Gå til innhold

SD i Trøndelag

Featured Replies

Skrevet
På 19.4.2025 den 12.38, arvid skrev:

Jeg hat vert i kontakt med ei deilig i Trondheim, men tror jeg sa noe dumt på et tidspunk og ble blokkert. Noen andre som vil sjekke om hun er seriøs? 

Treng nesten en liten pekepinne for kem du snakker om for å svare på den

• 2 months later...
  • Svar 116
  • Visninger 27.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hei. Ja,jeg møtte henne på vårparten. Ekte bilder,god sex. 

• Selvsagt er det noen av dem. Men de er heldigvis lette å sile ut og da finner gullet der inne. Deilige amatør som elsker pikk og ikke bryr seg om klokka så lenge du gir de nytelse og hygge 

• Phoneixbanks er villig og lett å få ned i pris. Men er tidligere rusmisbruker og bærer preg det  Susanne99 er svindel Mariatt er bra. Men litt eldre  Ava er meget bra. Kåt og meget kink

Skrevet

Amber111 på SD 

Er det noen av dere som har møtt hun

Skrevet
På 24.7.2025 den 16.29, 607 skrev:

Amber111 på SD 

Er det noen av dere som har møtt 

Tror det bare er en av disse botene det er haugevis med for tiden. 

Noen som har møtt lilitaa98?

Skrevet

Snakker de engelsk/ogeller foreslår telegram fremfor snap, da er det bare å glemme

Skrevet

Bra om du liker BBW, liker at du vet hva du vil ha. Bra møte.

Skrevet
51 minutter siden, Likerbb skrev:

Bra om du liker BBW, liker at du vet hva du vil ha. Bra møte.

Av og til får man et lite kick i hverdagen, når man plutselig drar kjensel på et fjes i mengden, som man kjenner fra eksempelvis SD eller RE, mens man er opptatt med andre og helt trivielle gjøremål. Observerte denne dama under et besøk på City Lade for et par uker siden, og kan bekrefte at hun på alle tenkelige måter lever opp til betegnelsen BBW ja😅 Men sexy som bare det, og med en munn som garantert kan gjøre underverker🤩

• 2 weeks later...
Skrevet

https://sugardaters.com/us/profile/5PWPNMLez ,Lolita98

Er det noen som har møtt ho her i Trondheim 😊

Vurderer å ta turen til Trondheim for ett møte 

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen gode tips i Trondheim? 😎 ta det gjerne på PM

• 1 month later...
Skrevet

Nevermind

Endret av arneben

• 4 weeks later...
Skrevet
10 timer siden, 607 skrev:

https://sugardaters.com/us/profile/q1W5l2.2Wl 

Noen som har sjekket ut hun her .. aktiv på SD 

Sannsynligvis fake svindelprofil. Skriver de ikke på Norsk, da bør du være veldig skeptisk. Garanterer at hun vil ha gorhåndsbetalt, mest sannsynlig på paypal

Skrevet
1 time siden, Babehunter skrev:

Sannsynligvis fake svindelprofil. Skriver de ikke på Norsk, da bør du være veldig skeptisk. Garanterer at hun vil ha gorhåndsbetalt, mest sannsynlig på paypal

Stemmer det ja , selger bilder som er av amerikansk p stjerne 

• 5 months later...
Skrevet

Jeg hører gjerne nylig erfaringer med SD’s i Trondheim, skal dit i slutten av måneden. Deler gjerne mine erfaringer tilbake, gjerne på PM.

Skrevet
5 timer siden, Moderne skrev:

Jeg hører gjerne nylig erfaringer med SD’s i Trondheim, skal dit i slutten av måneden. Deler gjerne mine erfaringer tilbake, gjerne på PM.

Det er nok ikke så stort utvalg av seriøse men et par som gjør korte treff...

Skrevet
På 29.7.2025 den 11.17, GuitarDaddy skrev:

Av og til får man et lite kick i hverdagen, når man plutselig drar kjensel på et fjes i mengden, som man kjenner fra eksempelvis SD eller RE, mens man er opptatt med andre og helt trivielle gjøremål. Observerte denne dama under et besøk på City Lade for et par uker siden, og kan bekrefte at hun på alle tenkelige måter lever opp til betegnelsen BBW ja😅 Men sexy som bare det, og med en munn som garantert kan gjøre underverker🤩

Jeg så henne ute på Øx tidligere i vinter. Virket som hun var på date med en fyr. Skikkelig BBW! Enorme pupper som man så det meste av😅

Endret av petros

• 2 weeks later...