sex42 Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 På 26.9.2024 den 20.50, misty skrev: Sikker dere vil? Blir totalt K.O på dere begge🤣🤣🥰 disse skoa er brutale. Wow, 😘 1 Siter Lenke til kommentar
smili Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 (endret) Tyskland pleide være stedet for slikt, men så kom ny lov som sikkert gjorde alt myye bedre for jentene, litt som i Norge. https://elle-naturelle.be/agenda/ I Belgia og Nederland derimot, er visst smekken fremdeles åpen. Ikke meningen å sabotere for Misty her, Hun virker ekte og ser absolutt deilig ut. Håper noen får til logistikken og inviterer til noe som er interessant, 4000,- for 2 timer med andre menn, da tror jeg "alle" heller legger på en 500 lapp og går for 1 t m tre forskjellige damer for 4500,-. Eller 1t med to forskjellige til 4400t. Gøy m gb, i Berlin i det minste, 7-8 jenter i 12t for 99 euro inkl fri bufet og badstue. Kunne ta seg en tur ut og komme tilbake og. Damene var deilige. Ingen depositum selvsagt, bare å ringe på døren. Har vært på et par like vellykkede treff i Belgia og Nederland, derfor jeg la ut linken over. Har sett Naturelle bli Hyllet på nett. God natt motherfolkens. Endret Oktober 7, 2024 av smili 1 1 Siter Lenke til kommentar
smili Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 (endret) På 30.9.2024 den 10.59, ShamanDureX skrev: Endret Oktober 8, 2024 av smili feilsendt melding, jeg ikke fikk slettet. Denne her altså;) Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 1 time siden, smili skrev: Tyskland pleide være stedet for slikt, men så kom ny lov som sikkert gjorde alt myye bedre for jentene, litt som i Norge. https://elle-naturelle.be/agenda/ I Belgia og Nederland derimot, er visst smekken fremdeles åpen. Ikke meningen å sabotere for Misty her, Hun virker ekte og ser absolutt deilig ut. Håper noen får til logistikken og inviterer til noe som er interessant, 4000,- for 2 timer med andre menn, da tror jeg "alle" heller legger på en 500 lapp og går for 1 t m tre forskjellige damer for 4500,-. Eller 1t med to forskjellige til 4400t. Gøy m gb, i Berlin i det minste, 7-8 jenter i 12t for 99 euro inkl fri bufet og badstue. Kunne ta seg en tur ut og komme tilbake og. Damene var deilige. Ingen depositum selvsagt, bare å ringe på døren. Har vært på et par like vellykkede treff i Belgia og Nederland, derfor jeg la ut linken over. Har sett Naturelle bli Hyllet på nett. God natt motherfolkens. Hvor i Berlin var dette og hvor lenge siden? link? 1 Siter Lenke til kommentar
smili Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 Lenge siden, stedet finnes ikke lenger. 1 Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Oktober 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2024 Her er det ei som arrangerer. Er det noen som kjenner til denne? Ser det oppgitte mobilnummeret tilhører en mannsperson. https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/gang-bang-med-norsk-gift-dame-31042.html 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg