Gå til innhold

Uten kondom?

Maskot

Anbefalte innlegg

Hvis du tør dette?

Alle kinadamene i Oslo og Norge forøvrig tilbyr sex uten dom for 500 kr extra.  Dette forteller de så fort de er innenfor døra, oxo de som ikke har det i annonsen sin.  Det er visst på denne måten at kineserne skal vinne sexmarkedet i Norge.  Jeg venter bare på det første store utbruddet av en smittsom kjønnssykdom, som antakelig vil starte, eller blir spredt av disse kvinnene.  Dere vet vel alle at da kommer det til å bli smittesporing?   Nå blir jeg nesten så paranoid av det jeg selv skriver så jeg tenker jeg må slutte å kjøpe sex.

14 minutter siden, Ox1 skrev:

Regner da med at du egenhendig har erfaring med disse/denne flotte damen? For jeg regner jo med at bildene taler for seg.....og da stikker jeg gjerne innom 😏

Har dessverre ikke møtt hun enda. Men vet at hun tilbyr uten kondom, har  sendt henne melding angående service osv… og fikk vite da at hun tilbyr uten kondom.

• Like 2
  • Thanks 1
6 timer siden, shawty lo skrev:

har du vurdert tur til kina/sør korea/japan ?

siden utvalget er tragisk i Norge

Jeg har lagt noen ferieplaner for neste år som inkluderer det fjerne østen, så ja definitivt. Eneste jeg ser på menyen nå er colombianere. Må være forskjell på disse mafiabandene og hva de forteller jentene for noen er helt ville mens andre er madrasser.

• Like 3
1 time siden, jegern skrev:

Jeg har lagt noen ferieplaner for neste år som inkluderer det fjerne østen, så ja definitivt. Eneste jeg ser på menyen nå er colombianere. Må være forskjell på disse mafiabandene og hva de forteller jentene for noen er helt ville mens andre er madrasser.

Du bør vite hva du gjør i Colombia , i det minste snakke språket, Cartagena og Bogota er no joke!

• 3 weeks later...
På 19.8.2024 den 22.07, Lasse6969 skrev:

Ser jo utrolig "voluptuous", altså formfull ut - men fitta hennes er en typisk sånn "snatch", bare ei ren, helt usjarmeren sprekk i flesket. Antagelig operert bort kjønnslepper. Jeg blir stormkåt av lange, hengende vulva labia, men synes det er tarvelig med sånne generiske, lange sprekker.

Men klart, er man kåt så blir det jo tømt fort også i slike, uansett.

• Like 2