Oslo_bukken Skrevet Oktober 17, 2024 Share Skrevet Oktober 17, 2024 På 15.10.2024 den 17.02, Jeff Pezos skrev: PS! Jeg har møtt Dom HOT flere ganger, både med og uten venninnen Gina og jeg har alltid vært fornøyd med servicen. Hun er ikke 45, men i slutten av 30 årene og hun ser bra ut og har knallfin kropp, det er min mening. Hun har alltid vært veldig hyggelig og imøtekommende når jeg har møtt henne. Enig👍 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Oktober 22, 2024 Share Skrevet Oktober 22, 2024 På 17.10.2024 den 17.39, Johan 74 skrev: Hva med Amanda Sunrise ? Har du møtt henne ? Har hørt at hun også er imøtekommende og leverer bra service . Erfaringer her ? Ja, jeg har møtt henne, mye plastikk og silikon, men servicen var upåklagelig. 1 Siter Lenke til kommentar
Johan 74 Skrevet Oktober 22, 2024 Share Skrevet Oktober 22, 2024 (endret) 5 timer siden, Jeff Pezos skrev: Ja, jeg har møtt henne, mye plastikk og silikon, men servicen var upåklagelig. Vet flere som har sagt det samme og skulle gjerne ha møtt henne. Men annonsen hennes på RE har ikke vært synlig på en stund. Noen som vet om status på henne (Amanda Sunrise ) ? Endret Oktober 22, 2024 av Johan 74 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg