresh meat 😀That’s the point to be q whore 😂😂😂

• Haha 4
8 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Jeg hadde bare en trofast siden 2017.Vi har treff mer av 10 gang, men vanlig jeg kjeder meg og vil har fresh meat 😀That’s the point to be q whore 😂😂😂

OK, må vel bare innse at jeg da har hatt et sugardaddy light forhold.  

Det er flere eskorter jeg har møtt mer enn 10x.  

Holdt på med dette i over 20 år, og vært singel i perioder med tinder «missbruk». Selv når jeg var gift i 8 år brukte jeg MYE eskorter. Det i kombinasjon med litt for mye penger har resultert i et ganske så heftig antall damer.

Vill gjettning: 100-150 privat (lange forhold + ONS) + 300-400 eskorter/gatehorer/horehus. Tenker det er lavt regnet når det gjelder eskorter.

Endret av Oslo_bukken
  • Like 2
3 timer siden, Tototre skrev:

OK, må vel bare innse at jeg da har hatt et sugardaddy light forhold.  

Det er flere eskorter jeg har møtt mer enn 10x.  

Det er helt poeng.Jeg vil ha/prøve forkjelig kuk så langt jeg er singel..

Vet du hva er verre?Kroppen mitt mangle den gammel sex aktivitet..kidding you not,jeg skulle bestille tid med fastlege,trodd det er på tid a bytte min p-stav..fikk to kunde i går og “problemer” er bort!😂

Ma ha sex minst en gang i dagen..utfordringen er å organisere timeplanen min 😂

• Like 2
  • Haha 2

Jeg fikk nylig dette spørsmålet i forbindelse med mitt 1 års jubileum..

og veeeel…, svaret er at jeg er lykkelig uvitende om hvor mange jeg har møtt..

jeg har mange fri dager pga andre engasjementer og familie/ venner.., i starten hadde jeg på det meste 🤯🫣 9 kunder på én dag 😂😂😂

Ok, jeg forstår jeg må forklare den.. i starten møtte jeg kun kunder på Airbnb og en sjelden gang i min campingvogn da jeg var mellom boliger en periode.. (long story)

når jeg da booket sted, skjønte jeg fort at jeg måtte fullbooke meg, for det var ca 50% no shows.. Men det var den ene helgen i Ski… ALLE KOM! 
det var helt rått! Jeg hadde lagt inn 30 min mellom hver avtale.., hadde tenkt å handle/ spise litt når det var no shows.., men her kom altså ALLE! Første dagen, 7, andre dagen 8 og siste dagen 9 🔥🔥

sliten, ja, men ååååh så deilig!!! Jeg var like kåt og våt med hver og en? Og onananerte meg selv i søvn, selv den dagen med 9 kunder 🫦

dessverre aldri gjentatt seg etterpå.., og det var etter den helgen en pimp fikk meg sparket ut fra den første snappen min 😏

hadde jo et par måneder jeg var syk og måtte bygge opp porteføljen igjen, men nå i dag er annenhver kunde en deilig stamkunde 🔥 og de er de beste, når sexen får utvikle seg🔥🔥

dessverre etter en stund, blir de forelsket og vil ha mer… 🫣😔 boe som er trist, for jeg hater å skuffe dem.. Men når jeg leverer best på gfe.., så er det en farlig balansegang…

• Like 2