Gå til innhold

Tre middagsdater med tre eskorter

Tatt på fersken! 38 stemmer

1. 1. Ikke bokstavelig tatt i gjerningsøyeblikket, men har du møtt på kjente når du har kjøpt sex? (alle svaralternativer mulig samtidig)

• aldri vært aktuelt
      65%
      26
    • ja, har truffet kjente når jeg har vært på vei inn eller ut et sted
      15%
      6
    • ja, har truffet kjente på offentlig sted når jeg var sammen med en sexarbeider
      15%
      6
    • ja, har truffet kjente på incall/bordell som ikke var avtalt på forhånd
      5%
      2
  2. 2. Har du fått spørsmål og problemer i ettertid?

• ja, noen spørsmål, men det har ikke ført til problemer
      5%
      2
    • ja, spørsmål som har ført til problemer
      2%
      1
    • ja, det har blitt problemer fordi andre har sladret om meg
      0%
      0
    • nei, det har gått greit uten noen spørsmål eller annet
      28%
      11
    • ikke aktuelt
      63%
      24

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet

Psykologien bak det å kle seg opp, eller iøynefallende, for min del, henger sammen med at mange av eskortene jeg møter slik har daddy issues. Et indre behov som de ikke helt klarer å sette ord på blir møtt når mannen endelig er synlig. 

Shit, høres vel nesten ut som @Sølvpilen  her. 

Skrevet
1 time siden, Tototre skrev:

mange av eskortene jeg møter slik har daddy issues.

Nu tøyer @Tototre SD-konseptet med hatt og kostyme 🙂

Skrevet

Tok av hatt og kostyme til lunsjdaten i dag.  Back to Basic kaller vi det når hun møter meg på en kafe for en baguett uten undertøy under skjørt og genser 😁

Fikk ta på henne mens vi spiste, men maten gikk fort ned.  Gangavstand til hennes sted.  To timers treff.  Siste timen med sex innendørs. 

Lunsjtreff er virkelig undervurdert.  Good value for money, pluss at eskortene vanligvis ikke har vært med så mange ennå den dagen.  Ofte er det frokost for dem, men mat må de oxo ha. 

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Tototre skrev:

men mat må de oxo ha. 

Mat må man ha ja. Uten mat og drikke duger helten (gledespiken) ikke.

Skrevet
På 13.10.2024 den 18.33, Tototre skrev:

Latina, hvit og afrikansk.

Kan jeg spørre hvem hun afrikanske du har spist middag med er, ei med aktiv annonse på RE?

Skrevet
  • Moderatorer
5 timer siden, Tototre skrev:

Lunsjtreff er virkelig undervurdert.  Good value for money, pluss at eskortene vanligvis ikke har vært med så mange ennå den dagen.  Ofte er det frokost for dem

Har fått tilbud om frokostrundstykker klokken 16.00 ja… Vi har forskjellig døgnrytme…

Skrevet
4 timer siden, nelson2 skrev:

Kan jeg spørre hvem hun afrikanske du har spist middag med er, ei med aktiv annonse på RE?

Ikke vært aktiv på et par år 

Skrevet
4 timer siden, Tototre skrev:

Ikke vært aktiv på et par år 

Er hun litt oppi årene? Og flink til å massere? 

Skrevet
7 timer siden, LoveOWO skrev:

Er hun litt oppi årene? Og flink til å massere? 

Ja og nei.  Tror ikke hun ble besøkt for massasjen sin.   Den er ikke minneverdig.  Over 40 men under 50 år. 

Skrevet
2 timer siden, Tototre skrev:

Ja og nei.  Tror ikke hun ble besøkt for massasjen sin.   Den er ikke minneverdig.  Over 40 men under 50 år. 

Husker bare at det er et par stykker som jeg ikke har sett på et par år. Men jeg har glemt navnene.