Gå til innhold

Gangbang!

Featured Replies

Skrevet
På 26.9.2024 den 20.50, misty skrev:

Sikker dere vil? Blir totalt K.O på dere begge🤣🤣🥰 disse skoa er brutale.

inbound6064308804156453670.jpg

Wow, 😘

• Svar 105
  • Visninger 15.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Sikker dere vil? Blir totalt K.O på dere begge🤣🤣🥰 disse skoa er brutale.  

• Dette er samme dame som har kalt seg Nina Kristine, Norske Olivia og Mia Glede. Fin kropp, ok ansikt men overpriset så det holder. 

• Eskorte knuller meg gratis fordi jeg er langt mer attraktiv enn de som trenger å betale for det. Men du får jo ikke de mest attraktive mennene, så for deg er jo ikke dette en aktuell problemstilling.

Posted Images

Skrevet

Tyskland pleide være stedet for slikt, men så kom ny lov som sikkert gjorde alt myye bedre for jentene, litt som i Norge.

https://elle-naturelle.be/agenda/ I Belgia og Nederland derimot, er visst smekken fremdeles åpen.

Ikke meningen å sabotere for Misty her, Hun virker ekte og ser absolutt deilig ut.

Håper noen får til logistikken og inviterer til noe som er interessant, 4000,- for 2 timer med andre menn, da tror jeg "alle" heller legger på en 500 lapp og går for 1 t m tre forskjellige damer for 4500,-. Eller 1t med to forskjellige til 4400t.

Gøy m gb, i Berlin i det minste, 7-8 jenter i 12t for 99 euro inkl fri bufet og badstue. Kunne ta seg en tur ut og komme tilbake og. Damene var deilige. Ingen depositum selvsagt, bare å ringe på døren.

Har vært på et par like vellykkede treff i Belgia og Nederland, derfor jeg la ut linken over. Har sett Naturelle bli Hyllet på nett. 

God natt motherfolkens.

Endret av smili

Skrevet
På 30.9.2024 den 10.59, ShamanDureX skrev:

Endret av smili
feilsendt melding, jeg ikke fikk slettet. Denne her altså;)

Skrevet
1 time siden, smili skrev:

Tyskland pleide være stedet for slikt, men så kom ny lov som sikkert gjorde alt myye bedre for jentene, litt som i Norge.

https://elle-naturelle.be/agenda/ I Belgia og Nederland derimot, er visst smekken fremdeles åpen.

Ikke meningen å sabotere for Misty her, Hun virker ekte og ser absolutt deilig ut.

Håper noen får til logistikken og inviterer til noe som er interessant, 4000,- for 2 timer med andre menn, da tror jeg "alle" heller legger på en 500 lapp og går for 1 t m tre forskjellige damer for 4500,-. Eller 1t med to forskjellige til 4400t.

Gøy m gb, i Berlin i det minste, 7-8 jenter i 12t for 99 euro inkl fri bufet og badstue. Kunne ta seg en tur ut og komme tilbake og. Damene var deilige. Ingen depositum selvsagt, bare å ringe på døren.

Har vært på et par like vellykkede treff i Belgia og Nederland, derfor jeg la ut linken over. Har sett Naturelle bli Hyllet på nett. 

God natt motherfolkens.

Hvor i Berlin var dette og hvor lenge siden?

link?

Skrevet

Lenge siden, stedet finnes ikke lenger.

• 2 weeks later...