Bikkuriv3 Skrevet August 26, 2024 Share Skrevet August 26, 2024 Overskriften satt nok sikle i gang hos flere. Dessverre grunnet hvor elendig dette forumet har blitt med blant annet folk som skal skrive noveller i alle tråder osv så blir denne dama kun delt på pm. Asiatisk, silikon pupper som er helt nydelige. Villig. BB er på menyen om du spør.Og nei det er ikke Vari. Har du delt mange omtaler her inne minimum 10 og ikke skrevet noveller og annet unødig tull meld meg så får du link. 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet August 26, 2024 Share Skrevet August 26, 2024 8 timer siden, Bikkuriv3 skrev: Har du delt mange omtaler her inne minimum 10 og ikke skrevet noveller og annet unødig tull dvs. ingen 2 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet August 26, 2024 Share Skrevet August 26, 2024 8 timer siden, Bikkuriv3 skrev: Overskriften satt nok sikle i gang hos flere. Dessverre grunnet hvor elendig dette forumet har blitt med blant annet folk som skal skrive noveller i alle tråder osv så blir denne dama kun delt på pm. Asiatisk, silikon pupper som er helt nydelige. Villig. BB er på menyen om du spør.Og nei det er ikke Vari. Har du delt mange omtaler her inne minimum 10 og ikke skrevet noveller og annet unødig tull meld meg så får du link. Du er jo jævlig aktiv i forumet. Kunne ikke brydd meg mindre om noe enn hva du sier 1 Siter Lenke til kommentar
Bikkuriv3 Skrevet August 27, 2024 Forfatter Share Skrevet August 27, 2024 5 timer siden, thorm skrev: Du er jo jævlig aktiv i forumet. Kunne ikke brydd meg mindre om noe enn hva du sier Du og totere blir vel sittende her skrive noveller og dele info på 500kr horer i evig tid🙂 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 27, 2024 Share Skrevet August 27, 2024 På 26.8.2024 den 16.17, Bikkuriv3 skrev: Overskriften satt nok sikle i gang hos flere. Dessverre grunnet hvor elendig dette forumet har blitt med blant annet folk som skal skrive noveller i alle tråder osv så blir denne dama kun delt på pm. Asiatisk, silikon pupper som er helt nydelige. Villig. BB er på menyen om du spør.Og nei det er ikke Vari. Har du delt mange omtaler her inne minimum 10 og ikke skrevet noveller og annet unødig tull meld meg så får du link. Sent dm, fortsatt ingen link 🙃 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet August 28, 2024 Share Skrevet August 28, 2024 På 26.8.2024 den 16.17, Bikkuriv3 skrev: Overskriften satt nok sikle i gang hos flere. Dessverre grunnet hvor elendig dette forumet har blitt med blant annet folk som skal skrive noveller i alle tråder osv så blir denne dama kun delt på pm. Asiatisk, silikon pupper som er helt nydelige. Villig. BB er på menyen om du spør.Og nei det er ikke Vari. Har du delt mange omtaler her inne minimum 10 og ikke skrevet noveller og annet unødig tull meld meg så får du link. Tror du virkelig at vi andre her ikke kan finne en slik "tjenesteyter" så må du begynne å lese "novellene" hvis du kommer deg gjennom. 2 Siter Lenke til kommentar
Norwayboy Skrevet August 28, 2024 Share Skrevet August 28, 2024 Novellene er måten å beskrive opplevelsen på. Det er mange veger til mål og noen synes at pirringen er halve opplevelsen. Alt annet ville blitt kun en prisliste. Så håper jeg også at novellene kan bidra positivt mtp mistanke om folk som blir behandlet urett. Det vil ikke en prisliste vise. 6 1 Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet August 28, 2024 Share Skrevet August 28, 2024 På 26.8.2024 den 16.17, Bikkuriv3 skrev: Dessverre grunnet hvor elendig dette forumet har blitt med blant annet folk som skal skrive noveller i alle tråder osv så blir denne dama kun delt på pm. Snakk om å sitte på sin høye hest. 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 28, 2024 Share Skrevet August 28, 2024 jeg liker novellene Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg