Gå til innhold

Kinajenter og pris.

Jan Moen

Anbefalte innlegg

Jeg skreiv noe om kinajenter og pris. Ser at det fikk følger. De er nå nede i 1500 + 500. Så er det spørsmål om vi skal sponse Folkerepublikken Kina eller la det være. Det er mye bra i fra Kina. Er jentene noe av dette. Jeg skulle slå inn noen spiker i to klednings bord på huset. I min pakke i fra før år 2000 som det sto Christiania Spiker Verk på, der var det 5 stk 4 tommers spiker. Da ble det Biltema og billige kinesiske spiker. De bøyde seg da hammeren traff de??? Er de kinesiske pikene like dårlig som kinesiske spiker? Ikke kjøp. Men om de er like bra som de gamle i fra Christiania Spiker Verk. Røverkjøp! - Du får prøve. 

• Like 2
Lenke til kommentar
56 minutter siden, shawty lo skrev:

mest sannsynligvis så går jeg ut skuffende hvis jeg hadde besøkt her for eksempel

Jeg vil tippe at disse bildene er fra Norge og at de er ekte. Men hun ser jo ikke spesielt ung ut heller, et sted mellom 30 og 40 antagelig. Hun får ikke et besøk av meg.

• Like 2
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Tukleren skrev:

Jeg vil tippe at disse bildene er fra Norge og at de er ekte. Men hun ser jo ikke spesielt ung ut heller, et sted mellom 30 og 40 antagelig. Hun får ikke et besøk av meg.

tipper 45+. 

ingen andre type damer kan konkurrere med dem (hvite damer og hvite asiatere) når de er 19-27 år gamle. 

Endret av shawty lo
  • Like 5
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Tukleren skrev:

Her er min erfaring med Kina. Telefoner og jenter skiftes ofte. Jeg har truffet samme dame 3 ganger med 3 forskjellige bilder og 3 forskjellige telefoner. De hentes og bringes til nytt sted når det passer de som organiserer. Hun først snakket litt spansk, på mitt nivå. Hun trodde at hun var her på "oppdrag" av kinesiske myndigheter. I det minste godkjent av dem. Hun skulle spare til leilighet. Alle de jeg har truffet var av blandet kvalitet og hadde ingenting med hun på bilde å gjøre. Ikke i størrelse, ikke i puppe størrelse, ikke i alder. Kun hun andre, ekte bilde første gang men traff henne to ganger etterpå. Hun første kina jenta som kom til Norge hun hadde også bilder i en bordell i Wien. Langt smalt ansikt. De fleste snakker ikke et vestlig språk godt nok til å kunne greie seg her. Da har da hjelp via en sentral. Når du bestiller så spar på bekreftelsen for når du kommer så får du spørsmål om tid og pris og service. Så til selve servicen. Når en treffer ei god Thai eller en annen nasjon som er bofast innen din rekkevidde. Hold på henne for du får langt bedre stell av henne med gjentatte besøk enn hele denne flokken av omreisende damer og spesielt Kina Damer. Det oppstår gjerne et personlig forhold. Så spørs det dette med alder. Min erfaring er at ei "eldre" gir deg mer for pengene enn ei "yngre". Men er du i 20 årene så sier du nei takk til ei i 50 årene. 

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Jan Moen skrev:

Jeg har truffet samme dame 3 ganger med 3 forskjellige bilder og 3 forskjellige telefoner.

Det er fordi det er kun en dame i hver by men med flere annonser. Og ja, de flyttes rundt på uten nødvendigvis at annonsene oppdateres, det er meget irriterende.

Selve servicen er jo vanligvis relativt bra, prisen tatt i betraktning.

• Like 1
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Tukleren skrev:

Det er fordi det er kun en dame i hver by men med flere annonser. Og ja, de flyttes rundt på uten nødvendigvis at annonsene oppdateres, det er meget irriterende.

Selve servicen er jo vanligvis relativt bra, prisen tatt i betraktning.

Ja og dette har jeg skrevet om tidligere. Er det to annonser så er det 1 dame i den byen. Aner ikke hvorfor de gjør det slik. Pris. Hva synes folket det er passe pris å betal for damers tjeneste? om vi tar utgangspunkt i 1500 for en halvtime eller massasje en halvtime 500. Så spør du om extra på dette. Jeg vet om de som sier 2000 og de som sier 3000. Jeg synes 2500 går greit men sier nei takk til 3000. Har nettopp fått tilbud av Bimmi for 3000 og det ble nei takk til Bimmi og hennes venninne Mona Asia som hun jobber sammen med nå.

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 7 months later...
På 8.9.2024 den 11.25, Jan Moen skrev:

Jeg skreiv noe om kinajenter og pris. Ser at det fikk følger. De er nå nede i 1500 + 500. Så er det spørsmål om vi skal sponse Folkerepublikken Kina eller la det være. Det er mye bra i fra Kina. Er jentene noe av dette. Jeg skulle slå inn noen spiker i to klednings bord på huset. I min pakke i fra før år 2000 som det sto Christiania Spiker Verk på, der var det 5 stk 4 tommers spiker. Da ble det Biltema og billige kinesiske spiker. De bøyde seg da hammeren traff de??? Er de kinesiske pikene like dårlig som kinesiske spiker? Ikke kjøp. Men om de er like bra som de gamle i fra Christiania Spiker Verk. Røverkjøp! - Du får prøve. 

Toll og tull er det i disse dager. Kina har et Handelsoverskudd og kanskje kunne de investere dette i noen eiendoms selskapet som kjøpte noen hus i Norge og laget bordler. Med grei pris, fine damer og grei service. Vi som kunde kunne jo angripes, men forsøk å ta et eiendoms selskap i Kina og anklag de for hallikvirksomheelt. ,

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Noen med erfaring fra besøk hos Kina damene ?? Er de alle totalt igjen grodd i underlivet ?? Eller steller de dusken eventuelt er glatt barberte og fine ??? 

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Larsens skrev:

Noen med erfaring fra besøk hos Kina damene ?? Er de alle totalt igjen grodd i underlivet ?? Eller steller de dusken eventuelt er glatt barberte og fine ??? 

Altid barberet öch uovertruffen sex!!^^:)^^

Endret av Amir30
bedste kinesiske kvinder
  • Like 1
Lenke til kommentar