Lasse6969 Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 På 22.4.2025 den 15.28, brucew skrev: Lasse kunne rapportere dette sist høst. Hvordan oppleves dette nå? Mente ikke hun. Har aldri møtt Ximena. Mente generelt, det er ikke noe særlig turn on å møte en jente som lukter nedentil. Siter Lenke til kommentar
Mannemannen Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Møtte Ximena nylig, og jeg er IKKE imponert. Fra det øyeblikket hun fikk synet av «lillemann» så ble stemningen helt merkelig. Hun nevnte «grande» og gjorde grimaser som om det som ventet skulle gjøre vondt fra første stund. Det var så jeg ville gå derfra. Hun ville ikke engang slippe med inn i fronten, og null innlevelse, ikke en lyd. Annet en lyder av ubehag. Jeg pleier alltid å sjekke ut stemningen når det kommer til størrelse før besøkt, om det vil bli noe problem. Men etter alt jeg har hørt om hun her så trodde jeg ærlig talt ikke det var nødvendig. Jeg forstår at denne ikke er for alle, men jeg hadde ikke forventet dette. Hun gav en mean blowjob da, det skal sies, Men hun ga ikke inntrykk av å nyte det heller. Sikkert feil mann på feil dag, hun her har jeg spart litt på så når det først klaffet nå så må jeg si at forventningene var høyere enn kvaliteten. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 1 time siden, Mannemannen skrev: Møtte Ximena nylig, og jeg er IKKE imponert. Fra det øyeblikket hun fikk synet av «lillemann» så ble stemningen helt merkelig. Hun nevnte «grande» og gjorde grimaser som om det som ventet skulle gjøre vondt fra første stund. Det var så jeg ville gå derfra. Hun ville ikke engang slippe med inn i fronten, og null innlevelse, ikke en lyd. Annet en lyder av ubehag. Jeg pleier alltid å sjekke ut stemningen når det kommer til størrelse før besøkt, om det vil bli noe problem. Men etter alt jeg har hørt om hun her så trodde jeg ærlig talt ikke det var nødvendig. Jeg forstår at denne ikke er for alle, men jeg hadde ikke forventet dette. Hun gav en mean blowjob da, det skal sies, Men hun ga ikke inntrykk av å nyte det heller. Sikkert feil mann på feil dag, hun her har jeg spart litt på så når det først klaffet nå så må jeg si at forventningene var høyere enn kvaliteten. Din snikskrytepave 😂 1 2 Siter Lenke til kommentar
Mannemannen Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 1 time siden, Chen skrev: Din snikskrytepave 😂 Ja det høres sikkert sånn ut, og det er nok vondt for noen å lese. Men jeg ble litt forskrekket over behandlingen jeg fikk, og det var rundt akkurat dette tema hvor utfordringene oppstod. Det hadde vært bedre om hun bare hadde sagt at dette går ikke, og gitt meg pengene tilbake. 1 Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 53 minutter siden, Mannemannen skrev: Ja det høres sikkert sånn ut, og det er nok vondt for noen å lese. Men jeg ble litt forskrekket over behandlingen jeg fikk, og det var rundt akkurat dette tema hvor utfordringene oppstod. Det hadde vært bedre om hun bare hadde sagt at dette går ikke, og gitt meg pengene tilbake. Nei det høres ikke bare sånn ut, det ER. Og det er heller ikke vondt å lese om den "GIGANTE" penisen din. Slapp av homsegutt. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg