Gå til innhold

Kan kun "menn" like denne jobben?

sølvpilen

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, sølvpilen skrev:

Det er alt annet enn lett å studere kvinners seksualitet, hvis det er det du kaller FB-universitetet.
Kvinner  flest lyver så det renner av dem når de blir spurt i spørreundersøkelser om seksualitetet, da de muligens ikke vil avsløre hvor ekstremt homoseksuelle de er. Men det jeg har merket, er at det er slitsomt for kvinner å hele tiden skulle bløffe/lyve om sin egen seksualitet, og selv om de er de fødte løgnere, så vet de at dersom dialogen holdes gående lenge nok, så glipper det.
Men snakker man med mange nok, så er det alltid noe som er oppriktige, spesielt pågående biseksuelle damer, som ofte virker å være stolte over hvor lett det er for dem å nedlegge streite damer.
Men hvis du ikke tror på meg, kanskje finne fram litt manndomsmot, og spørre kvinner selv om deres seksualitet.
Dog kanskje du da blir anklaget for seksuelt upassende oppførsel, hvem vet.

Ok, en liten forklaring til deg. Med FB universitetet mente jeg ikke forskning men alle de utallige spesialister og eksperter i kommentarfeltene. Er jo der ekspertisen er. Og siden det ser ut som du har et snevert fokus; det med universitet var ironi. Slå det opp du. 

• Like 2
51 minutter siden, Påsan skrev:

Ok, en liten forklaring til deg. Med FB universitetet mente jeg ikke forskning men alle de utallige spesialister og eksperter i kommentarfeltene. Er jo der ekspertisen er. Og siden det ser ut som du har et snevert fokus; det med universitet var ironi. Slå det opp du. 

Ironi og vitsing er ikke den store styrke :-)

Det fikk du vel vist godt med den posten der. Ikke ofte du må forklare i detaljer når du tuller og tøyser litt.

Her et lite utdrag fra dokumentet jeg la ved tidligere.

Tipsograd.thumb.png.d0303796cdf23e4122b56c7768b20228.png

Endret av SolanGundersen
la inn link til dokumentet
  • Like 1
  • Thanks 1
55 minutter siden, Påsan skrev:

Du sier du har lest flere av innleggene mine og konkluderer med at jeg har et snevert fokus.
Vel, en av kildene mine er bestselgeren til Daniel Bergner, "What  do women want", som utkom i 2013.
Den inneholder intervjuer og forsking fra psykologi-professorer som Meredith Chivers og Teri Fisher.

Så studien hun gjennomførte, som jeg har nevnt før, men som du kanskje ikke fikk med deg eller overså, konkluderte med at det eneste kjønn/legning som ikke responderte i tråd med oppgitt legning var streite damer.
Gay menn tente på nakne menn, ikke nakne damer. Streite menn tente på nakne damer, ikke nakne menn, og det samme gjaldt lesbiske kvinner.
Men, disse "kompliserte" streite damene tente på det samme som menn og lesbiske kvinner: nakne damer, ikke nakne menn.
Så da har du fått informasjon som ikke kommer fra Facebook/Twitter/Youtube.
Det er derimot du som ser ut til å ha et snevert fokus, og ikke klarer å ta inn over deg det alle menn egentlig vet innerst inne: damer oppfører seg sjeldent spesielt heteroseksuelt.
En annen undersøkelse som ble gjennomført var på et college i USA. Der fikk unge attraktive menn i oppdrag å tilby damer på campus sex samme kvelden, og likeså fikk attraktive damer på college samme oppdrag overfor menn.
75% av mennene sa 'ja' til sex samme kveld, 0% av damene sa ja til attraktive menn.

Så da hadde altså forskerne en hypotese om at damer og menn er hetero, men når de testet ut hypotesen, stemte den bare med guttas oppførsel.
Så igjen, kvinner antas å være streite, men det er ikke slik de oppfører seg.
Nå kan ikke jeg klandres for at forskerne ikke testet hvordan damer reagerer når de blir tilbudt sex eller bedt på date av damer.
Jeg søkte og søkte etter slike studier, og kunne ikke finne dem.
Da må jeg nesten bruke andre kilder, slik som youtube-videoer med skjult kamera eller snakke med biseksuelle damer som jevnlig sjekker opp streite damer.
Dette er ikke tegn på at jeg har en psykisk lidelse, det er tegn på at jeg gjør grundig arbeid når jeg undersøker et tema.
Ser man bort fra nervøse, lesbiske kvinner som ofte går på en smell med streite damer, sier streite damer nesten alltid 'ja' når damer ber dem på date eller tilbyr sex, dog tilbyr sex er veldig vanskelig å finne på YT, kanskje grunnet algoritmer/sensur.

Dersom du vet steder på nettet hvor kvinnelig homofili diskuteres, så si gjerne fra, jeg har ikke sett det selv, ville vært interessant og diskutert med disse ekspertene du snakker om.

Endret av sølvpilen

Både menn og kvinner interesserer seg vanligvis enormt for kvinner og kvinners seksualitet.
Menn liker bare ikke å høre hva de egentlig vet: at kvinner stort sett ikke oppfører seg heteroseksuelt, men langt mere heterofobt.
De fleste prostituerte selger sex til streite menn, noe det ikke hadde vært et særlig marked for dersom kvinner var heteroseksuelle; de ville da vært like interesserte i sex med menn som menn er i sex med dem, ville ikke klart å styre seg, langt mindre foretrekke penger over sex med menn.

Endret av sølvpilen
1 time siden, sølvpilen skrev:

Både menn og kvinner interesserer seg vanligvis enormt for kvinner og kvinners seksualitet.
Menn liker bare ikke å høre hva de egentlig vet: at kvinner stort sett ikke oppfører seg heteroseksuelt, men langt mere heterofobt.
De fleste prostituerte selger sex til streite menn, noe det ikke hadde vært et særlig marked for dersom kvinner var heteroseksuelle; de ville da vært like interesserte i sex med menn som menn er i sex med dem, ville ikke klart å styre seg, langt mindre foretrekke penger over sex med menn.

Siden du bruker YT som faktaformidler kan vi jo se det fra kvinnens perspektiv. 
Tror du at de liker denne oppmerksomheten? 
Og hvorfor har du bestemt at de skal like denne oppmerksomheten? 
Og hvorfor har du bestemt at de som ikke liker denne oppmerksomheten er lesber? 

Det finnes tusenvis av slike videoer. Og de beviser at du er et rasshøl. 
Mener du det er en mannerett at kvinner skal svare på dette? 

Jeg trodde helt ærlig at idioter som deg var gått ut på dato. 

• Like 1
10 minutter siden, Idaws skrev:

Siden du bruker YT som faktaformidler kan vi jo se det fra kvinnens perspektiv. 
Og hvorfor har du bestemt at de skal like denne oppmerksomheten? 
Og hvorfor har du bestemt at de som ikke liker denne oppmerksomheten er lesber? 

Det finnes tusenvis av slike videoer. Og de beviser at du er et rasshøl. 
Mener du det er en mannerett at kvinner skal svare på dette? 

Jeg trodde helt ærlig at idioter som deg var gått ut på dato. 

Han er bokstavelig talt lettere tilbakestående. Det blir som å snakke med en vegg. En vegg som har autisme.

9 timer siden, Idaws skrev:

Kvinner liker oppmerksomhet fra kvinner, ikke fra menn.
Ser man videoer på YT hvor kvinner får seksuell oppmerksomhet fra kvinner, smiler de, rødmer de, og virker kåte.
De fleste menn ville heller ikke likt seksuell oppmerksomhet fra menn.

Kvinner og menn er veldig like, begge kjønn er helt ville etter kvinner og kvinners oppmerksomhet.
Ser ut som du og jeg egentlig er enige om at kvinner avskyr menn, men at du mener det kun er menns oppførsel.
Dette stemmer kun delvis.
Selv når høflige menn tar kontakt med kvinner på gaten, blir de provoserte og hevngjerrige.
Legg også merke til i video nr. 2, at begge kvinnene tydeligvis ønsker 3kant, men den ene våger ikke si ja, men angrer umiddelbart og vil gi jentene tlf nr sitt. Så av 2 tilfeldig utvalgte damer, er begge homoseksuelle.

Endret av sølvpilen
5 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Gå til menn da!
Tydeligvis det du liker!

Da hadde jeg ikke vært på dette forumet, Einstein.
Siden det finnes homoseksuelle menn, men ikke heteroseksuelle kvinner, så er det enkleste sak i verden å ha sex med menn, for de som ønsker det.

1 time siden, blotkak skrev:

Gadd ikke se videon, du vet disse er iscenesatt ikke sant?

men: Når kvinner får oppriktige komplimenter av pene kvinner kan de føle seg validerte ,de fleste kvinner setter pris på å se bra ut. det betyr ikke at de hater menn eller vil ha sex med kvinner. 

Håper dette oppklarer litt.

Han har autisme, og sitter fullstendig fast i et spor. Det beste er å ignorere ham, for dette er en av hans "spesielle interesser". Å prøve å forklare til en opphengt autist er fåfengt.

13 minutter siden, REfan skrev:

Han har autisme, og sitter fullstendig fast i et spor. Det beste er å ignorere ham, for dette er en av hans "spesielle interesser". Å prøve å forklare til en opphengt autist er fåfengt.

Det er skikkelig sisyfosarbeid. Lykke til for dem som ønsker :-)

• Like 1
  • Haha 1