Gå til innhold

Sophia

Gjest

Anbefalte innlegg

Dumt at det ser ut til at jeg ikke får anledning til å besøke henne i denne omgang, for hun har en veldig fin stil.

Så mye mer jordnære bilder enn det man er vant til – ikke sånne krampaktig "sexy" bilder, og heller ikke retusjerte. Over halvparten av profilene på RE ser jo ut som veldig dårlig AI fordi bildene er retusjerte til å se ut som parodier på sprengfylte instagram-tryner.

For all del, det er knapt en håndfull (ingen overdrivelse i det hele tatt) damer på RE som kan skilte med å være en naturlig søt jente under 30 år, så det er få som kan kjøre slik stil.

Lenke til kommentar

Besøkte henne i kveld og da sa hun at hun reiser hjem om ti dager, så det er mulig du har litt mer tid på deg, REfan. Hun nevnte forøvrig også at hun sannsynligvis reiser til Finland eller noe lignende neste turne pga den svake kronen, så jeg ville grepet sjansen nå! Sophie leverer en helt fantastisk GFE og en sjeldent god blowjob - her er det absolutt verdt å betale ekstra for CIM.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Ness skrev:

Besøkte henne i kveld og da sa hun at hun reiser hjem om ti dager, så det er mulig du har litt mer tid på deg, REfan. Hun nevnte forøvrig også at hun sannsynligvis reiser til Finland eller noe lignende neste turne pga den svake kronen, så jeg ville grepet sjansen nå! Sophie leverer en helt fantastisk GFE og en sjeldent god blowjob - her er det absolutt verdt å betale ekstra for CIM.

Takk for god info. Det virker som veldig mange av toppjentene under 30 dropper Norge nå om dagen, og de kommer sannsynligvis aldri tilbake. 

Det står ikke noe om pris og tjenester på profilen hennes. Hva betalte du?

Lenke til kommentar
11 timer siden, Ness skrev:

Grei oppsummering av performance!

Lenke til kommentar
9 timer siden, REfan skrev:

Takk for god info. Det virker som veldig mange av toppjentene under 30 dropper Norge nå om dagen, og de kommer sannsynligvis aldri tilbake. 

Det står ikke noe om pris og tjenester på profilen hennes. Hva betalte du?

Helt normale priser.

Lenke til kommentar

Himmel. Hvor vanskelig er det å gi et greit svar?

Sophia har vært i Stavanger og Bergen flere ganger. Først som Anna. 

Svært hyggelig jente som gjør det som står i annonsen hennes. 

Pris for en time er 2,5k 

Hun bruker en operatør som håndterer besøk. Hun har ikke peiling på hvem som kommer inn døra og hva som er avtalt. Mulig en standard måte å jobbe på, men for meg er det en bitter bismak. 

Men jenta er topp. 

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar