607 Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 Hvilken sider bruker dere for å finne SD , lurer på om jeg skal finne meg ei fast 🤔 har dere anbefalinger 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 På 12.2.2025 den 7.47, Otono skrev: Markedet bestemmer. Ja, dessverre 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 5 timer siden, 607 skrev: Hvilken sider bruker dere for å finne SD , lurer på om jeg skal finne meg ei fast 🤔 har dere anbefalinger Sugardaters.com er vel den vanligste siden for å finne sugardaters. Jeg kjenner ikke til andre sider dessverre. 2 Siter Lenke til kommentar
Emmie K Skrevet Mai 4 Share Skrevet Mai 4 Stiller meg bak sugardaters.com, seeking.com finnes men er mye verre. 1 Siter Lenke til kommentar
Rastino Skrevet Mai 6 Share Skrevet Mai 6 På 19.4.2025 den 12.38, arvid skrev: Jeg hat vert i kontakt med ei deilig i Trondheim, men tror jeg sa noe dumt på et tidspunk og ble blokkert. Noen andre som vil sjekke om hun er seriøs? Treng nesten en liten pekepinne for kem du snakker om for å svare på den Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg